lopotka Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Dobry vecer. Neviem ci budete vediet poradit aj s dodavkovim peugeotom. Mame peugeot boxer a pri starte sa vzdy vypali poistka 30A motor normalne nastartuje a bezi dalej. Ale akonahle vypneme motor nejde nastartovat pretoze je vypalena positka ked sa da nova opat sa da startovat. Prosim poradte v com to bude ze stale pri starte vypaluje poistku. Ak budete vediet vdaka. Lubos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Řekl bych, že se někde zkratuje vedení ke starteru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Vítám Tě v clubu :papa:papa ale zkus mrknout do sekce modely a podsekce boxer,možná to tam už někdo řešil... [upravil dne 2-1-08 Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 mrkni zespod tech pojistek , lamou se tam rády kablíky a zkontroluj i ukostřeni motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Předpokládám, že ta pojistka je pro cívku startéru...??? Takže první otázka - patří tam opravdu 30 A a dáváš tam opravdu 30A? Druhá otázka - jestli ta cívka nemá částečný zkrat ve vinutí. Když je vypálená a nejde nastartovat - startér točí, nebo netočí? Ta pojistka by mohla být na žhavicí svíčky, takže by to točilo ale nenastartovalo. [upravil dne 2.1.2008 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Původně zaslal: P607Olda Předpokládám, že ta pojistka je pro cívku startéru...??? Takže první otázka - patří tam opravdu 30 A a dáváš tam opravdu 30A? Druhá otázka - jestli ta cívka nemá částečný zkrat ve vinutí. Když je vypálená a nejde nastartovat - startér točí, nebo netočí? Ta pojistka by mohla být na žhavicí svíčky, takže by to točilo ale nenastartovalo. [upravil dne 2.1.2008 P607Olda] Boxer 2,8 HDI jde v pohodě navrtět i když žhavky nejdou - ten starter to utočí (samozřejmě netuším jaký má dotyčný tazatel motor a taky nevím, jaké jsou u nich mrazy - v Praze zatím ráno maximálně -5 a to fakt jde i bez žhavení) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 No jo, tazatel nepíše, jaký má motor. Taky mám hrozně rád, když někdo napíše "nestartuje" - necvakne? netočí? točí, ale nechytne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otec Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Pokud Boxer který je vybaven starším komůrkovým motorem nebo motorem s přímým nízkotlakým vstrikováním vypálí 30 A pojistku, která je vpravo v pojistkové skříňce, jedná se vždy o zkrat na tělísku vyhřívání olejových par. Vyhřívací tělísko je umístěno na hadici vedle čističe vzduchu nad převodovkou. Je to v podstatě kousek trubičky s 2 pinovým konektorem, vevnitř je vyhřívací tělísko zabraňující zamrzání olejových par. Je třeba odpojit konektor a později dát tělísko nové, zatím se může jezdit i bez vyhřívání. To co jsem napsal neplatí pro motory s vysokotlakým přímým vstříkováním HDi, tam je to jináč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lopotka Odesláno 3. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2008 Zdravim. ospravedlnujem sa za nedostatocne info ale je to pre tchana a teraz to upresnim je to typ boxer 320 r.v 2001 motor 2,8 HDI. Akonahle je vypalena poistka motor toci ale nenabehne. Aj tak dakujem za promtne reakcie. Lubos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.