zoby Odesláno 24. leden 2008 Sdílet Odesláno 24. leden 2008 problém je asi tento: abs fungovalo, bylo potřeba vyměnit poloosu ale dali tam jinou než měla být, špatný počet zubů. pak při jízdě pedál zakopal a od té doby abs nejede. byla dána správná poloosa. ale abs stále nic. co mohlo odejít? čidlo? řídící jednotka abs? má druhou jednotku, ale bojím se ji vyměnit, kdyby byla chyba někde v elketrice a ta chyba odpálila jednotku, abych neodpálil i tu druhou. nenapadá vás něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vydrýsek Odesláno 24. leden 2008 Sdílet Odesláno 24. leden 2008 205 a ABS? :o To máš dodělaný nebo se to vyrábělo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 25. leden 2008 Sdílet Odesláno 25. leden 2008 jednotka nepotřebuje žádný restart.když jsi vrátil zpět zprávnou poloosu,mělo být vše O.K. chyba bude jinde.nepoškodil jsi při výměně poloos snímač??? ABS vůbec nefunguje-nebo hlásí chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejda.paul Odesláno 25. leden 2008 Sdílet Odesláno 25. leden 2008 No to museli byt experti, ked ti namontovali poloosu s inym poctom zubov na venci ... A teraz vazne ... kukni na typ ABS /Teves, Bosch .../ a napis ... predpokladam, ze ti trvale svieti kontrolka ABS a signalizuje ti nespravnu cinnost ABS ... Jedine co mozes v domacich podmienkach /bez. diagnostiky/ skontrolavat /zalezi na znalostiach a zrucnosti a vybaveni/ je - a/ napajanie RJ ABS, vcetne kontoly poistiek b/ ohmicka kontrola cidiel ABS c/ kontrola vystupneho napatia cidiel /nutny osciloskop/ Vsetky tieto merania je dobre robit priamo na konektore RJ /nutna znalost signalov jeho jednotlivych pinov/ d/kontrola hydraulickej jednotky /zavzdusnenie/ - byva spojena v jeden blok s elektronikou a motorom spatneho cerpadla... Poistky vacsinou istia 2 okruhy ... vykonovy - elmg. ventily a motor cerpadla napr. 60A, alebo 2x30A a pod ... zalezi na typu ... Elektroniku RJ isti vacsinou poistka 5A ... Ak sa ti prepalila tato poistka a privodna elektroinstalacia k modulu ABS je OK, je vacsinou vadna elektronika RJ a to znaci vymenu vacsinou celeho modulu ABS /modul ABS = elektronika RJ, hydraulicky modul s cerpadlom a el. motorkom - integrovane do 1 celku .../ ABS, ktore opisujem sa tykaju typu Teves MK 20 ... Blizsie info, ak chces sukromne, samozrejme gratis ... Cau Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 25. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2008 abs se do 205 dávalo ve výrobě, měli to lepší gti, gentry, griffe... jinak já to neopravoval, ale dával to opravit minulý majitel a jak jsem to popisoval já, tak tahle mi to on vyprávěl že to tak bylo. jinak 205 má hydraulicku jednotku v motorovém prostoru zvlášť a elektronickou jednotku v kufru. doma mám cele abs z jiného auta, akže s dílama není problém. jen jestli nenapadá někoho kde začít. jinak kontrolka nesvítí, dokonce bych i řekl, že 205 nemá kontrolku abs, pokud teda není sdružená s jinou, např opotřebování brzd. destiček. ale nesvítí žádná. [upravil dne 25/1/08 zoby] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejda.paul Odesláno 28. leden 2008 Sdílet Odesláno 28. leden 2008 Nooo, zacal by som na nete a zistil typ abs ... potom kontrolkou na pristrojovke - este som nevidel auto bez kontrolky /vynimka potvrdzuje pravidlo .../ Kontrola poistiek a napajania samotnej RJ /musis poznat signaly na jednotlivych pinoch RJ - moze byt problem.../ Bezproblemova je ohmicka kontrola samotnych cidiel ABS na kazdom kolese ... najlepsie ju vykonat priamo na konektore RJ /opat nutna znalost signalov na jednotl. pinoch, alebo odmerias priamo na konektore cidla ABS . Cidlo na kazdom kolese ma vlastny kabel /cca do 0,5m/ zakonceny konektorom. Ten rozpojis - su v nom 2 piny /kabely/ ... a ohmicka hodnota cidla je typicky cca 1 kOhm ... to je info hodnota - zalezi na typu ... POZOR !!! Spravna ohmicka hodnota cidla este nie je zarukou jeho spravnej cinnosti ... Dalej /ak vies pracovat s osciloskopom a mas ho/ - mozes zmeriat vystupne napatia cidiel a pomer Umax/Umin ... pre spravnu cinnost analog/digit prevodnikov v RJ je nutny pomer Umax/Umin cca 2-5 /je zavisly na velkosti vzduchovej medzery medzi cidlom a vencom a uhlovej rychlosti kolesa... toto meranie nejdem detailne rozoberat, lebo predpokladam, ze osciloskop nemas ... a tieto hodnoty su velmi zavisle od uhlovej rychlosti kolesa ... Nezabudni prekontrolovat kabelaz mezi elektronic. RJ a hydraulickou jednotkou ... Pocet zubov na vencoch ABS jednotl. kolies musi byt rovnaky, napr. u mojej P206 je 48 ... P.S. A nezabudni, ze ani tie kompletne ND, ktore mas, nemusia byt v poriadku ... EnJoY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.