Přejít na obsah
macho

zivotnost motoru 1.9TD a 1.9D ve 405ce

Recommended Posts

Jaka je hranice (v km) zivotnosti motoru 1.9TD ve 405 a 1.9D bez turba. Zacinam totiz posilhavat po dieslu misto mojeho benzinu. Ale sehnat 405 v dieslu s min nez 180tis. km je dost problem.

dik

PS: motor 1.8D a 1.8TD Zamerne vynechavam , protoze by jsem uprednostnoval rocnik kole 94.

[Editován dne 1/12/03 macho]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Asi stejná, jako v 306 D a 306 TD :D

obecně platí, že u turba odchazí někdy po 200 tkm to turbo, ale repase by měla vejít do cca 10 tKc. Navíc TD je prý náchylnější na praskání hlav, ale to jakýkoliv TD :D

Ale zase máš o 25 kolyb víc.. což je docela rozdíl (velkej :-)

Jinak atmosferický diesel by měl v pohodě vydržet 400 tkm, turbo snad taky :-)

Nechápu, proč nemůžeš sehnat 405 do 180 tkm ? Vždy? u nás je tolik šikovných lidí ? A v tomhle případě jsou děsně ochotní.. když si zakázník přeje stav tacha do 180 tkm, dostane klidně 160 tkm :(

jinak doporučuju zalovit tady na foru, bavili jsme se o tom dost a dost často

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Cau, spotreba bez turba a s turbem je stejna. Turbo ti sereze o nejake to deci vice, ale bez turba zase musis vice tocit abys mel vykon, takze se to srovna. Muj 2.1TD pri slusne jizde kolem 6ti litru. 1.9 TD i D budou zrat podle vahy auta mezi 4.5-6 litry. Ale jezdit pod 5 litru je spis pro 205tky, 405tka uz asi 5.5, ale vic ne.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dle vlastní zkušenosti kombinovaná spotřeba spíš s převažujícím městem tak 5,5 - 6,5. Záleží jak moc sem nasraney a co zrovna poslouchám...:D:D:D. Jinak pijánko jízda tak kolem 110 a žádný velký dupání na plyn se dá najet na 70l ve 405TD 1300 Km. - rekord z letošního léta. Je to ale do suchý nádrže. :cool:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Znám člověka, který má 405 kombi 1.9 TD a má najeto přes MILION kilometrů. Už to teda není auto, ale traktor - děsně rachotí a je slyšet na kilometr. Pořád však jezdí. Kolik ho stály generálky motoru jsem se radši neptal.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1. životnost hlavně u TD záleží především na tom, jak se k tomu kdo chová. Takže, pokud se o to někdo dobře stará, mění olej a nedává tomu kouř zastudena, nemá větší problém ani po 400tis km. Naopak, lze TD bez problémů usmrtit i po 100tis km.

2. Stavy tacho u těhle aut jsou zcela obecně nesmyslné a nereálné. Neznám nikoho, kdo by pořídil diesela na to, aby jezdil 10tis km ročně... Přestavět tacho u 205/309/405 na jakýkoliv stav km je práce tak čtvrt hodinky, při kafíčku (+ motáž/demontáž budíků, takže tak max. hodinka, i s tím kafíčkem a dortíkem)

3. Co se týče atmosféráků, znám kousky s najetými cca 500tis km, není to zase sice úplně ono, ale jezdí.

4. Spotřeba 1,9D a 1,9TD není stejná ani náhodou. TD normálně žere o litr víc, a když se na to šlape, umí i o víc. Především ve městě je to znát. 1,9D Prahu zvládala cca 5,5-6, TD nemá problém vzít po Praze 7,5 (podotýkám, jedná se o jedno a totéž auto, v kterém byl původně agregát 1,9D, a nyní je v něm 1,9TD).

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Bohuzel musim souhlasit s Oddiem. Moje 306 TD se pod 6 litru nedostane ani omylem, spis jezdim za 7. Objektivne zmerena spotreba za ted zhruba 15000 km (podle knihy jizd a listku od nafty) je 6,7 l. 70% ujete vzdalenosti jsou dalkove jizdy prevazne po dalnici-Nemecko a Francie.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×