Bohouš Odesláno 9. leden 2008 Sdílet Odesláno 9. leden 2008 Neví někdo zda jsou výše uvedené převodovky totožné ??? Já mám dojem, že u 4kolek se na normální Mi16 předovku jen nasazovala rozvodovka :myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pišta Odesláno 9. leden 2008 Sdílet Odesláno 9. leden 2008 Já myslím,že bude rozdílná. Mi se na MI 16x4 zadřelo v Rakousku středové uložení kardanu, tak jsem kadan odpojil od převodovky a zadního diferáku a už jsem se nehnul. To mi prostě nezabíralo.Ať jsem tam dal jakoukoli rychlost,tak jsem stál. Prostě to musí být propojené. Měl jsem 92 rok výroby. Možná jiný ročník bude jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 tak to je blbost. pokud odpojíš kardan tak ti jde na předek pouze 48% výkonu, ale to auto JEDE!!! Zbylých 52% jde do háje, protože to je 4*4 tzv natvrdo a není tam žádná haldexspojka apd. který ti zadek jen připojuje. Ale to auto opravdu jede, odzkoušené to mám osobně, taky mi odešlo středové uložení a než mi došlo tak jsem jezdil bez kardanu. Nejelo ti to protože ses bál přidat plynu. Ono to zabírá až kolem 3500 ot a opravdu se ti mohlo zdat jako že prokluzuje spojka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.