Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Problem s motorm 2.0 HDi 90 PS "nestartuje- ide nepravidelne"


newton21

Recommended Posts

Dobry den. Mam problem s motorom RHY 2.0 HDi 90 PS. Nejde nastartovat a verte ze som skusal uz vseto... na zaciatku bolo menene hlavne cerpadlo- zlomil sa jeden elemnt (po repase stareho auto islo cca 200km a potom zacalo robit problemy...) najskor sa to zacalo prejavovat tak ze pocas jazdy akoby "seklo" naftu a motor prestal bezat... nasledne sa nato rozosvietila kontrolka diagnostiky... po opetovnom nastartovani auto zase bezalo v pohode ale co cert nechcel chyba sa zacala prejavovat castejsie az nakoniec to bolo take zle ze auto pri zabere v kopci alebo pod zataou stale zhasinalo... myslel som ze to bude regulator tlaku tak som stary vyfukal vzduchom a nepomohlo to... kupil som teda novy ale problemy neprestali... dalej sa vymenilo podavacie cerpadlo v nadrzi (lebo som myslel ze nedokaze vytvorit a udrzat doastatocny tlak v systeme) a auto stale nejde ako ma.... vstrekovace som mal odpojene a na prepadove hadicky som napojil priehladne a pozoroval som ze z nich vyteka "pocas startovania" rovnake mnozstvo nafty t.z. ze "zalepena" zaseknuta ihla na triske byt nemoze lebo vsetok tlak z rampy by utetal prepadom. Pokial sa auto startuje cez startovaci prej tak auto aj chyti ale na volnobehu strasne kolise a po dlhsom volnobehu nakoiec same zhasne... ZIADAM VSETKYCH ktory by mi vedeli aspon trosku pomoct nech napisu co to moze byt. DAKUJEM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ten isty problem som mal aj ja....Mne to tocilo, ale nechcelo to nastartovat....6 tyzdnov to bolo v servise v PB a nic....pretiahol som to do Final CD ZA a na druhy den mi volali, ze mam nieco pototo v riadiacej jednotke...nejaky ulomeny pin na tlak paliva alebo nieco take...Jednotku nevimienali, ale opravili a uz 2 roky (ťuk ťuk) to fachci dobre:potlesk...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nooo tak cely problem bol v tom ze bolo treba rozobrat, vycistit a poskladat hlavne vstrekovacie cerpadlo a uz to ide... jasne ze problem moze byt aj v ob.tlaku aj v hlavnom podavacom cerpadle, aj v zalepenych vstrekovacoch aj v elektike... nejhorsie je ze ked to date niekomu opravit tak niekedy staci malo a mechanik vam narozprava ze menil pol motora...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to:newton21 co ti přesně měnili na čerpadle ??? jaký element ???? a taky hlavně proč ho měnili ??? napiš mi do soukromé zprávy,nějak to pořešímě,pokud je to pumpou,tak se to dá nějak vyřešit,a taky hlavně potřebuju vědět co je to za čerpadlo !! Bude tam číslo na štítku - něco takového - 0445 010 075 ale ty poslední 3 čísla budou u tebe jiné,tohle je jen příklad,napiš co s tím dělali a nějak to pořešíme,vypadá to na sací ventilky v čerpadle,podle toho co píšeš,nedávají tlak jak mají a tím pádem to jde celé špatně,a taky se zeptej v tom servisu,jestli mají k té pumpě dali protokol o seřízení,měly by to ho dát k tomu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...