bla Odesláno 21. leden 2008 Sdílet Odesláno 21. leden 2008 Chcete-li poradit, jak z vaší 205ky udělat ostré auto a nevíte si rady? Jsem tu pro vás. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bla Odesláno 22. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2008 Jezdím s tímto vozem skoro čtyři roky amatérské závody do vrchu a docela nás naše 205ka potrápila:myslim. Problémy s mazáním, kompresí, čipy, chlazením:mad: atd. jsme si vyžrali do dna. Nasekali jsme spoustu chyb, kterých se můžete vyvarovat. Mohu vám poradit, jak nejsnadněji sehnat plasty t16, makrolon, různé díly na zvýšení výkonu a úprav k vytěžení maxima z minima. Mé heslo je „ZA MÁLO PENĚZ, HODNĚ MUZIKY.“ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 22. leden 2008 Sdílet Odesláno 22. leden 2008 Původně zaslal: bla Jezdím s tímto vozem skoro čtyři roky amatérské závody do vrchu a docela nás naše 205ka potrápila:myslim. Problémy s mazáním, kompresí, čipy, chlazením:mad: atd. jsme si vyžrali do dna. A nejen ty,ale i v profi sportu se občas někdo trápí půl sezóny.J.Štětina by ti mohl vyprávět a to měl postavenej motor od motoráře.Sorry za:xvul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maNkovic Odesláno 22. leden 2008 Sdílet Odesláno 22. leden 2008 „ZA MÁLO PENĚZ, HODNĚ MUZIKY.“ Tak to mas ako ja .. ja to mam tak ze za malo penazi vela konikou... som kupil mi16 405 za 15 000 sk a pomali ju chcem dostat tiez na amaterske zavody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bla Odesláno 22. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2008 To maNkovic: Závodit je určitě dobrý nápad ale máš špatnou zbraň. Záruka úspěchu je hmotnost a tu má 405ka řádnou. Než ji uvedeš na startu do pohybu, tak soupeři budou v první zatáčce a už k té zatáčce přijedeš ty, tak zapůsobí setrvačnost a ty budeš muset brzdit podstatně dříve. Pak tu máme odstředivou sílu a ta tě v zatáčce pěkně vynese. Motor máš dobrý a dá se vyladit ale dal bych ho do jiné kastle. Říká se, že 100 kilo je na minutě ostré jízdy přes sekundu. A to je docela dost. [upravil dne 22.1.2008 bla] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bla Odesláno 22. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2008 Původně zaslal: subin Původně zaslal: bla Jezdím s tímto vozem skoro čtyři roky amatérské závody do vrchu a docela nás naše 205ka potrápila:myslim. Problémy s mazáním, kompresí, čipy, chlazením:mad: atd. jsme si vyžrali do dna. A nejen ty,ale i v profi sportu se občas někdo trápí půl sezóny.J.Štětina by ti mohl vyprávět a to měl postavenej motor od motoráře.Sorry za:xvul A o tom by mělo být tato forum. [upravil dne 22.1.2008 bla] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 22. leden 2008 Sdílet Odesláno 22. leden 2008 Ohledně toho mazání:trápilo vás odlévání oleje nebo nedostatečnej tlak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bla Odesláno 22. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2008 Původně zaslal: subin Ohledně toho mazání:trápilo vás odlévání oleje nebo nedostatečnej tlak? Odlívání. Je to trochu konstrukční chyba vany. Po hromadě přepážek a olejolamů jsme se rozhodli pro suchou vanu. Zrovna na ní pracujeme. Další závod máme za měsíc, tak snad dost času. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 22. leden 2008 Sdílet Odesláno 22. leden 2008 Otázka trochu jíná: je problém sehnat sponzory a zaplatí se alespoň část vložených prostředků? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bla Odesláno 22. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2008 Původně zaslal: Fusion Otázka trochu jíná: je problém sehnat sponzory a zaplatí se alespoň část vložených prostředků? Je to spíš o výpomoci. Zázemí a tak. Na naší úrovni se sahá spíš do vlastní kapsy. Jsme hold amatéři. Samozřejmě čím víc peněz do techniky, tím jsi na tom lépe. Varianta 205 je, pro nás, náročná, ale konkurence investuje několikanásobek a přesto držíme dech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 22. leden 2008 Sdílet Odesláno 22. leden 2008 Původně zaslal: bla Původně zaslal: Fusion Otázka trochu jíná: je problém sehnat sponzory a zaplatí se alespoň část vložených prostředků? Je to spíš o výpomoci. Zázemí a tak. Na naší úrovni se sahá spíš do vlastní kapsy. Jsme hold amatéři. Samozřejmě čím víc peněz do techniky, tím jsi na tom lépe. Varianta 205 je, pro nás, náročná, ale konkurence investuje několikanásobek a přesto držíme dech. Jasný, někde člověk začít musí. Tak držím palce ať to vychází Projekt je to výbornej a obdivuju už to, že ste se do toho pustili a fakt jezdíte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiři II. Odesláno 22. leden 2008 Sdílet Odesláno 22. leden 2008 Původně zaslal: bla Původně zaslal: subin Ohledně toho mazání:trápilo vás odlévání oleje nebo nedostatečnej tlak? Odlívání. Je to trochu konstrukční chyba vany. Po hromadě přepážek a olejolamů jsme se rozhodli pro suchou vanu. Zrovna na ní pracujeme. Další závod máme za měsíc, tak snad dost času. To jako že čerpadlo v zatáčce nasaje vzduch?Zatím jsem to nepozoroval,toje to při závodech tak vážný?Na polském 205clubu se to taky řešilo,ale moc jsem jim nerozuměl.Co jezdíš za závody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bla Odesláno 22. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2008 Původně zaslal: Jiři II. Původně zaslal: bla Původně zaslal: subin Ohledně toho mazání:trápilo vás odlévání oleje nebo nedostatečnej tlak? Odlívání. Je to trochu konstrukční chyba vany. Po hromadě přepážek a olejolamů jsme se rozhodli pro suchou vanu. Zrovna na ní pracujeme. Další závod máme za měsíc, tak snad dost času. To jako že čerpadlo v zatáčce nasaje vzduch?Zatím jsem to nepozoroval,toje to při závodech tak vážný?Na polském 205clubu se to taky řešilo,ale moc jsem jim nerozuměl.Co jezdíš za závody? Car Winter Cup, Orlický sprint , KW-tberg a co se zrovna namane. U toho čerpadla je problém absence jakékoliv přepážky. 90% poruch na motoru Mi16 je klika. Řízneš zatáčku, odlije se olej na stranu, čerpadlo natáhne na prázdno a je vymalováno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 23. leden 2008 Sdílet Odesláno 23. leden 2008 Jo taky sme se s tím trápily,nakonec to vyřešila suchá vana,ale muselo přijít i nové zubové čerpadlo které šlo mimo motor.U toho nám zase dvakrát praskla osička,nakonec sme nechali ve strojírnách vyrobit kvalitnější a čerpadlo fungovalo jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 23. leden 2008 Sdílet Odesláno 23. leden 2008 Kdyz se tak motas kolem uprav 205tek, tak by me zajimalo, jestli je na 1.9 8v je lepsi dat svody 4-2-1 na kroutak nebo 4-1 na vykon. A jeste bych rad znal nejakou firmu, ktera takove nejake svody prodava za rozumne penize prodava, nejlepe nejakou, ktera dela kopie svodu renomovanych firem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 23. leden 2008 Sdílet Odesláno 23. leden 2008 franus - :mrk:mrk http://cgi.ebay.co.uk/Peugeot-205-GTi-S-Steel-4-Branch-Exhaust-Manifold_W0QQitemZ200193870511QQihZ010QQcategoryZ38786QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 23. leden 2008 Sdílet Odesláno 23. leden 2008 Diky, ale o techto uz vim.... Jsou to 4-1 a ty se jeste jaks taks daji sehnat, 4-2-1 ty nejdou sehnat temer vubec, teda aspon ja jsem nenasel. Nejlepsi by byla, nejaka firma, ktere dela kopii superprintu na 205ku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maNkovic Odesláno 23. leden 2008 Sdílet Odesláno 23. leden 2008 Původně zaslal: bla To maNkovic: Závodit je určitě dobrý nápad ale máš špatnou zbraň. Záruka úspěchu je hmotnost a tu má 405ka řádnou. Než ji uvedeš na startu do pohybu, tak soupeři budou v první zatáčce a už k té zatáčce přijedeš ty, tak zapůsobí setrvačnost a ty budeš muset brzdit podstatně dříve. Pak tu máme odstředivou sílu a ta tě v zatáčce pěkně vynese. Motor máš dobrý a dá se vyladit ale dal bych ho do jiné kastle. Říká se, že 100 kilo je na minutě ostré jízdy přes sekundu. A to je docela dost. [upravil dne 22.1.2008 bla] a kolko ti vazi teraz tato 205-ka ?? kamarat mi vravel ze mam kupit kasnu z 106 a dat tam motor ale neviem ci by sa to tam vopchalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sana Odesláno 23. leden 2008 Sdílet Odesláno 23. leden 2008 ako si na tom s upravou RJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bla Odesláno 23. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2008 Původně zaslal: subin Jo taky sme se s tím trápily,nakonec to vyřešila suchá vana,ale muselo přijít i nové zubové čerpadlo které šlo mimo motor.U toho nám zase dvakrát praskla osička,nakonec sme nechali ve strojírnách vyrobit kvalitnější a čerpadlo fungovalo jak má. Přemýšlíme, že tam dáme palivové čerpadlo na el. Jestli by vydrželo tu teplotu, tak by to mohlo fungovat. Kam jsi dani nádobu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.