Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

startování 406 1.8 16V B/LPG


MartinT

Recommended Posts

Ahoj, prosím, poraďte mi.

Mám problém se startováním P406 1.8 16V benzin/LPG

Vždy když startuju i po 1/2hod od poslední jízdy. tak to hned nechytne, ale až když točim delší dobu.

prolejzal jsem diskuzi, ale moc jsem toho nenašel.

Baterku mám novou, svíčky ok.

Zkoušel jsem jet na benzín, potom startovat na benzín, stejně i s LPG a nic. Točí a až tak po 5s točení chytne.

Díky za každou radu nebo nasměrování.

MartinT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rudolf: svíčky jsou ok, ty jsem prohlížel. A kabely tam nejsou. Je to takovej dekl s ele. rozdělovačem, kterej se na ty svíčky nasune a přitáhne 6 šrouby.

Sepp: starter točí dobře. Netušim co by s nim mohlo být. Mám pocit, že buď točí nebo ne. Ale můžu se mílit.

MartinT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ještě není nějaká finta s tim LPG

Dole je tlačítko kterym se to přepíná. Prodávající mi řekl, když svítí červeně jedu na benzín, když zeleně tak na plyn. No a dnes jsem startoval na benzín (aspoň mám ten pocit) a přepnul na LPG a tak 15s blikala a potom se plně rozsvítila. :o:o:o:o

Díky M

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to original z Holandska. Nevim jakej tam je system, ale nádrž je za sedačkama a ovládání je jenom jedním tlačítkem nad imobilizerem. Někdo mi říkal, že by to mělo přepínat automaticky(start na benzín potom přepna na LPG) Nevim jak poznat,že to tak funguje.

MT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi by to přepínání mělo být automatický, u Fáčka jsem to měl ruční, ale to byl karburátor. Kámoš u Feliny to má automatický, nastartuje to na benzín a po nějaký chvíli se to přepne na LPG. Jinak s tím plynem ve Felině měl ale celkem problémy, podobný jako ty, nestartovalo to, střílelo to do sání. Musel měnit i řídící jednotku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To automaticke prepinanie funguje tak ze ked nastartujes na benzin a zvisis otacky nad hranicu ktora sa da nastavit tak sa to prepne na plyn. A potom facha na plyn . Ja som mal problem ze ked som isiel na lpg , zaparkoval som a asi po pol hodine som chcel nastartovat na benzin tak ani bohovi.Je to tym ze v sani je este zostatok plynu a ked sa to zmiesa s benzinom tak je dost blba zmes a nechce to chytit. Vtedy treba bud prepnut na plyn a startovat na plyn, alebo prepnut na benzin zoslapnut pedal a startovat tak. Inac ak mas tam ten holandsky system myslim ze landis alebo tak nejak tak pokym facha tak je to super ale ak sa to rozhasi tak zbohom, je to poriadny problrm nastavit ak k tomu nemas riadiaci pocitac cez ktory sa to nastavuje. Vacsina splynovacov ako BRC alebo LOVATO su podstatne jednoduchsie a aj menej narocne na udrzbu. V tom holandskom su myslim dve membrany a ked chces tomu spravit generalku tak je to dost drahe. Ale nechcem ta strasit pokial to chodi tak je to asi najlepsie co je, no samozrejme okrem priameho vstrekovania plynu cez trisky, ale to je uz ina kategoria a hlavne cenova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este som chcel nieco na tie sviecky. mal som velky problem so svieckami, trhalo to strielalo do sania no hruza. Menil som vseliake sviecky ale najlepsie skusenosti mam s BRISK rady silver. Dlho vydrzia a fachaju k plnej spokojnosti, a netreba zabudat aj na kvalitne svieckove kable. Ak je aspon jeden blby tak uz to nechodi.Staci ze mas len horsi kontakt na rozdelovaci alebo sviecke a uz je to v haji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to zvlaštní, ale v tuto chvíli jsem zrovna zkoumal na netu LPG a s tím související problémy a narazil jsem na svíčky BRISK SILVER pro LPG a v tom se zrovna ozveš. Dnes si je chci koupit tak jsem rád, že mi je doporučuješ. Možná bude po problému.

Díky MT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo může to být jak píše jofo, steřelý mebrány nebo ventilek v reduktoru. Můžeš to jednoduše vyzkoušet. Zavři ventil na bombě, dojeď zbytek plynu a až to zhasne tak jezdi na benzín a uvidíš jestli se to bude chovat stejně. Jinak na tom repasu (teda aspoň u Lovata) nic nebylo, celkem pohoda materiál 500Kč. Já osobně už bych do LPG nešel, možná tak v Belgii a Holandsku, kde je (snad ještě je) plyn za třetinu a dokonce i levnější než u nás.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...