Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Posilovač


mute

Recommended Posts

Původně zaslal: tombr

i já se připojím, v porovnání s focusem jde taky otáčet volantem docela ztuha. Ale zase když to srovnám s favoritem tak prostě komfort. :D.

Stejnej problém - když mi v servisu opravovali "Pažouta" do kterýho mi ňákej hňup nacouval a zapůjčili mi náhradní vozidlo byl jsem překvapen jak lehce jde u zapůjčenýho vozidla volant.

Tož nevím jestli je to tak u všech 306tek ???

Když jsem ale wehikl půjčil známýmu /ten měl dřív taky 306ku/ tak mi neříkal, že by řízení šlo ztuha (a je profimechoš).

Vyčkejme názoru profíků. :super

[upravil dne 10.1.2008 myryn]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Jefe33

I mě jde posilovač ztuha, narozdíl od otcova Partnera. Ale myslím, že je to starší technologií posilovačů u 306tek. Kamarád mi říkal, že 306 mají nějaký řemen či co, kdežto novější auta mají kapalinový.

Nemáš na mysli kapalinomechanické nebo elektrohydraulické anebo čistě elektronické posilovače?Řemenem je poháněn jen první typ posilovače
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: subin

Původně zaslal: Jefe33

I mě jde posilovač ztuha, narozdíl od otcova Partnera. Ale myslím, že je to starší technologií posilovačů u 306tek. Kamarád mi říkal, že 306 mají nějaký řemen či co, kdežto novější auta mají kapalinový.

Nemáš na mysli kapalinomechanické nebo elektrohydraulické anebo čistě elektronické posilovače?Řemenem je poháněn jen první typ posilovače

Tož já mám asi ten první typ posilovače páč je poháněnej řemenem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: myryn

Původně zaslal: subin

Původně zaslal: Jefe33

I mě jde posilovač ztuha, narozdíl od otcova Partnera. Ale myslím, že je to starší technologií posilovačů u 306tek. Kamarád mi říkal, že 306 mají nějaký řemen či co, kdežto novější auta mají kapalinový.

Nemáš na mysli kapalinomechanické nebo elektrohydraulické anebo čistě elektronické posilovače?Řemenem je poháněn jen první typ posilovače

Tož já mám asi ten první typ posilovače páč je poháněnej řemenem.

Jo a buď rád,je to menší zlo.Vem si elektrohydraulické čerpadlo Škoda fábie,stojí20000kč a výmněna čeká každou třetí
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: myryn

Takže u těch "muzejních" kusů jde to řizení normálně ztuha ??

Pokud jo, tak jsi mě uklidnil.

Těžko radit od počítače,ale pokud nejde vyloženě ztuha,kapaliny je dostatek a nejsou poškozené manžety řízení tak by neměl být důvod hledat problém.Zkus si zatočit volantem na místě bez motoru a poznáš co je to ztuha:D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: subin

Původně zaslal: myryn

Takže u těch "muzejních" kusů jde to řizení normálně ztuha ??

Pokud jo, tak jsi mě uklidnil.

Těžko radit od počítače,ale pokud nejde vyloženě ztuha,kapaliny je dostatek a nejsou poškozené manžety řízení tak by neměl být důvod hledat problém.Zkus si zatočit volantem na místě bez motoru a poznáš co je to ztuha:D

No to řízení jde každopádně volněji než u mýho předchozího wehiklu - favouše. Ale zase hůř než u wehiklu, který mi byl zapůjčen ze servisu - kde jsem fakt mohl ovládat volant "malíčkem". :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, je rozdíl v pasivnim posilovači a aktivnim posilovači, protože posilovač řízení obecně (pasivní) není o tom, jestli musíš použít na otočení volantu obě ruce nebo jen jeden prst ruky. Posilovač je o tom, aby jsi nemusel na úplnej rejd použít tolik otáček volantem, takže nevim, co od toho čekáte. Aktivní posilovač, to je už něco jinýho, tam to snižuje nejen počet otáček volantu do plnýho rejdu, ale i tuhost otáčení volantu, takže můžete točit i jen jednim prstem. Co jsem jezdil s Oktávkou nebo Volvem, tak tam je to jasný-->aktivní posilovač, ale do 306ek se, pokud vim, dával jen ten pasivní... Tak asi takhle bych vám to vysvětlil... ;)

[upravil dne 11/1/08 Stifler]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale ono to trochu souvisí. bez posilovače je víc otáček aby to šlo ještě utočit.

co sem jezdil s pasatem b3 tak to posilovalo až moc parkování krása ale při jízdě už to bylo občas až nepříjemný.ba při rychlé jízdě to je až nebezpečný štrejchneš malíčkem a letíš do pangejtu.

proto se dneska dělají aktivní při malé jízdě posilují hodně při velké rychlosti už skoro neposilují

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...