Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P 306 1.4 nevypíná čerpadlo


rosana

Recommended Posts

No těžko se na to odpovídá, protože z popisu nevyplývá o co vůbec jde.

Že to je P - 306 1,4 benz., r.v. 94 je sice krásné ale je třeba znát jaké je tam vstřikování :

- je to motor KDX vstřikování MM G6 ?

- je to motor KDY vstřikování mono jetronic A2.2 ?

- nebo je to KDX vstřikování BOSCH MA 3.0

Nebo co tam je jiného ?

Potom je možné nahlédnout do schématu a vytypovat proč se čerpadlo po určité době nevypne, pokud nedojde ke startu motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobrá,dobrá asi jsem to chtěl moc rychle tak sorri, je to jednobod, motor KDX a jde o toto: motor normálně fungoval bez jakkýchkoli problémů, pak po chcípnutí už nešel natočit až po chvíli zase jo, pak se to stalo za jízdy, chcípnul a až asi po 10 minutách trápení naskočil, pak jezdil až do zastavení, od té doby začalo čerpadlo dávat dost dlouhou dobu před natočením, ale teď už jenom dává ,ale nevypne. "Tak teď babo raď "díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rosana

vstřik je magneti marelli, pohnul jsem relé na čerpadlo(je u motoru za ŘJ), kontakty jsou jako nové, mohlo by zlobit uvnitř??? je to zalitý nerozebiratelný kus. Máte někdo zkušenosti?

Občas odejde, ale nevím, jak vysoká je pravděpodobnost. Relé dostává povel od ŘJ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nevim co s tim :( , sem prolez všechny konektory, jinou baterku, novej snímač otáček, tak snad vstřik? nebo regulator tlaku? nebo ŘJ? Jestli to někomu pomůže (při radě) tak při zapnutym klíčku svítí kontrolka oranžová (asi čerpadlo nebo co to je) tak napůl a čerpadlo furt jede i když zaškrtím hadici na odtoku do nádrže (je slyšet jak se tlakuje a stejně nevypne):grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co má vlastně to čerpadlo vypnout??, jak pozná, že má správný tlak když regulátor je mechanickej (za jízdy chápu, ale před nastartováním??) Asi se ptám jak blb, ale hlava mi to nebere, vstřik přece jen vstřikuje a aby tam bylo nějaký el. čidlo který by hlídalo tlak benzinu, to sem nenašel:myslim. Třeba se tady sám vykecám a třeba to i pochopim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš MM jednobod, tak regulátor tlaku by SNAD měl být čistě mechanickej. Znám spíš systémy od Bosche. To zdvojený relé by mělo po zapnutí klíčku pustit čerpadlo na určitou dobu. Potom se čerpadlo má rozběhnout až když jsou sygnály ze snímače otáček. Zkus si někde půjčit dobré relé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 12 let později...

Čaute mam presne takú istú 306 ku takisto mam problém ze mi nevypina čerpadlo v nádrzi ale nejde mi ani otáčkomer a skáču mi otáčky na voľnobehu raz z ničoho nič mi začal ísť otáčkomer a začalo vypínať aj čerpadlo v nádrzi... Nestretli ste sa s týmto problémom ešte nikto diki 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...