Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nestartuje


bombarderik

Recommended Posts

Původně zaslal: bombarderik

Teraz som sa tu na fore docital ze ak su chytene uhliky v starteri tak by pomohlo po nom poklepat nech sa trochu pohnu a malo by to chytit. co vy na to. Jasne ze ich treba potom vymenit ale za pokus to stoji.....:myslim

Zkusit to můžeš,ale podle chytré knihy musíš pod auto:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bombarderik

Zdravim. Mam takyto problem. Pridem s prace vypnem motor. A za 2 minuty ked chcem nastartovat a ist do mesta tak nic. Elektrika ide palivove cerpadlo pocut hucat ale starterom ani neotoci, iba taky cuk ked otocim klucikom. Co sa monlo stat ? Diki za odpovede. :myslim

Takto se chová špatná kotva na startéru nebo zaoxidované kontakty .... pokud se to stává jen občas, stačí poklepat startér.

Doporučuji co nejdříve startér ven, vyčistit a proměřit odpor kotvy.

V kostce o co jde: Kotva vysouvá pastorek do záběru se setrvačníkem a až když je vysunut, sepnou se kontakty přívodu napětí do startéru a ten se roztočí. Pokud by se točil dřív, očesaly by se zoubky pastorku startéru o věnec setrvačníku.

To cvaknutí znamená, že se startér snaží vysunout kotvu, ale z nějakého důvodu (málo vysunuté protože je vadná kotva, nebo zaoxidovaný kontakt na přívodu napětí) se už neroztočí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: RichVa

Původně zaslal: bombarderik

Zdravim. Mam takyto problem. Pridem s prace vypnem motor. A za 2 minuty ked chcem nastartovat a ist do mesta tak nic. Elektrika ide palivove cerpadlo pocut hucat ale starterom ani neotoci, iba taky cuk ked otocim klucikom. Co sa monlo stat ? Diki za odpovede. :myslim

Takto se chová špatná kotva na startéru nebo zaoxidované kontakty .... pokud se to stává jen občas, stačí poklepat startér.

Doporučuji co nejdříve startér ven, vyčistit a proměřit odpor kotvy.

V kostce o co jde: Kotva vysouvá pastorek do záběru se setrvačníkem a až když je vysunut, sepnou se kontakty přívodu napětí do startéru a ten se roztočí. Pokud by se točil dřív, očesaly by se zoubky pastorku startéru o věnec setrvačníku.

To cvaknutí znamená, že se startér snaží vysunout kotvu, ale z nějakého důvodu (málo vysunuté protože je vadná kotva, nebo zaoxidovaný kontakt na přívodu napětí) se už neroztočí.

Někdy stačí pokud je komutátor opotřebený a chová se podobně,řešení je boužel demontáž z vozu a oprava komutátoru.Nemusí být hned vadná kotva,ale jinak s tebou:RichVa souhlasím
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som dneska rano skusil ze ci auto nastartuje nahodou a voala startuje ako dive, zrazu vsetko funguje ale aj tak som pozrel na kontakty starteru a su troska zaoxidovane. budem to muset vycistit. a ten starter mam umiesneny v predu zhruba pod potenciometrom na plyn a vahu vzduchu takze je k tomu perfekny pristup. Aj tak vsetkim diki za pomoc :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bombarderik

Tak som dneska rano skusil ze ci auto nastartuje nahodou a voala startuje ako dive, zrazu vsetko funguje ale aj tak som pozrel na kontakty starteru a su troska zaoxidovane. budem to muset vycistit. a ten starter mam umiesneny v predu zhruba pod potenciometrom na plyn a vahu vzduchu takze je k tomu perfekny pristup. Aj tak vsetkim diki za pomoc :super

Jo jo, některý závady i mýho "Pažouta" pro mě zůstanou navždy záhadou !!!! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...