Zeier Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Zdravím mam takovy problem, pri rozjezdu napriklad na krizovatce do pravotocive i levotocive zatacky (ne rovno!) jde slyset z motoru anebo od kol (presne to neurcim) klepotani, jehoz kmitocet roste se vzrustajici rychlosti rozjezdu az uplne vymizi (pri narovnani volantu). V kabine to jde docela slyset tak z toho mam docela neprijemny pocit a cekam, ze me jednou upadne kolo nebo co Poradte prosim. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 že by vymlácený poloosy? co je to za auto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoHA Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 ak su to homokineticke klby tak to nieje moc dobre zalezi ake mas auto a ci sa daju vymenit len homokynetaky alebo cele poloosy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zeier Odesláno 17. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Je to 206, 1.4 benzin, vyroba konec 99. [upravil dne 17.1.08 Zeier] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoHA Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 tak to mam pocit ze tie klby nevimenis samostatne len celu poloosu ale niesom si tym uplne isty ale asi to bude ako s ramenami koli capu menit rameno proste blbost snad ti da niekto vediet presne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zeier Odesláno 17. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2008 zkusim nekde pozjistovat, jak to presne slozeny u mojeho auta je. kdyby nekdo vedel, pls pisnete. nekde sem nasel, ze kdyz to dela v pravotocive zatacce, je to leva cast a naopak. me to dela v obou zatackach, myslite, ze to budou obe dve poloosy pro pana boha? anebo to bude nejaka jedna cast, kterou je pricina klepani na oba smery? opticky to jde popr. zjistit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Původně zaslal: Zeier zkusim nekde pozjistovat, jak to presne slozeny u mojeho auta je. kdyby nekdo vedel, pls pisnete. nekde sem nasel, ze kdyz to dela v pravotocive zatacce, je to leva cast a naopak. me to dela v obou zatackach, myslite, ze to budou obe dve poloosy pro pana boha? anebo to bude nejaka jedna cast, kterou je pricina klepani na oba smery? opticky to jde popr. zjistit? když projedes zatačku se spojkou nebo vyrazeno tak to nedělá ? nebo taky..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zeier Odesláno 17. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2008 dela to pri rozjezdu do zatacky, a to tak, ze to v kabine jde kurva slyset, ale jak se zvysuje rychlost, tak to mizi. pri dalsi jizde uz nejsou zadne problemy se rizenim, naprosta pohoda. s tou seslaplou spojkou do zatacky to musim zkusit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 Původně zaslal: Zeier dela to pri rozjezdu do zatacky, a to tak, ze to v kabine jde kurva slyset, ale jak se zvysuje rychlost, tak to mizi. pri dalsi jizde uz nejsou zadne problemy se rizenim, naprosta pohoda. s tou seslaplou spojkou do zatacky to musim zkusit... mam namysli, jestli to zlobí jenom když je motor v tahu... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zeier Odesláno 17. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2008 tak jsem to testnul a zjistil, ze to dela jen kdyz je motor v tahu. zkratka kdyz to klepe a seslapnu spojku, tak je klid. a taky sem vypozoroval, ze to jde pri pravo i levotocive zatacce spise z leve strany. takze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 17. leden 2008 Sdílet Odesláno 17. leden 2008 na tohle ať odpoví někdo více zkušený, nerad bych neco rek a nejak te to zbytečně vystrašilo nebo tak a nebyla to pravda, řek bych že to sou nebo je ten homokinetickej kloub nebo jak se menuje takovej ten kloub na konci poloosy u kola, co manžety sou ok nebo roztrhaný? stejne mi pripada u auta z r.99 na tohle brzo ikdyž nevim no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zeier Odesláno 18. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2008 samozrejme beru vsechny rady jen jako rady a nebudu se schylovat k predcasnym vysledkum a vklidu preberu. moc velky dik tobe aspon za tohle. uz jsem trosku hledal taky a jsem taky nazoru homokintikcy kloub. kdyby nekdo vedel vic, sem s radou, pockam jeste ze dva dny, kdyz je tema zase na zacatku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. leden 2008 Sdílet Odesláno 18. leden 2008 Ja jsem to mel na nekolika autech. V plnem rejdu rozjezd - pravidelne klepani jako kdyz sypes kulicky do misky. Je to homokineticky kloub. Jestli se vymenuje jen kloub, nebo cela poloosa to nevim, zalezi od kusu. Ktera strana? At pomocnik stoji venku a ty jezdis kolecka doleva a doprava a pomocnik slysi, jestli klepe odvracena nebo blizka strana (uvnitr auta je to dost tezko poznat). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zeier Odesláno 18. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2008 no leva strana to je urcite, to slysim i v kabine. mas na mysli leva smerem ke kolu nebo leva smerem ke stredu? btw. poznam bez vetsich zasahu jestli se meni jen kloub nebo cela poloosa? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 18. leden 2008 Sdílet Odesláno 18. leden 2008 buď nějaká repas určitě by poradil kolega VIX jestli glogar když děla přední poloosy tak jstli i s něčim takovymhle dělá nebo by moh vědět pan google nebo známej či kolega ze servisu nebo se proste zeptat ze ti to dela tohle ze to bude klou tak jak by to bylo finančně jeslti se mění jenom kloub nebo to vyjde i s poloosou to by ti říct mohli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zeier Odesláno 19. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2008 je mi to vsechno jasny, do servisu zajit a zeptat se je vec posledni. prostrednictvím prave tohoto fora se snazim resit jako prvni. proto tady jsem vix ozvy se!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GONDAR Odesláno 21. leden 2008 Sdílet Odesláno 21. leden 2008 P-206 / 1,4benzin / r.v.99 - mne to klepe ako keby som mal diesel.Servis zahlásil najskor že poloos,potom že homok.klb.Výmenu ešte nedoporučili až ked to bude nevihnutné.Je to dosť na financie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zeier Odesláno 21. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 21. leden 2008 tak to me klepe jakoby sem mel pod kapotou rovnou ty dieslový motory dva. nevim jestli cekat az to bude nevyhnutelne. tezko rict jak se ten okamzik odhaduje. aby to nevyhnutelne nebylo kolo v poli budu zjistovat jak to vyjde financne, nekde sem cetl, ze neni dobre menit klouby, ale rovnou celou poloosu. jiny zas rika, ze pokud jdou jen klouby, tak jen je vymenit. ted babo rad zkusim vic pozjistovat, ale do servisu kde vypláznes za praci vic jak za matros to urcite davat nebudu. uvidime. btw dik za "soukromou" aaischa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladoHA Odesláno 22. leden 2008 Sdílet Odesláno 22. leden 2008 opytaj sa v servise ci je mozne menit len klb alebo sa musi poloos daj vediet co a jak si dopadol potom sa opytaj na cenu a daj vediet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.