DAW11 Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 zdravim poridil sem si peugeot 406 2.0L 16v r.v.1997sedan mam problem s volnoběhem při jizde na plyn docela často se mi stava že mi kolisaji volnoběžné ot. 1300-500 cca.5-10sec. a pak to chcipne na benzin tento problem neni občas je problem za jizdy ale opačny to zas drži volnoběh 3000 ot. a při prepnuti na benzin opět spadnou ale dnes se mi stalo že po delši jizde sem dojel ke křizovatce otačky opet blbly tak sem to přepnul na benzin a vylezly na 5000 ot. a chtely jit vyš tož sem radši vypnul motor ale když jedu pouze na benzin je to bez problemu mne se to jevi jako nejaky studeny spoj nebo vadny kontakt stava se totiž že ujedu 20km na LPG bez problemu muže mi nekdo poradit jestli se s tim už nekdo potkal dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest krony Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 ja mam zas 306 na LPG. neporadim ti, moc sa tomu nerozumiem, ale daj si to pozriet tam kde montuju plynove zariadenia. totizto prerabka na LPG neni nikdy bez nasledkov. mne zase ide plyn v pohode, nema chyby, len ked startujem na benzin, volnobeh mi zhasne..5 sekund vrci a koniec...po polhodinke jazdy na plyne prepnem opät benzin a uz drzi...ako keby bol motor studeny..nechapem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAW11 Odesláno 28. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2008 ale když mam studeny motor tak to drži i na LPG ale jak vypne sytič dela to na plyn paseku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest krony Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 chcem sa ta opytat, ako startujes ? na plyne ci benzine. pripadne ak na benzin kolko prejdes km a prepnes na LPG ? moze sa to zariadenie nejako opotrebovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
escorpion Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 Nazdarek. Mal som podobny problem este na Renault 19, ktory mam ako druhe auto stale v rodine. A aby sa na mna servisak nehneval, ze od kedy mam P 406 uz ho nenastevujem kazdy mesiac Ale k problemu, neviem aky mas system, ale ja som tam mal nejaky holandsky, ktory bol citlivy na kvalitu plynu, ktory tankujes a casto sa v nom nicili (zanasali) membrany a jeden malinky filtrik. Po ich vymene to fungovalo ok tak pol roka a zase to iste. Uplne rovnake symptomy ako uvadzas ty. Membrany znecistovalo aj to, ze ak tam mas nejaku starsiu, alebo menej kvalitnu plynovu nadrz, tak ak vyjazdievas plyn az do konca tak ti membrany nasaju necistoty zo spodku nadrze. Po vymene planovej nadrze za novsiu (dvoj rocnu) a nutnosti vymeny splynovacieho systemu za LOVATO, kedze na ten holandsky bolo tazko zohnat diely sa problem vylepsil na 95 %. Ale na tom renckovi mam najazdenych 450 tis. km, takze uz to nikdy nebude ono. Volnobeh je skoro rovnako stály ako na benzine, ale rozdiel tam vidiet a hlavne uz neskapina. Snad som trocha pomohol. At jezdi:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAW11 Odesláno 29. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2008 Původně zaslal: krony chcem sa ta opytat, ako startujes ? na plyne ci benzine. pripadne ak na benzin kolko prejdes km a prepnes na LPG ? moze sa to zariadenie nejako opotrebovat ? urcite vse ma svoji životnost i pitomy vypinac ja startuju na benzin a automat mi to prepne na plyn po presahnuti 3000ot. dneska se jdu obednat do servisu tak sem zvedav počitam že mužu mit vadny i krokovy motorek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 Co tam máš namontovano za LPG systém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest krony Odesláno 29. leden 2008 Sdílet Odesláno 29. leden 2008 ja mam Lovtec, splynovač AGS 01. je robeny v prievidzi, (luboš gontko) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAW11 Odesláno 29. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2008 nevim presne co to je za vyrobce. v plynu se nevyznam je tam stejna nadoba pravdepodobne na vyrovnani tlaku jakou ma kolega ve favoritu pak z toho vede jedna hadice pres nejaky elektroventil a pak tam je rozdvojka hadice pred kterou je nejaka ručni regulace šroubek z velkou hlavou s pružinkou zitra se muzu podivat jestli tam neni nejaky vyrobce uveden . plyn ma vlastni ridici jednotku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 31. leden 2008 Sdílet Odesláno 31. leden 2008 Cau, ja mam 2 auta na LPG : - jedno je stara Sierra 2.0i DOHC (88kW), tam mam system BRC Just - klasickej podtlakovej system + naka ta jednoducha elektronika, s timhle autem nejsou absolutne zadny problemy, jezdi na beznin, plyn, drzi volnobeh na oboji stejne, je to jedno, dokonce lze na LPG i startovat a to za jakyhokoli pocasi a teploty, akorat je trochu znat rozdil ve vykonu ... - druhy auto mam 405 2.0SRI (89kW) - tam sem si nechal dat novej system Magic 2, je to sekvencni vstrikovani plynu, dokonce mam vstriky JET - coz jsou samostatny vstriky, ktery jsou jako zavrtany primo do jednotlivjech privodu do valcu15 ... - tohle auto uz neni vono, jednak umi startovat jenom na benzin, dal sem mel problemy na nizkejch otackach, volnobeh sice drzel dobre, ale proste na malo plynu - takovej ten prechod mezi volnobehem a trochu pridanym plynem byl problematickej - takovy cuknuti ... zlepsilo se to, kdyz sem dal novy svicky - preci jen plyn ma vyssi zapalnou teplotu, takze potrebuje i lepsi jiskru ... Ted uz to je dobry. ale celkove LPG sierra je bez problemu, zelezny auto, Peugeot mi pride precitlivelej, ale nemusi to bejt typem, ale treba jenom kusem ... hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 31. leden 2008 Sdílet Odesláno 31. leden 2008 tak právě proto už nechci lpg ani vidět.měl jsem asi 7 aut od svých 18-ti let a všechny na lpg.a pořád nějaké problémy.i když malé,tak už mně za ta léta došla trpělivost.takové věci jako kolísání volnoběhu a záhadné ucpávání benzínových vstřikovačů-to bylo pořád.teď jsem měl půl roku dieslovou 309 a nemůžu si ji vynachválit.teď už pomalu hledám nějakou pěknou 406 a jdu zase do diesla...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAW11 Odesláno 31. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 31. leden 2008 ten muj lpg system se menuje nejak AUTRONIC nejak tak ,je to s automatem na prepnuti ze pri dosazeni 3000ot. se prepne na plyn nebo to jde vyrusit a startuje a jezdi pouze na benzin ale každy start je vždy na benzin start na plyn neni ve volbe ,ovladani je jednim dotekovym spinačem [upravil dne 31.1.2008 DAW11] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomino Odesláno 31. leden 2008 Sdílet Odesláno 31. leden 2008 U vyšších otáček volnoběhu zkuste udělat restart ŘJ podle mýho návodu : mě to vždy funguje.:potlesk:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAW11 Odesláno 31. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 31. leden 2008 už mam asi vyhrano:roker našel a vytahnul sem celou řidici jednotku plynu sou to dve krabicky kazda zvlast, konektory jak u pocitace na zakladni desce jedna byla ok a ta drura mela zaoxidovany integrak a jeste par dalsich sousastek použil sem na to sprej WD a vycistil vatovyma tycinkama vysusil fenem WD sice neni pri nizkych napetich vodive ale pro jistotu,startnul ujel cca 40km a bezproblemu zatim jede ted sem s tim skoncil tak sem zvedav co rano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest krony Odesláno 1. únor 2008 Sdílet Odesláno 1. únor 2008 . ale nechapem preco mne zhasina plyn, jeden chlap mi povedal ze to je v riadiacej jednotke. bude ju treba vymenit. bojim sa jedneho, ze mi dakedy nepojde plyn a benzin nenastartujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAW11 Odesláno 2. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2008 Původně zaslal: krony . ale nechapem preco mne zhasina plyn, jeden chlap mi povedal ze to je v riadiacej jednotke. bude ju treba vymenit. bojim sa jedneho, ze mi dakedy nepojde plyn a benzin nenastartujem. skus taky vytahnout ridici jednotku a podivatse v jakem je stavu muze byt tak jaj ta moje zelena jak žaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAW11 Odesláno 5. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2008 no tož to chcipani po kolisani otaček na plyn je definitivne odstraneno ale jeden problem zustal a to bezduvodne zvyšeni otaček volnoběhu při LPG pravdepodobne to bude mit neco spolecneho s pretlakovou nadobou bo se mi to znovu projevilo dnes když sem dobral plnou nadrž. tak sem zvedav jestli se ty otačky zlepši az budu mit meně plynu nebo je to jen nahoda a zavada je jinde:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest krony Odesláno 5. únor 2008 Sdílet Odesláno 5. únor 2008 daj vediet potom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 to DAW11: dejsem prosím foto tý řídící jednotky, jak to vypadá. Mám podobný problémy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.