Guest Filip Odesláno 2. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2003 POstihlo mě to nejhorší za poslední dobu, narazil jsem. Lehkých závad jako máku ale co je horší tak dvě béčka: Prej špatně brzdí ručka, jen na jedno kolo. Fakt nevím co stim, napadá mě utáhnout pořádně lanko. Rozebírat buben se mi vážně nechce a možná už by to ani nešlo. Dálší závada je vůle v zavěšení kol, jinak prej teda vymlácenej čep a druhej načatej. Tzn nový rameno. Nechápu, nedávno jsem ho měnil..Říkal, že by to mohlo být i v \"šenklu\" snad tím myslel horní uložení tlumiče, kerý je taky nově udělaný. To se taky rozebírá jedna radost :-( Nevím kde mám začít a byl jsem na toho mlaďocha dost namýchlej, že mu bydu nejspíš muset vysolit znova pjé?o, jestli se nemýlim, a to nemam jistotu jestli se mu to bude líbit, teda těm zapráskanejm měřákům. . . A to všechno stihnout za dva víkendy, protože budou svátky Do Scheizeho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2003 Jestli špatně brzdí ručka, a provozní je přitom OK, tak to budou zřejmě lanovody (cca 300,-/ks). Sundání bubnu tě ale asi nemine... Šenkl = těhlice. Co to je za matláka, na tom STK? To by měl říct přesně, kterej čep se mu nelíbí, teda u takhle jednoduchýho auta určitě. Zkoukni spodní čepy (na ramenou) a čepy řízení, a víc bych asi neřešil. Opakovaná STK tamtéž by měla stát 50 - 100,-Kč. Máš to napsané na protokolu. Jestli ne, tak jsou to pěkní *** Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 3. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2003 Kdyz jsem byl na posledni STK se svou 306-kou - tak na me taky zkousel. Nelibila se mu rucni brzda - udajne mela brzdit jen na jedno kolo. Tak jsemu s klidem odpovedel, ze stejne na parkovani pouzivam rychlost, ze jestli se mu to nelibi at to klidne neuzna, protoze jedu akorat od peugeotasku a ze jim to tam dam na reklamaci. Zacal se vykrucovat, ze to vlastne nini az tak zly, aze je to lehke vozidlo a blablabla - zkratka asi pocital s nejakym prilepsenim a kdyz videl, ze ze me nic nedostane tak mi tu technickou napsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 3. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2003 Hm, špatenka .... Zase, budeš to mít v cajku a pocit, že auto je OK, protože v tom vezeš sebe i mladou, stojí za to. S tou ručkou, je to asi dost častá záležitost. Já to mněl to samo. Zatuhlo lanko v bowdenu. Taky se polámala spirála bowdenu, kladlo to odpor. Pak taky nový prasátka (tekly) a pakny. V servisu mi boreček řekl, že za 4 700,- mi to dá do cajku. Já nakoupil materiál za cirka 1650,- zmáknul to v rámci sobotního dopoledne. Brzdí perfektně. S ramenama vepředu, budu asi taky dávat nový. Silnice v Brně (hlavně tranvajový pásy) jsou fakt perfektní. Tady mi borec řekl, že za jedno rameno se vlezu v pohodě do 1000 kč. Dej pak vědět, kolik tě stálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 3. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2003 Říkal že levej čep je total a pravej taky nic moc ... S tou ručkou to je dobrej nápad, zkusím to taky. Předtím jí na šroubu ale víc dotáhnu, možná to bude stačit. Zajedu do servisu a nechám to vyzkoušet, jestli bude lepší. Bubny by určitě chtělo vyčistit a dat nový pakny, nikdy jsem je nerozebíral, ale vím, že se klidně můžou stát mojí ´najtmér´. Konkrétně nevim, do kerý díry mám narvat tyčku nebo šroubovák a začít poklepávat a postupně přidávat na razanci :-), mlátit, aby to povolilo. Pak vevnitř už by to snad mohlo jít povyměňovat snadnějš. Rameno neorigo stojí teď po slevě něco přes 800, nahodit ho tam místo starýho bych chtěl udělat už konečně taky sám. Jenom mam lepíky abych něco nepo.. Nemohli byste někdo vygenerovat jenom malinkatej postup ? :-) tjiao Filip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kik Odesláno 3. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2003 A nebude potřeba udělat geometrii až vyměníš to rameno ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 3. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2003 Přední spodní rameno : geometrie není třeba... Akorát nevím, kolik vydrží. Dal jsem tam z autokelly za 1190,- , kvalita nic moc, ale origo stojí snad 3500,- (za to mám 3 neorigo ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 3. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2003 Kik: No vidíš to mě nenapadlo. Beztak se nejspíš nechám objednat u servisu, .. abych se neumazal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 3. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2003 já nevím, to rameno.. chce to zvednout a pak si sehnat nějakou 3 metrovou tyč, aby se nějak vymlátilo.. postupy z říše pohádek zde na tomto fóru Bylo mi řečeno :\" Ne, aby ses o to pokoušel sám !! \" Prostě mě znají. Tak jsem jim řekl, že 3m tyč doma nemám ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2003 Na to rameno stačí metrová tyč, ale musí se přesně vědět, jakým směrem a kam jí zapřít, a jak za ní zabrat. Už jsem si taky takhle uřízl ostudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emiš Odesláno 4. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2003 Rameno jsem sundaval uz dvakrat. Kdyz vis kde pritlacit tak je to pohoda, ale ja to nevedel a vzdycky jsem to musel vymejslet no opruz. Jednoou jsem si malem shodil tou metrovou tyci auto z heveru no fuj. Ale vzdycky to dolu nejak slo. Navod je aj v chytry knize tusim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 4. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2003 Co se týká ramene, já ho sundávám tak, že kolem ramene na volno omotám kus drátu, pak vzniklým okem prostrčím pajcr a přez brzdící kotouč to vyvlíknu. Ne že by to šlo úplně samo, ale vždycky mi to fungovalo bezvadně. Kotouč se neprotáčel, všechno šlo hladce. Montáž jak by smet. Když člověk sundává celý rameno, není lepší ho vyhodit na uchycení kastle a pak ze stabilizátoru? Půjde to podstatně lehčeji bez spousty istrumentů. A montáž zase opačným způsobem. Já to tuším už jednou dělal, šlo to. Nasune se rameno do stabilizátoru, zajistí čep a rameno doklepne do svého uchycení. Metrová trubka a vědět kde přitlačit. Pánové, vy jste kouzelníci. To je jako ze ženskou. Víš kde přitlačit a je to :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Filip Odesláno 4. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2003 musím jít zpátky do tý stanice kde mi to teď vystavili jenom na měsíc ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2003 Nemusíš. Ale všude jinde zaplatíš za plnou prohlídku, kdežto tady už jen za opakovačku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 5. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2003 ja měl takovej dojem, že na opakovačku musíš do tý samý stanice... aspoň to bylo takhle daný tuším v zákoně nebo vyhlášce nebo jak se ta věc s pravidlama silničniho provozu vlastně jmenuje... každopádně je možný, že už to změnili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2003 Na opakovačku samozřejmě ano - jinde by to nebylo opakovačka. Jinade by to byla zase normální plná prohlídka - za plnou cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.