Roky Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 čus ,potřeboval bych radu ,po nastartováni motoru mám stále vysoké otáčky motoru až 2500 ot/min,nespadnou ani po ohřátí na normální teplotu,jemon když prošlápnu plynový pedál tak slezou na patnácet,ale po dalšim provozu je to samé,mechce se mi to davat na diagnostiku na co bych se mel nejdříve zameřit nebo proměřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 To je ještě karburátor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 barva svicek? jestli jsou cerne po delsim provozu, mas bohatou smes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 jo ještě karburátor r.v 1989 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 svíčky jsou v pohodě barva tak nějak v normě,nezdá se že by byla bohatá směs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 A co je to za motorizaci?,v podpisu máš 1,9 a tady pises o 1,6... Je to karbec solex nebo jednobod Solex Fenix 1B? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 A proč to máš na dvě téma? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 v popisu mam taky jako druhý auto 405 1.6 karburátor Solex,tamta 1.9 je stříkačka 4-bod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 subin,sorry došlo k nedopatření asi jsem to odmáčknul dvakrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 abych byl přesnější typ motoru XU5M2/Z (BDY2) 65kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 v popisu mam taky jako druhý auto 405 1.6 karburátor Solex,tamta 1.9 je stříkačka 4-bod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 A když koukáš na motor jsou tam nalevo u karburátoru takové slabší hadice z chladícího okruhu? Foto by pomohlo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 vím co myslíš jsou napojený na ten solex je to cirkulace teplý vody z chladícího okruhu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 jestli myslíš napojení těch hadiček je správně spíše nepracuje neco vevnitř tak jak by mělo "asi" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 No je tam takovej malej termostatík, kterej ovládá jakýsi sytičový mechanizmus. Ten termostatík občas odejde, a kdysi stával u Peugeotu asi 1500,-. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 To jsem pozoroval ,když se voda začínala ohřivat tak mechanizmus praceje ale otáčky se stejně nezmenší,musim silne sešlápnout pedál plynu pak trochu spadnou na těch patnácet,znovu se rozjedu a otacky po zastavení jsou zase stejně vysoké,vše jsem vyčistil a promazal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 Takže je to tím, že se ten mechanizmus seká? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 to bych neřekl protože ty otáčky nespadnou na normal volnoběh ani po sešlápnutí toho plynového pedálu,zkusim to ještě jednou rozebrat jinak diky za radu,kdyby ještě někdo na něco přišel budu rád za nazor,ještě jednou dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maNkovic Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 a nemas zle nastaveny volnobech?? na karburatore sa to robilo takou malou sroubickou ja som mal predtym motor xu52c ties 1.6 karburator a ked blbly otacky tak som pri vypnutom motore dal dole kryt vlastne privod vzduchu s filtra do karburatora a premazal tu klapku v druhej komore ta sa zasekovala stale lebo automaticky sitic stale otvoril a potom ostala zaseknuta skus sa stim pohrat premazat to [upravil dne 6.1.2008 maNkovic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roky Odesláno 5. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2008 myslíš štelovací šroubek zezadu na kladce která je poháněná tahlem plynu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.