Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

205T16


saibot

Recommended Posts

asi chlazení motoru, tam je to teoreticky nejlepší místo na chlazení - tady je foto předku:

http://i83.imagethrust.com/images/5mG0/view-image/389360189-55ab-85-d-35-a.html

http://i83.imagethrust.com/images/5mFY/view-image/290193436-8dd-686-cdba.html

další foto zde:

http://www.forum205club.ic.cz/forum/viewtopic.php?t=842

[upravil dne 15/1/08 renm]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to náporové chlazení vody, vzadu by se to blbě chladilo při velké zátěži...

maskou a spoilerem proudí vzduch přez chladič ven kapotou, je to udělaný proto aby se to lépe chladilo a vzduch se tam nějak zbytečně nemotal ... a vypadá to i hezky , proto si to dělám na svým Peugeotku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: HUGO BOSS

je to náporové chlazení vody, vzadu by se to blbě chladilo při velké zátěži...

maskou a spoilerem proudí vzduch přez chladič ven kapotou, je to udělaný proto aby se to lépe chladilo a vzduch se tam nějak zbytečně nemotal ... a vypadá to i hezky , proto si to dělám na svým Peugeotku :D

:D

diky Huggo

som si myslel ze to bude mat tento ucel. otazne je este ci pri GTi-cku bude mat tento sposob vacsi efekt ako napr. naporovy(na vzduchovy filter) - jasne ze su to uplne rozdielne upravy/efekt. prave u teba som to vydel prvy krat, tak sa teraz rozhodujem.. :D:myslim:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo jak píše Hugo, je to kvůli odvodu teplého vzduchu od chladiče, měli to třeba i starý závodní škodovky. Dokonce jsem o tom četl, že to zároveň sloužilo i jako takový přítlačný spoiler, aby se lehký předek prouděním vzduchu pod autem nenadlehčoval za jízdy :)

post-0-14109598571822_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: saibot

:super - to som si myslel :D:D:D

ale vpredu mal chladic.. zial lepsiu fotku som nenasiel.. neviem ci to bol olejovy, alebo na vodu.. a teda ako fungovala ta cirkulacia vzduchu. ked funkciou bolo odvazdat teplo z toho chladica, pomoze to v mojom pripade.

Nevím co do účelu, ale i kdyby to tam nemělo smysl vůbec žádnej, tak se mi to líbí a mít rallye, tak bych se pokusil něco podobnýho vytvořit, ovšem je otázka, jak hluboko by to mohlo jít, když T16 tam má místa, když je potor za zadní nápravou:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jarajarda

Původně zaslal: saibot

:super - to som si myslel :D:D:D

ale vpredu mal chladic.. zial lepsiu fotku som nenasiel.. neviem ci to bol olejovy, alebo na vodu.. a teda ako fungovala ta cirkulacia vzduchu. ked funkciou bolo odvazdat teplo z toho chladica, pomoze to v mojom pripade.

Nevím co do účelu, ale i kdyby to tam nemělo smysl vůbec žádnej, tak se mi to líbí a mít rallye, tak bych se pokusil něco podobnýho vytvořit, ovšem je otázka, jak hluboko by to mohlo jít, když T16 tam má místa, když je potor za zadní nápravou:)

100% na vodu,olejový se umisťuje k motoru,aby se olej.vedení co nejméně táhlo a vzduch.musí mít co nejkratší vedení kvůli dírě ve výkonu kterou má každý turbo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...