Sign in to follow this  
Followers 0
saibot

205T16

49 posts in this topic

zdravim,

otazocka na funkcnost vyrezu na kapote 205T16 - je ucelom odvadzanie tepleho vzduchu z motoroveho priestoru?

bude mat vyznam takato uprava pri 205GTI?

post-0-1410959852036_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:super - to som si myslel :D:D:D

ale vpredu mal chladic.. zial lepsiu fotku som nenasiel.. neviem ci to bol olejovy, alebo na vodu.. a teda ako fungovala ta cirkulacia vzduchu. ked funkciou bolo odvazdat teplo z toho chladica, pomoze to v mojom pripade.

post-0-14109598570206_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pata

spis bych to videl na odvod tepleho vzduchu z intercooleru? :myslim

Nevím nevím jestli by tahali ten vzduch takovou dálku kvůli ochlazení :myslim:myslim

Mě to jako laikovi připadá hrozně dlouhý vedení stlačenýho vzduchu:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to náporové chlazení vody, vzadu by se to blbě chladilo při velké zátěži...

maskou a spoilerem proudí vzduch přez chladič ven kapotou, je to udělaný proto aby se to lépe chladilo a vzduch se tam nějak zbytečně nemotal ... a vypadá to i hezky , proto si to dělám na svým Peugeotku :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: HUGO BOSS

je to náporové chlazení vody, vzadu by se to blbě chladilo při velké zátěži...

maskou a spoilerem proudí vzduch přez chladič ven kapotou, je to udělaný proto aby se to lépe chladilo a vzduch se tam nějak zbytečně nemotal ... a vypadá to i hezky , proto si to dělám na svým Peugeotku :D

:D

diky Huggo

som si myslel ze to bude mat tento ucel. otazne je este ci pri GTi-cku bude mat tento sposob vacsi efekt ako napr. naporovy(na vzduchovy filter) - jasne ze su to uplne rozdielne upravy/efekt. prave u teba som to vydel prvy krat, tak sa teraz rozhodujem.. :D:myslim:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jojo jak píše Hugo, je to kvůli odvodu teplého vzduchu od chladiče, měli to třeba i starý závodní škodovky. Dokonce jsem o tom četl, že to zároveň sloužilo i jako takový přítlačný spoiler, aby se lehký předek prouděním vzduchu pod autem nenadlehčoval za jízdy :)

post-0-14109598571822_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: saibot

:super - to som si myslel :D:D:D

ale vpredu mal chladic.. zial lepsiu fotku som nenasiel.. neviem ci to bol olejovy, alebo na vodu.. a teda ako fungovala ta cirkulacia vzduchu. ked funkciou bolo odvazdat teplo z toho chladica, pomoze to v mojom pripade.

Nevím co do účelu, ale i kdyby to tam nemělo smysl vůbec žádnej, tak se mi to líbí a mít rallye, tak bych se pokusil něco podobnýho vytvořit, ovšem je otázka, jak hluboko by to mohlo jít, když T16 tam má místa, když je potor za zadní nápravou:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarajarda

Původně zaslal: saibot

:super - to som si myslel :D:D:D

ale vpredu mal chladic.. zial lepsiu fotku som nenasiel.. neviem ci to bol olejovy, alebo na vodu.. a teda ako fungovala ta cirkulacia vzduchu. ked funkciou bolo odvazdat teplo z toho chladica, pomoze to v mojom pripade.

Nevím co do účelu, ale i kdyby to tam nemělo smysl vůbec žádnej, tak se mi to líbí a mít rallye, tak bych se pokusil něco podobnýho vytvořit, ovšem je otázka, jak hluboko by to mohlo jít, když T16 tam má místa, když je potor za zadní nápravou:)

100% na vodu,olejový se umisťuje k motoru,aby se olej.vedení co nejméně táhlo a vzduch.musí mít co nejkratší vedení kvůli dírě ve výkonu kterou má každý turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

závodní auta nemají topení - takže tohle je nejefektivnější rozmrazování předního okna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

závodní auta nemají topení - takže tohle je nejefektivnější rozmrazování předního okna :D

A je to vyřešený! :D:D:D:D Seš chytrá hlava VIXi:)))))) :D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

a taky je tam ta díra proto, aby šel vzduch z poza chladiče pryč z auta.

protože T16 má ve předu kufr a kdyby tam ta díra nebyla, tak by ten kufr působil jako brzdný padák

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

Takže už chápeš, proč měli piloti T16 v zimě na rukách palčáky ! :mrk

To řešil i Majsner, mnohoprstost... "Kuře počítejte se mnou, 10, 9, 8, ..................." :D:D to je přece jasný :aut A nikdo nic nepozná:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a když mi budete chtít třeba udělat radost, narozeniny mám v říjnu a T 16 by nebyla marná.....no máte ještě čas no...:D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarajarda

Jo a když mi budete chtít třeba udělat radost, narozeniny mám v říjnu a T 16 by nebyla marná.....no máte ještě čas no...:D:D:D:D:D:D

No joo,ale kdo by Ti pak do toho kupoval benzín:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.