Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

nehoda a následný průběh


Guest havel11

Recommended Posts

Michal: zkráceně řečeno "dodržování bezpečné vzdálenosti" a mám už na to trik. Na 605 i na Káďu vypadá zapnutí zadní mlhovky jako brzda. Parkrát bliknu jakobych brzdil a je klid.

Když jedu v náklaďáku tak ať si do mě klidně vrazí, já to opravím odstaňovačem laku.

Výše popsaná záležitost je ale jiná.

Mimochodem, když sem to četl tak mě proletěla hlavou D1 jak tam tenkrát stály baby a ten slovenskej herec... jaj paměť, ten tlustej malej satínský, víte kdo... ty baby smetl a ještě zrušil auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Michal: zkráceně řečeno "dodržování bezpečné vzdálenosti" a mám už na to trik. Na 605 i na Káďu vypadá zapnutí zadní mlhovky jako brzda. Parkrát bliknu jakobych brzdil a je klid.

Když jedu v náklaďáku tak ať si do mě klidně vrazí, já to opravím odstaňovačem laku.

Výše popsaná záležitost je ale jiná.

Mimochodem, když sem to četl tak mě proletěla hlavou D1 jak tam tenkrát stály baby a ten slovenskej herec... jaj paměť, ten tlustej malej satínský, víte kdo... ty baby smetl a ještě zrušil auta.

Myslis pana slavneho herca Labudu, ktory potom ako zabil dve zeny este v ten isty den odohral divadelnu komediu v Olomouci? :nevim:nevim:nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak je fakt ze niektori soferi jazdia ako debili bez ohladu na viditelnost. Minule som oznacoval buracku, ktora sa stala v zakrute (baba prerazila zvodidla a ufaklila slivku). Kedze som tam tiez skoro nabural, zastavil som, vybral trojuholnik a isiel som ho dat na rovinku pred zakrutou. Samozrejme, ako prve isli 2 kamiony, asi 100 kmh. A to bolo 50 m pred miestom nehody (neprehladna zakruta)! Tak som zacal na to prve hovado mavat trojuholnikom ze nech spomali. Ten na mna zacal blikat dialkovymi a zdaleka ma obchadzal. Evidentne ma pokladal za podvratny zivel (asi casto stretava na cestach debilov v zime vo svetri ako nesu trojuholnik)! Samozrejme, v zakrute zacal zurivo brzdit. Ale aspon pomohol -vacsinu toho bordelu po buracke rozfrkal kade-tade... :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: berger

Původně zaslal: bombarderik

Ano toho mysli, ties tam ty ludia stali na tej dialnici ako keby boli na festivale....

Vies, ludom to v takej chvili nedochadza. Zvacsa su v soku a nenapada ich co robit.

No jo, ale sednout si ke svodidlům uprostřed dálnice... to je podle mě totální blbost jedince a, i když to zní hnusně, nic jinýho si ty dvě blbky nezasloužily. Labuda, kdyby jel pomaleji, tak nemusel dostat při brždění smyk, to je jasný, ale spousta lidí jezdí na sněhu nebo na vodě stejně jak na suchu a až při brždění nebo zatáčení se diví, že to nesedí. Je to dneska prostě bohužel normální a je to i díky všelijakým elektronickým systémům stability, a podobným "pomocníkům" na terý se lidi spoléhají víc než sami na sebe, a pak to takhle dopadá. Když to přeženu - kdyby jste jeli ve škodovce 100, na diagonálních pneumatikách na sněhu, tak radši pojedete jak posraní a s velkou rezervou, protože budete vědět, že to nebrzdí, nesedí a nazatáčí, ale když pojedete v např. BMW 7er, která dneska dělá za řidiče úplně všechno a jízda s ní je totální opruz, protože i řidič si připadá jako spolujezdec, tak poletíte po sněhu 150 a ani vám to nepřijde, ale v krizový situaci jste v háji, fyzikální zákony platí pro všechny stejně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel je to tak, jak říkají policajti..když jsem trefil "volně odloženou" pneumatiku na dálnici (taky za tmy), tak mi řekli, že jsem taky nejel rychlostí tak, abych včas zastavil, ale ať si z toho nic nedělám, že tak nejede nikdo, protože je prý nějak dokázaný, že na potkávací světla je bezpečná rychlost kolem 60 km/h..když ti něco skočí přímo před tebou do cesty apod, tak to tvoje chyba není, ale je-li na cestě jakákoliv překážka (člověk, auto, pneumatika..) je to tvoje chyba, žes nepřizpůsobil rychlost..v případě havla11 bych doporučoval právníka, aby to uhádal aspoň na tu spoluvinu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....bohužel, take zastavam nazor ze to je tvoje vina. Člověk musí počítat téměř se vším....jenom těch výfuků a vypadlých klínů od kamionů co potká v levých pruzích....jinak většina lidí si plete pojem maximální možná rychlost a max. povinná rychlost....a členové klubu prominou - je obrovský rozdíl udělat vyhýbací manévr ve fobii, ochcávce nebo 307 versus v BMW, Audi, Volvu apod. .....a i ty brzdy když se porovnají zmíněná auta jsou někde jinde:roll

ber to tak že můžeš být rád že se ti nic nestalo a hlavně že jsi nikoho nepřejel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MichalTalbot

Bohužel je to Tvoje vina. A je to klasická chyba všech letců po dálnici - mě nevyjímaje. Letím v noci třeba po německý dálnici běžně kolem 150-160 a vše se zdá bezpečné. Jenže risk je každý převýšení, každá zatáčka, nikdy nemůžu vidět za kopec a zrovna za horizontem může být hromadná nehoda a já do toho vlítnu. Samozřejmě, "nedá" se jezdit v noci po dálnici 80, ale 99% řidičů se nechává zmást klamným zdáním, že to co mu osvítí světla, je vzdálenost na kterou zareaguje příp. zastaví, NENÍ a sám jsi se o tom přesvědčil. Ostatní to berme jako ponaučení. Auto si opravíš, ale buď rád, že jsi tam třeba někoho nepřejel, nebo třeba nezranil sebe.

A taky si vemte kolik denně potkáte tzv. lepičů. Nejen na dálnici (kde o nebezpečnosti takový jízdy není pochyb) tak třeba ve městech. Zastavíte na červenou a půl metru za vámi zastaví jeden z těchhle blbů. Pokud se najde druhý blb, který za ním nedobrzdí, tak si ten pitomec za vámi ještě rozseká čumák, a vám zboří auto úplně zbytečně. To je takový to klasický: já za to nemůžu, on do mě vlítnul, to není moje vina... ale JE! To auto přece nepřiletělo odněkud z kosmu, ale muselo být v zrcátku jasně vidět, že nedobrzdí, jenže protože řidič blb si před sebou nechá metr místa, tak mu nezbývá než čekat jak silnou ránu dostane. Dobrej řidič si před sebou nechá třeba 5m a kouká do zrcátka, jestli ten za ním brzdí, pokud ano, počká až je jasný, že dobrzdí a pak o dva tři metry popojede, když ale uvidí, že ten za ním evidentně nezpomaluje, nebo mu to nemůže vyjít, tak párkrát sešlápne brzdu, aby blikáním brzdovkama toho za sebou probral a když to nepomáhá, nebo na to není čas, tak buď popojede, nebo (protože si nechal dost místa) uhne do vedlejšího pruhu. Nedávno jsem takhle popojel a prodloužil prostor pro brždění jedný pipině v Corse a nejtrapnější bylo, jak potom před spolujezdkyní machrovala, že to zvládla.

[upravil dne 23.1.08 MichalTalbot]

Taky sem si nechaval pred sebou misto,at uz na semaforech nebo pri normalni jizde po praze,abych moh bezpecne zastavit.Jenze to dopadlo vzdycky tak,ze se tam nacpal nakej nedockavec a ja mel pred sebou zase metr mista.:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fx

Podle zákona určitě tvoje vina. Také mi bylo řečeno po takové nehodě, že na potkávačky mám jet 50-60 a ne 80:o

Vždyť si to každej může vyzkoušet v noci, akorát nevím proč tohle neříkají v autoškole...

Mám jednoho kamaráda co se strašně baví tím, že se lepí lidem úplně na prdel během jízdy, tak jsem ho vzal nedávno v noci na dálnici a udělali jsme takovej pokus - já jel v levým, on v prostředním, ale s takovým odstupem, s jakým běžně jezdí. Navíc měl výhodu v tom, že jsem mu dopředu řekl, že prudce zabrzdím. No tak jsme jeli, asi 120km/h a najednou jsem to zamáznul (se služ.Oct II) a on se svou Hondou Civic, v prvním okamžiku, co jsem zadupnul brzdy, se dostal čumákem normálně úplně vedle mě! Čuměl na to jak tele na nový vrata...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Michal: V mém případě šlo ale o něco jiného, v protisměru jelo auto, tak jsem přepnul z dálkových na potkávací. A že by měl člověk při takové změně okamžitě i šlápnout na brzdu, to by byla plynulost provozu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Devils-night

Původně zaslal: MichalTalbot

Bohužel je to Tvoje vina. A je to klasická chyba všech letců po dálnici - mě nevyjímaje. Letím v noci třeba po německý dálnici běžně kolem 150-160 a vše se zdá bezpečné. Jenže risk je každý převýšení, každá zatáčka, nikdy nemůžu vidět za kopec a zrovna za horizontem může být hromadná nehoda a já do toho vlítnu. Samozřejmě, "nedá" se jezdit v noci po dálnici 80, ale 99% řidičů se nechává zmást klamným zdáním, že to co mu osvítí světla, je vzdálenost na kterou zareaguje příp. zastaví, NENÍ a sám jsi se o tom přesvědčil. Ostatní to berme jako ponaučení. Auto si opravíš, ale buď rád, že jsi tam třeba někoho nepřejel, nebo třeba nezranil sebe.

A taky si vemte kolik denně potkáte tzv. lepičů. Nejen na dálnici (kde o nebezpečnosti takový jízdy není pochyb) tak třeba ve městech. Zastavíte na červenou a půl metru za vámi zastaví jeden z těchhle blbů. Pokud se najde druhý blb, který za ním nedobrzdí, tak si ten pitomec za vámi ještě rozseká čumák, a vám zboří auto úplně zbytečně. To je takový to klasický: já za to nemůžu, on do mě vlítnul, to není moje vina... ale JE! To auto přece nepřiletělo odněkud z kosmu, ale muselo být v zrcátku jasně vidět, že nedobrzdí, jenže protože řidič blb si před sebou nechá metr místa, tak mu nezbývá než čekat jak silnou ránu dostane. Dobrej řidič si před sebou nechá třeba 5m a kouká do zrcátka, jestli ten za ním brzdí, pokud ano, počká až je jasný, že dobrzdí a pak o dva tři metry popojede, když ale uvidí, že ten za ním evidentně nezpomaluje, nebo mu to nemůže vyjít, tak párkrát sešlápne brzdu, aby blikáním brzdovkama toho za sebou probral a když to nepomáhá, nebo na to není čas, tak buď popojede, nebo (protože si nechal dost místa) uhne do vedlejšího pruhu. Nedávno jsem takhle popojel a prodloužil prostor pro brždění jedný pipině v Corse a nejtrapnější bylo, jak potom před spolujezdkyní machrovala, že to zvládla.

[upravil dne 23.1.08 MichalTalbot]

Taky sem si nechaval pred sebou misto,at uz na semaforech nebo pri normalni jizde po praze,abych moh bezpecne zastavit.Jenze to dopadlo vzdycky tak,ze se tam nacpal nakej nedockavec a ja mel pred sebou zase metr mista.:bojim

Do cca 5ti metrů se mi většinou nikdo necpe, ale kdybych si chtěl nechat třeba 20, tak je jasný, že se může stát i to, že ten za mnou brzdit nebude a spíš se mě bude snažit ještě předjet, i když na semaforu stejně svítí červená. Jj, zvlášť tady ve městech jsou lidi jak telata. Ale taky podle toho to vypadá, že.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fx

Michal: V mém případě šlo ale o něco jiného, v protisměru jelo auto, tak jsem přepnul z dálkových na potkávací. A že by měl člověk při takové změně okamžitě i šlápnout na brzdu, to by byla plynulost provozu...

Vždyť to tam píšu, že 80 se po dálnici jezdit "nedá". Takže všichni tak trochu riskujeme, protože navíc v noci jsou momenty, že těsně než tě protijedoucí mine, tak vidíš prdlajz, takže kdyby zrovna v ten moment ti tam někdo vběhnul, tak je neštěstí hotový. Každá jízda je v podstatě kompromisem mezi nebezpečím a ideálem jak bychom chtěli jet. Nechápu lidi co si myslí, že jsou nesmrtelný a letí třeba v noci 150km/h po Praze - jako ten ko*ot co se předevčírem rozsekal o tramvajovou zastávku s 5er riehe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2omegaalfa: sorry, ale trosku to prehanis, ne? muzes mi rict, co na te fotce jako byla ta good work? potazmo kdyz z toho neni ani zdaleka patrny, proc se s tou oktavkou dostal tam, kde skoncil... hlavne ze je to RSko, ktery si porizujou jen prasata a dobytci, co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vvitty

2omegaalfa: sorry, ale trosku to prehanis, ne? muzes mi rict, co na te fotce jako byla ta good work? potazmo kdyz z toho neni ani zdaleka patrny, proc se s tou oktavkou dostal tam, kde skoncil... hlavne ze je to RSko, ktery si porizujou jen prasata a dobytci, co?

Já bych to tak nehrotil, trocha nadsázky, no ;) Ale většinou si RS nekupujou lidi aby s tím jezdili za 4,5l/100 a opravdu zpravidla jezdí jak hovada, takže když se takový prase rozseká o návěs, je to pořád lepší než kdyby trefil dva důchodce v Matizu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajimave je, ze mam ze silnic vyrazne lepsi zkusenosti s autama, co maji vzadu nalepku RS nebo ekvivalent, nez s tema co tam maji napsano TDI. v obou kategoriich je tech hovad celkem stejne... u tech TDI mozna i vic, protoze to je oblibene sluzebni auto, a ridici celkem nezalezi na tom jestli ho zhuntuje nebo nekde opre o sloup...

proste me vadi pristup nekterych lidi, co podle jedne fotky bez jakekoliv znalosti podrobnosti odsoudi nekoho jen podle nejake (jakekoliv) nalepky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...