Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot boxer


lopotka

Recommended Posts

Dobry vecer.

Neviem ci budete vediet poradit aj s dodavkovim peugeotom.

Mame peugeot boxer a pri starte sa vzdy vypali poistka 30A motor normalne nastartuje a bezi dalej. Ale akonahle vypneme motor nejde nastartovat pretoze je vypalena positka ked sa da nova opat sa da startovat. Prosim poradte v com to bude ze stale pri starte vypaluje poistku.

Ak budete vediet vdaka.

Lubos

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám, že ta pojistka je pro cívku startéru...???

Takže první otázka - patří tam opravdu 30 A a dáváš tam opravdu 30A?

Druhá otázka - jestli ta cívka nemá částečný zkrat ve vinutí.

Když je vypálená a nejde nastartovat - startér točí, nebo netočí?

Ta pojistka by mohla být na žhavicí svíčky, takže by to točilo ale nenastartovalo.

[upravil dne 2.1.2008 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

Předpokládám, že ta pojistka je pro cívku startéru...???

Takže první otázka - patří tam opravdu 30 A a dáváš tam opravdu 30A?

Druhá otázka - jestli ta cívka nemá částečný zkrat ve vinutí.

Když je vypálená a nejde nastartovat - startér točí, nebo netočí?

Ta pojistka by mohla být na žhavicí svíčky, takže by to točilo ale nenastartovalo.

[upravil dne 2.1.2008 P607Olda]

Boxer 2,8 HDI jde v pohodě navrtět i když žhavky nejdou - ten starter to utočí (samozřejmě netuším jaký má dotyčný tazatel motor a taky nevím, jaké jsou u nich mrazy - v Praze zatím ráno maximálně -5 a to fakt jde i bez žhavení)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud Boxer který je vybaven starším komůrkovým motorem nebo motorem s přímým nízkotlakým vstrikováním vypálí 30 A pojistku, která je vpravo v pojistkové skříňce, jedná se vždy o zkrat na tělísku vyhřívání olejových par. Vyhřívací tělísko je umístěno na hadici vedle čističe vzduchu nad převodovkou. Je to v podstatě kousek trubičky s 2 pinovým konektorem, vevnitř je vyhřívací tělísko zabraňující zamrzání olejových par.

Je třeba odpojit konektor a později dát tělísko nové, zatím se může jezdit i bez vyhřívání.

To co jsem napsal neplatí pro motory s vysokotlakým přímým vstříkováním HDi, tam je to jináč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...