jozefsv Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 turbo sa da repasovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 Jojo - chip je prostě zázrak, fakt bych ho v autě chtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 3. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2008 no ked ta bude stat nove 50 tisic a repasovane za 30 tisic a ked si das repasovat svoje za cca 15000 tak si vyber. na 607 stalo nove turbo 52. samozrejme na repas je zaruka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 Podle serviceboxu na muj 2.0 HDi stoji 58 t. takze hruza Ale tomu, ze odeslo na 140 000 km se mi fakt neche verit. Chybu bych videl jinde kdyz rikas ze taha. A pokud je to chipnuty rozumne tak se zivotnost tak moc nesnizi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 Původně zaslal: Medvěd Jojo - chip je prostě zázrak, fakt bych ho v autě chtěl. Já jak asi všichni víte mám chip a turbo zatím uplně ok,tlačí ,tahá a ani olej nežere.....od výměny k výměně vůbec neubívá.......Hlavní jsou 2 věci,nechávat po svižné jízdě vychladit turbo tak cca 5 min. na volnoběh a měnit často olej já měnín po 10000 km pro jistotu tím nic nezkazím.......:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 To, že turbo odešlo po 140.000 km není úplně zcela vina chipu;) Hlavně ten motor celej i s chipem dostával určitě pořádnej kouř ("Ty kráááwo, čum, jak to teď jede!") a těch 140.000 km na něm bude asi natočeno několikrát;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 3. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2008 ked budes chciet dat repasovat tak napis.poradim ti, pripadne to tam odveziem ked bude cesta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 3. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2008 robi to original bosch.cena okolo 15 ale treba zistit ci robia aj tento typ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pato406coupe Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 NO a jako to zistime teda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 3. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2008 to ja ti uz nepomozem.musis do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pato406coupe Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 No sak ano, ale do ktoreho...vies ako v dnesnej dobe je uz v kazdej dedine 5 servisov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 3. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2008 hm.u nas by som vedel poradit ale odkial si ty nic nepoznam zo servisov.jedine sa skus poinformovat vo viacerych servisoch a z toho skus vyvodit nejaky zaver.za opytanie nic nedas.urcite by som skusil aj peugeot servis.alebo pozri na nete nejaku firmu ktora sa specializuje na tieto veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 ja bych s tim nespechal,dokud taha a olej se viditelne nestraci tak to neres. U 2,2HDI by mel byt max pretlak 1,1 bar v serii a to jde zmerit a pokud to nedava tak teprv vymenit. Kdyby to turbo bylo v pr... tak to nepojede a bude zrat jak tank. A tvoje spotreba svedci o necem jinym. Ja mam v tech hadicich taky trochu oleje,vetsina turb po case propousti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Bavil jsem se s typkem na citroen clubu co chipuje, ma taky 2.2HDi a rikal, ze se u 2.2HDi na tlak turba pri chipu nesaha, resp. ze se nezvysuje pokud to neni asi nejaky extremni chip. Ale to jen tak bokem. V hadicich mam taky olej v citronovi...asi tak. Jestli malo nebo moc nemuzu posoudit, proste jsou steny trubek mastne od oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Původně zaslal: p406b ja bych s tim nespechal,dokud taha a olej se viditelne nestraci tak to neres. U 2,2HDI by mel byt max pretlak 1,1 bar v serii a to jde zmerit a pokud to nedava tak teprv vymenit. Kdyby to turbo bylo v pr... tak to nepojede a bude zrat jak tank. A tvoje spotreba svedci o necem jinym. Ja mam v tech hadicich taky trochu oleje,vetsina turb po case propousti. Presne tak, Pokud jede a nekouri ci neco jineho tak nema cenu to resit. Btw me kdyz praskly hadice k turbu tak jsem mel motor vcelku pekne zastrikanej od oleje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Původně zaslal: Pato406coupe Tak to ste ma trosku ukludnili, ze aj vy mate mastne hadice.... ale mne cez jednu membranu ci jak sa to vola ten olej zastriekal motor postupne... ale nie je to az take extremne...nekvapka ked zaparkujem, ale motor je zaspliechany statocne... Inak ked mu fakt nakladam tak spotreba max 6,5... A nedimi, lebo mam FAP....ked som vytiahol te dve velke hadice co idu do sania, tak jedna dymi na modro, ta co je mastna...to ale neviem co tam ide aky vzduch, ale je teply... ta druha dava studeny... Moc sa v tom neviznam... oproti 66kW TDI je toto hotovy labirint pre mna.... Inac to turbo dost píska a niekde som cital, ze to je znak, ze odchadza pri TDI teda aspon..... ale to su iba reci....nie som odbornik.... Spotreba je to krasna, stejna jako u me. Jedna jde z turba do chladice a druha z chladice (takze v poradku jeden studenej a druhej teplej). Ze piska neznamena vubec nic, aspon tohle rikali v autorizaku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 na piskani ma spis vliv dokonala tesnost saciho a vyfukoveho potrubi, staci mala netesnost a pres tu je ten zvuk hlasitejsi, takze mozna spis zalezi na konkretnim aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 k tem hadicim-u 2,2hdi jsou od turba dve cesty do motoru 1.klasika pres IC a 2.pres vodni vymenik-ohriva to vodu nez dosahne provozni teploty(si myslim,nikde sem se o tom nedocet) ,prepinaj to ty klapky co jsou u vstupu do motoru. Je to slozitejsi motor nez 2,0l ale nemrzim se. tady je neco o nem.Ma nekdo jeste jinou stranku o tehle motorech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pato406coupe Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Dik... akurat som to nastudoval... musim si to nechat prejst karburatorom cez noc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 trochu moc info? si hosi vyhrali pri konstrukci,to je asi zapomeli hlidat. Myslim,ze ten motor mel oceneni roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.