mute Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Zdravim,chtěl bych se zeptat, kamarád mi jednou řekl ze mi jde ztuha posilovač řízení a řekl mi ať si prej necham vyčistit nejaký sítka v posilovači ze to půjde z lehka tak by mě zajímalo co je na tom pravdy díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Creams Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 No to nevím taky by mě to zajímalo, protože se mi zda taky slabší funkčnost mého posilovače .... přijde mi dle scenica co máme doma o 50% slabší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos77 Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Mne tiez nejde volant najlahsie, ale asi je to tak od vyroby... mam doma 2 rovnake 306 HDi (jedna XS) a na obidvoch ide volant rovnako ztuha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deddo306Break Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 ahojte,aj mne sa zda že mi to ide dost ťažko,otec ma mercedez A a ma to uplne lahučke ovladanie,ked sadnem späť do mojho mam pocit že mi nefunguje.Tiež by ma zaujimalo či to tak ma byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest tombr Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 i já se připojím, v porovnání s focusem jde taky otáčet volantem docela ztuha. Ale zase když to srovnám s favoritem tak prostě komfort. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Původně zaslal: tombr i já se připojím, v porovnání s focusem jde taky otáčet volantem docela ztuha. Ale zase když to srovnám s favoritem tak prostě komfort. . Stejnej problém - když mi v servisu opravovali "Pažouta" do kterýho mi ňákej hňup nacouval a zapůjčili mi náhradní vozidlo byl jsem překvapen jak lehce jde u zapůjčenýho vozidla volant. Tož nevím jestli je to tak u všech 306tek ??? Když jsem ale wehikl půjčil známýmu /ten měl dřív taky 306ku/ tak mi neříkal, že by řízení šlo ztuha (a je profimechoš). Vyčkejme názoru profíků. [upravil dne 10.1.2008 myryn] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jefe33 Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 I mě jde posilovač ztuha, narozdíl od otcova Partnera. Ale myslím, že je to starší technologií posilovačů u 306tek. Kamarád mi říkal, že 306 mají nějaký řemen či co, kdežto novější auta mají kapalinový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Původně zaslal: Jefe33 I mě jde posilovač ztuha, narozdíl od otcova Partnera. Ale myslím, že je to starší technologií posilovačů u 306tek. Kamarád mi říkal, že 306 mají nějaký řemen či co, kdežto novější auta mají kapalinový. Nemáš na mysli kapalinomechanické nebo elektrohydraulické anebo čistě elektronické posilovače?Řemenem je poháněn jen první typ posilovače Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Původně zaslal: subin Původně zaslal: Jefe33 I mě jde posilovač ztuha, narozdíl od otcova Partnera. Ale myslím, že je to starší technologií posilovačů u 306tek. Kamarád mi říkal, že 306 mají nějaký řemen či co, kdežto novější auta mají kapalinový. Nemáš na mysli kapalinomechanické nebo elektrohydraulické anebo čistě elektronické posilovače?Řemenem je poháněn jen první typ posilovače Tož já mám asi ten první typ posilovače páč je poháněnej řemenem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Původně zaslal: myryn Původně zaslal: subin Původně zaslal: Jefe33 I mě jde posilovač ztuha, narozdíl od otcova Partnera. Ale myslím, že je to starší technologií posilovačů u 306tek. Kamarád mi říkal, že 306 mají nějaký řemen či co, kdežto novější auta mají kapalinový. Nemáš na mysli kapalinomechanické nebo elektrohydraulické anebo čistě elektronické posilovače?Řemenem je poháněn jen první typ posilovače Tož já mám asi ten první typ posilovače páč je poháněnej řemenem. Jo a buď rád,je to menší zlo.Vem si elektrohydraulické čerpadlo Škoda fábie,stojí20000kč a výmněna čeká každou třetí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Takže u těch "muzejních" kusů jde to řizení normálně ztuha ?? Pokud jo, tak jsi mě uklidnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Původně zaslal: myryn Takže u těch "muzejních" kusů jde to řizení normálně ztuha ?? Pokud jo, tak jsi mě uklidnil. Těžko radit od počítače,ale pokud nejde vyloženě ztuha,kapaliny je dostatek a nejsou poškozené manžety řízení tak by neměl být důvod hledat problém.Zkus si zatočit volantem na místě bez motoru a poznáš co je to ztuha:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Původně zaslal: subin Původně zaslal: myryn Takže u těch "muzejních" kusů jde to řizení normálně ztuha ?? Pokud jo, tak jsi mě uklidnil. Těžko radit od počítače,ale pokud nejde vyloženě ztuha,kapaliny je dostatek a nejsou poškozené manžety řízení tak by neměl být důvod hledat problém.Zkus si zatočit volantem na místě bez motoru a poznáš co je to ztuha:D No to řízení jde každopádně volněji než u mýho předchozího wehiklu - favouše. Ale zase hůř než u wehiklu, který mi byl zapůjčen ze servisu - kde jsem fakt mohl ovládat volant "malíčkem". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 A šlo o stejné typy vozidel se stejnou motorizací? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 Původně zaslal: subin A šlo o stejné typy vozidel se stejnou motorizací? Naprosto ne, opravovali mi "Pažouta" a zapůjčili "Škodovku" už ale přesně nevím jakej typ a řadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Creams Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 Prostě pokud máš Peugeota staršího tak je to na... a nic s tím neuděláš :-D já jsem rád alespoň za nějaký účinek,neboť mlada by se 17" neotočila vůbec s tím motorem 2,0XSi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 Dík za informaci . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stifler Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 No, je rozdíl v pasivnim posilovači a aktivnim posilovači, protože posilovač řízení obecně (pasivní) není o tom, jestli musíš použít na otočení volantu obě ruce nebo jen jeden prst ruky. Posilovač je o tom, aby jsi nemusel na úplnej rejd použít tolik otáček volantem, takže nevim, co od toho čekáte. Aktivní posilovač, to je už něco jinýho, tam to snižuje nejen počet otáček volantu do plnýho rejdu, ale i tuhost otáčení volantu, takže můžete točit i jen jednim prstem. Co jsem jezdil s Oktávkou nebo Volvem, tak tam je to jasný-->aktivní posilovač, ale do 306ek se, pokud vim, dával jen ten pasivní... Tak asi takhle bych vám to vysvětlil... [upravil dne 11/1/08 Stifler] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 No já si myslím, že posilovač má posilovat a ne zmenšovat počet otáček. Počet otáček je nejspíš dan počtem zubu hřebenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capy Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 ale ono to trochu souvisí. bez posilovače je víc otáček aby to šlo ještě utočit. co sem jezdil s pasatem b3 tak to posilovalo až moc parkování krása ale při jízdě už to bylo občas až nepříjemný.ba při rychlé jízdě to je až nebezpečný štrejchneš malíčkem a letíš do pangejtu. proto se dneska dělají aktivní při malé jízdě posilují hodně při velké rychlosti už skoro neposilují Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.