Radek Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 najednou jsem si vsimnul, ze brzdovy pedal jde pri seslapavani v prvni fazi kroku lehceji. Kdyz ale brzdu seslapnu nekolikrat po sobe, tak se uplne vytrati ucinek posilovace. Kdyz vypnu motor, tak je brzdovy pedal hned uplne tuhy. Driv, i po delsim stani, pri prvnim seslapnuti brzdy bez nastarovani, vydatne pomahal podtlak, ktery jeste zustal v posilovaci. Poradte prosim, kde hledat chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 Ve vedení podtlaku-hadice,nebo posilovač brzd jako takovej:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 tak tak a ešte by to mohol byť spatný ventil na hadici medzi motorom a posilovačom,ale skor nejaka netesnosť skus podoťahovať všetky spoje na podtlakovej hadici:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 27. leden 2008 Sdílet Odesláno 27. leden 2008 Šlápni na brzdový pedál před nastartováním motoru a pak otoč startérem. Pokud se pedál propadne o něco níž, posilovač brzd funguje. Jinak jak psané výše- hadice, ventil netěsnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 27. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2008 jo, po nastartovani se pedal propadne. takze nejspis netesnost. dik vsem za rady. jen si jeste neumim vysvetlit, proc mam pocit, ze pri seslapavani brzdoveho pedalu je ted na zacatku drahy nepatrne mensi odpor. [upravil dne Radek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.