Dom Odesláno 20. leden 2008 Sdílet Odesláno 20. leden 2008 Mam zajem o montaž LPG do automobilu peugeot 307 a prosim o radu jake mate zkusenosti s lpi gas nebo princ princ je doporucovan ma negdo svas stimto princ skusenosti dik Domi [upravil dne 20.1.2008 Dom] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 21. leden 2008 Sdílet Odesláno 21. leden 2008 kolik najezdíš ročně??vyplatí se ti to vůbec??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dom Odesláno 30. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2008 Zdravím vás mám ještě take veterána a to Ladu 1500 je na ní lpg lovato a 2 nádrž jezdíme ročné do 25000km proto uvažuji namontovat ho i do peugeotu 307 1,6 16v vím že by to mělo být sekvenčni vstřikování plynu ale nevim která značka je pro peugeot nejhodnejší .ac autogaz stag 300 prosím o radu Domi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaro5861 Odesláno 31. leden 2008 Sdílet Odesláno 31. leden 2008 ja mam namontovane p-405 a som celkom spokojny ,je to podtlakove lovato mam najazdene 20000km a je to bez problemov spotreba tak1.5sk-1km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 31. leden 2008 Sdílet Odesláno 31. leden 2008 Původně zaslal: jaro5861 ja mam namontovane p-405 a som celkom spokojny ,je to podtlakove lovato mam najazdene 20000km a je to bez problemov spotreba tak1.5sk-1km zarizeni ve 405 se neda srovnavat se zarizenim ktere je potreba dat tady do te 307, zde bude treba dat sekvencni vstrikovani s ridici jednotkou spolupracujici s puvodni ridici jednotkou motoru. Jinak k tematu dotazu : Vstrikovani LPI - tedy kapalneho plynu je sice dobre zarizeni, ale u nas v CR bych se trochu bal cistoty LPG, musely by tam byt dobre filtry a pravidelne je pak cistit. Tech zarizeni je spousta, Tartarini, BRC, Lovtec, tebou zminovany Prins, nebo AG Autogas ( na tom mam ja najeto na 406 1.8 16V uz 100 000km bez problemu ) To ze je investice cca 35-40 000Kc asi vis, takze pri najezdu rocne treba 15 000km je treba pocitat s navratnosti investice nejdriv po 3 letech, tzn. nechat si pak soucasne auto minimalne 5-6 let aby se to aspon trochu vyplatilo jinak stranky zabyvajici se problematikou LPG jsou ZDE je tam i seznam montaznich dilen, tak si muzes najit nejakou pobliz tveho bydliste a dojet se zeptat tam na zkusenosti atd Co bych jeste pridal ke zkusenostem, tak samozrejme musis pocitat s pravidelnyma prohlidkama LPG systemu, ktery jsou ze zakona povinny - bud po 10 000km nebo maximalne po 1 roce = cena takove prohlidky je cca 300Kc Pred STK musis mit samozrejme tuhle prohlidku + namerene emise - jak na benzin tak na LPG - tohle nedelaji vsechny stanice ME, ale zase jsou jen vybrane, ktere LPG umi a mohou merit - samozrejme jsou taky drazsi nez jen kdyz meris benzin no a samotna STK je pak u aut s LPG samozrejme taky o neco drazsi Rozhodne te nechci od toho zrazovat, auta v nasi rodine jezdi na LPG uz od roku 88, cili dneska uz nejakych 20 let, nejdriv Lada 1500, pak Peugeot 405 1.6 a ted Peugeot 406 1.8 16V, ale fakt to chce zvazit, jak moc km najezdis za rok, minimum je myslim tech 15-20 000 aby byla rozumna navratnost investice [upravil dne 31/1/08 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.