Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Tak ze 407 jdu do p.či! -))


Rebik

Recommended Posts

Tak jsem po prodeji hledal dodávku jako obchodní auto + rozvoz ekopaliv - dřevěných briket.

Vyřadil jsem Peugeoty Experty a Fiat Scuda jako malá auta (dobrá nosnost, ale paleta neprojde dveřmi) a dále VW Trasportery a MB Vita pro jejich cenu a neschopnost uvést 1t (v základu pouze cca 850kg). Zvýšení nosnosti si musíš objednat do výroby – 3 měsíce + to auto pak s klima a elektrickým paketem vyjde přes 700tKč. Vozy typu Jumper či Sprinter jsou už zbytečné krabice.

V postatě mi zbyla dvě auta:

1) Renault Trafic http://www.cars.cz/xchanger/custom/renaultvysocina_humpolec/cd2.jsp?cid=1170138755462110519&uid=11588470361055 např., kdy nosnost není zázračná (1020kg), ale má dobrou výbavu a především cenu, v tohle světle ojetiny, i když značkou lepší, nemají význam. Cenu beru tu 480tKč, ta nižší je jenom trik pro leasing, stejně bych šel asi do nákupu za hotové, mít auto 5 let vázané, se mi nechce…. Negativum Traficu je, že je na trhu dlouho a kabina je taková starší + motor o menším obsahu.

2) Ford Tranit ve stejné výbavě, ale větší nosnosti (1160kg) stojí cca 600tkč, je moderní, testy vypadají dobře, má tradici a měl by být kvalitnější a vychytanější, i když tohle je úplně nová generace – přední náhon, nové motory 2.2 TDCI 81kw. http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=132&server=1&article=10378

V podstatě šlo o to, zda připlatit cca 100tKč za Transita, jestli by to stálo za značku a snad kvalitu.

Jenže reálně Transity nejsou v požadované výbavě a výkonu na skladě - dodání březen, takže vítězí kosočtverec:

Renault Trafic Combi Van 2.0 dCi 115k Confort Cool

Výbava:

-ABS + EBV a asistenční systém brzd

-Airbag řidiče a spolujezdce

-Imobilizér

-Boční posuvné dveře v pravo + otevíratelné okno

-Zadní dveře prosklené ( otevírání 180 )

-Nastavitelné sedadlo řidiče

-Loketní opěrka

-Nastavitelný volant

-Palubní počítač

-Centrální zamykání

-El. ovládáné předních skel + zrcátek

-Manuální klimatizace

-Rádio CD

-Barva Modrá

Docela našláplé za cca 500tKč bez DPH ne, porovnáno s osobáky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych klidně znovu šel do Mascotta (nepříliš známá věcú) http://www.tipcar.cz/renault/renault-mascott150.65-2.8dci-maxi-cz-4354584.html

akorát my jsme měli 140ps a nosnost 2,8 tuny takže skupina C + kolečko, což by asi nevyhovovalo že?

Jo tady je podobnej http://www.tipcar.cz/renault/renault-mascott-l3h3-2.8dti-cz-3280020.html

[upravil dne 7/1/2008 Fusion]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna dnes sme do firmy brali tiež fungel Trafica v rovnakej motorizácii, akurát je to bus 9 miest. V úvahu pripadal ešte Nissan Primastar, čo je vlastne to isté, akurát o 100t drahšie... Starý Transit ide do pr*ele; mal som dosť, keď som s ním na takmer rovnej ceste otočil hodiny pri 40 km/h a prázdnom aute (zadný náhon). Nikdy viac... :bojim

Veľa šťastných km! :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Já bych klidně znovu šel do Mascotta (nepříliš známá věcú) http://www.tipcar.cz/renault/renault-mascott150.65-2.8dci-maxi-cz-4354584.html

akorát my jsme měli 140ps a nosnost 2,8 tuny takže skupina C + kolečko, což by asi nevyhovovalo že?

Jo tady je podobnej http://www.tipcar.cz/renault/renault-mascott-l3h3-2.8dti-cz-3280020.html

[upravil dne 7/1/2008 Fusion]

Neboj náklaďák Iveco Daily 6,5t, nosnost s hydraulickým čelem 3300kg také ve výrobě 150PS.....

Mascot je přesně ta nevhodná mezi kategorie okolo 5t, my vozíme buď 1t nebo 3-4t.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spefikace jsem nekde od tebe cetl , daily mame a uz nechceme , hold neni to na jezdeni po kratkych trasach .

Me spise zajima celkova cena za tu plosinu (jen ze zvedavosti ) , jinak Renault se chova na ceste velice dobre , najezdil jsme stimhle typem cca 5t Km a byl jsme velice prekvapen (sice pred 4 lety ) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm to mě zajímá, proč to není krátké trasy? Já to koupil kvůli maximální nosnosti v kategorii 6t, neboť větší auto je v Praze a okolí pro zákazy nepoužitelné. Budeme na trasách do cca 100km rozvážet palety se dřevěnými briketami. A taky Iveco jako jediné umí 1t plošinu, vyjde (nástavba, 4m valník + hydraulická plošina) na cca 220tKč, můžu ti poslat podrobnosti na mail.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

Jinak jestli muzu zkusenost s Boxerem, myslim ze to byl 1.9D.

Mno, docela velky, nalozilo se tam dost, akorat do kopce to nalozeny nejak nejelo. Na dvojku a tak tak, ze jsme kopec vyjeli.. :(

On Boxer se stejným motorem jako byl v 205/309/405 snad ani jet nemůže - kámoš ho koupil do firmy (v akci, dokonce maxik) a jeho zaměstnanec/řidič ho miloval tak, že během roku několikrát dělali hlavu.

Když Boxer, jedině 2,8 HDI - to aspoň pěkně jede (do těch nových Boxerů dělají i 3,0 HDI, což musí jet jako ďas)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Rebik

Hm to mě zajímá, proč to není krátké trasy? Já to koupil kvůli maximální nosnosti v kategorii 6t, neboť větší auto je v Praze a okolí pro zákazy nepoužitelné. Budeme na trasách do cca 100km rozvážet palety se dřevěnými briketami. A taky Iveco jako jediné umí 1t plošinu, vyjde (nástavba, 4m valník + hydraulická plošina) na cca 220tKč, můžu ti poslat podrobnosti na mail.

Taky mě zajímá, proč není DAILY na krátké trasy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazi se na motoru co muze od vstriku po turbo , je to ta slavna 2,8 (u boxeru HDi) pry tomu nesvetsi caste starty a blabla.

Proste po dvou letech a 90t Km vymeneno na motoru dily za 80t , a to same maji u Ticheho jako odtahovku a stejne problemy .

Mozna ty nove uz jsou lepsi a vychytali ty chyby .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...