Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výmena motora


Guest pejo

Recommended Posts

Zdravým pánové,potreboval by som vašu pomoc.

Mám P405 1,8TD a moj motor je KO. Bohužiaľ nemôžem zohnať druhý taký motor tak ma napadlo dať tam 1,9D(týchto motorov je dost na trhu).A chcel by som vedieť či sa to dá zameniť alebo je tam nejaký technický problém.Vďaka za každú radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud dáš místo 1,8TD atmosféráka 1,9D, tak ho tam dej rovnou i s převodovkou - 1,9D to s TD převodovkou neutáhne a do sebemenšího kopce řadíš. Dál budeš měnit kompletní výfuk - D má menší průměr. Pokud bys neměnil převodovku a nechal tam tu TD, stejně musíš dát D spojku. Jinak rozměrově je to stejné, ty motory jsou v pohodě záměnné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a proč tam nedáš rovnou 1,9td? já to tak měl u mojí bejvalky 405. přenejtovali se štítky ze starého motoru a nikde žádnej problém ani na technický a že na kladně na štítky koukaj.

s 1,9d bych taky problém neviděl když tam dáš štítky ze starého. pak jen řekneš že odešlo turbo tak si to předělal. s tím sem se taky setkal když jsem dával 1,9td do tátovýho tak jsme sehnali tenhle motor. a jelikož mu odešla turbína tak dal původní majitel sání a svody z Déčka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vvitty

Původně zaslal: Capy

a typ je vyražen na čem? na štítku. a motor je téměř k nerozeznání

na bloku motoru.

Typ je i těhle starých motorů pouze na typovém štítku, který je přinýtován. Ražen do bloku je až tak od r. 97, odhadem. Jinak kdo ty motory opravdu zná by to mohl zjistit podle předlitého znaku na bloku, ale to zná opravdu jen málokdo, a ještě k tomu to není žádný typový údaj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Peto 670-evidenční kontrola se musí provést po koupi vozu a obsahuje kontrolu dokladů a identifikačních znaků vozidla (WIN,typ a č.motoru) a s tímto se teprve provádí přihlášení na DI.

To ostatní-nedávno jsem byl na evidenční s P405 GRD-papírově 1,8 turbo (motor A8A nebo XUD7TE),ve skutečnosti 1,9D typ neznám,vše OK.Pův.majitel udělal výmaz čísla,a štítek s typem jednoduše přehodil s motoru na motor. Je zajímavé,že ani ve velkém techničáku není napsáno,že je to přeplňovaný motor..Jinak prý to nepoznají ani podle emisí atmosféra a turbo mají shodné,prý se jen liší s katem a bez.

Vznětové motory od PSA,z toho co jsem o nich zjistil,se liší hlavně vrtáním,jinak jsou totožné (zvenčí).

To Pejo-na BXCLUBU com někdo prodává BX-ko motor 1,8TD (A8A)-event. i díly,motor by byl za 5000kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dakujem za rady,hlavne s tou adresou na bxclub.Este sa chcem spytat,mam ponuknuty motor 1,8Dz 205 v super stave a chcem sa spytat ci to utiahne to auto a problemi pri montazi,bude pasovat aj chladic?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Tak to zase ale dej i s převodovkou. Na převodovce z 205 stačí přehodit jednu páku a přidat jeden držák táhla, jinak jsou taky stejné.

1,9TD je sice hrozně hezké, nicméně stojí obvykle ranec.

Kdyz jsem videl 2.0 HDI za 15 000,- tak kolik muzou chtit za 1.9TD?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...