Milhaus65 Odesláno 22. leden 2008 Sdílet Odesláno 22. leden 2008 Znám několik 406 tek , které mají 500 t km (jejich majitelé to někdy ani nevědí), a jezdí to s původním setrvákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavatka Odesláno 23. leden 2008 Sdílet Odesláno 23. leden 2008 Původně zaslal: Gapino Tak prý je to tím, že jsem tam nechal dát tu sadu za 13300 Kč, která je vedena jako náhrada od Valeo s jednohmotovým setrvačníkem a odpruženou lamelou. Což se mi jako vysvětlení moc nezdá, protože první 80kW a všechny 66kW maj taky jednohmotovej setrvačník. Ten jednohmotnostní setrvačním mám asi rok a nějaký problémy v chování a při rozjezdu jsem zatím nepozoroval. Asi by to u Valea nedělali, pokud by to neměli odzkoušené. [upravil dne 23/1/08 hlavatka] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojo0608 Odesláno 25. leden 2008 Sdílet Odesláno 25. leden 2008 Původně zaslal: marek406 Původně zaslal: Milhaus65 Starý model 406 110PS HDi a nový 90PS nemají dvouhmotnostní setrvák. Nový model 110PS má, ale nerozpadne se jen popiskuje. Je jiný než ve 307. takze 2.0hdi 2002 110koni ma dvouhmotovy zotrvak a nerozpadne sa?? Po kolkych km zvyknu odyst??? dufam ze aspon po 400t Viete ze sa da setrit 2hmota tym ze nebudeme brzdit motorom? Keby som mal jazdiť tak ako veľa mudrlantov rozpráva, asi by som mal auto v garáži celý rok.. Takže počas jazdy, aby som "uštril" 2hmotu, mám neustále radiť neutral a nebrzdiť motorom.. Podľa slov iného "šetriča" motorov, by som nemal radiť neutral vôbec - aby som ušetril vstrekovače, pretože im vraj škodí chod naprázdno. A turbo tiež neznáša neutrál, vraj je slabo mazané a moc sa "dere".. Takže radšej nejazdi na neutál, lebo "ušetríš" len 2hmotu, ale zase si pokazíš turbo a vstrekovače.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gapino Odesláno 25. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2008 Původně zaslal: jojo0608 Původně zaslal: marek406 Původně zaslal: Milhaus65 Starý model 406 110PS HDi a nový 90PS nemají dvouhmotnostní setrvák. Nový model 110PS má, ale nerozpadne se jen popiskuje. Je jiný než ve 307. takze 2.0hdi 2002 110koni ma dvouhmotovy zotrvak a nerozpadne sa?? Po kolkych km zvyknu odyst??? dufam ze aspon po 400t Viete ze sa da setrit 2hmota tym ze nebudeme brzdit motorom? Keby som mal jazdiť tak ako veľa mudrlantov rozpráva, asi by som mal auto v garáži celý rok.. Takže počas jazdy, aby som "uštril" 2hmotu, mám neustále radiť neutral a nebrzdiť motorom.. Podľa slov iného "šetriča" motorov, by som nemal radiť neutral vôbec - aby som ušetril vstrekovače, pretože im vraj škodí chod naprázdno. A turbo tiež neznáša neutrál, vraj je slabo mazané a moc sa "dere".. Takže radšej nejazdi na neutál, lebo "ušetríš" len 2hmotu, ale zase si pokazíš turbo a vstrekovače.. :D:super:super:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley20 Odesláno 27. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2019 Zdravim mam p406 2.0 hdi 110hp, rozpadla sa dojhmota po 300 000km, doma mam zotrvacnik jednohmotny z c xsara lamelu dam novu odpruzenu ale pritlacny tanier a lozisko necham z dvojhmoty celkom novy bude to pasovat vsetko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley20 Odesláno 27. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2019 Na citroen xsara 2.0 hdi 66kw to jazdilo bez problemu jednohmota ziadne vibracie ziadne preklzovanie len na xsare som zadrel motor jazda bez oleja ale prevodovky by mali byt rovnake 406=xsara nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2019 ten přítlačák je jak nový Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 27. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2019 No ten přítlačák tam ani dát nechce, to tak píše, ale dost v záchodu je i ta lamela. Při ceně dílů bych to neřešil, dal pevný setrvák a na to spojku jako na xsaru. Akorát u ložiska si nejsem jistý, xsara měla bowden a 406 hydrauliku, tak možná ložisko bude muset být ze 406. Ale už si to nepamatuju a to jsem to tak taky kdysi dělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley20 Odesláno 28. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2019 No lamela bude nova aj pritlacak lozisko mam fungel novy ale z dvojhmoty. Otazka ze ci to bude pasovat na tu jehnohmotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2019 (upraveno) tam musis dat pozor na tie zuby zotrvacnika lebo dvojhmota a jednohmota ma inu prevodovku cize aj snimac otaciek nemusi byt polozeny v stejnej vyske(lebo je na prevodovke) takze by som si pomeral priemer oboch zotrvacnikov v mieste kde su zuby na snimac otaciek ci je to zhodne lamela -pritlacak zo Xary ale podla foto mam pocit ze to neposkladas so svojou prevodovkou (406RHZ ) lebo podla tvojej foto je pritlacak vydrety z vonkajsej strany cize spojka je pravdepodobne tlacna ale dvojhmota ma spojk taznu cize po zmacknti pedal spojky taha pritlacak smerom do prevodovky cize opacny zmysel ovladania lamela -pritlacak 406RHZ netusim ci to zapasuje do jednohmoty Upraveno 28. prosinec 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka.budejovice Odesláno 29. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2019 A nechceš dvouhmotu, která má najeto 200tis? Je úplně OK, jen já vůl se nechal ukecat a vyměnil ji se spojkou. Zítra jedu přes republiku mohl bych ji i někam posunout. Vlastně mám celou zánovní spojku pouze ložisko je ko, protože se na něm ulomila pacička. Kdyžtak tel 602 461 379. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka.budejovice Odesláno 29. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2019 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley20 Odesláno 30. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2019 Ja som z vychodneho Svk a teraz rozmislam ze ci tam nedam valeo set 4p kit ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2019 ahoj, rozmýšláš dobře, s tím setem 4Valeo už spojku nebudeš nikdy dělat ,ale ta sada má smysl jen tehdy, pokud je jinak auto v super stavu, což cca 20 roků stará 406 RHZ asi nebude--musíš rozhodnout sám osobně nevím, jestli jde poskládat spojka stylem něco z Xsary a něco ze 406 (něco z jednohmoty a zbytek z dvouhmoty), ale myslím, že taková spojka nebude dlouho spojkovat, ale když chceš auto prodat, proč nee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 30. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2019 Ak by bol záujem mám komplet spojku z RHR (100kW). Dvojmota.Darujem. Spojka je z motora 180 000 km...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley20 Odesláno 3. leden 2020 Sdílet Odesláno 3. leden 2020 Tak uz je nova dmf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 4. leden 2020 Sdílet Odesláno 4. leden 2020 dokup aj nove skrutky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.