vlado307sw Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Zdravim chapci a mozno aj nejake dievcata. Uz dlhsiu dobu ma trapi slaby tah motora ale nemal som vobec cas sa tomu venovat,snad az teraz si najdem cas. Diagnostika mi nic nevyhodila a vaha vzduchu, turbo, vstrekovace mali podla technika hodnoty dobre. Vela som precital o EGR. Moja zavada sa javi tak ako by som mal hladky diesel. Vobec nepocitujem ziaduci tah od 1800 ot a je pocut ,ze motor si nepradie tak ako predtym ale sa trapi /taky klepotavy zvuk/ .No skratka nie je to zdravy zvuk pre usi. Plynovy pedal mi reaguje az v nizsej polohe, predtym plynule od jemneho stlacenia. Ale k tomu EGR- asi je treba rozlisit el.mag. ventily a samotny regul. ventil. Ventily tam mam styri. Pristup, az ked vyhodim nejake hadice. Netusim ktory je k EGR, pretoze EGR vobec nevidno pri pohlade z predu.Mozem ich nejak preskusat? ? resp.ich medzi sebou poprehadzovat? Je pravda ze EGR je otvorene a pri stupajucich otackach sa uzavrie? Ake su to otacky? Ak by bolo seknute EGR malo by to vplyv aj na pozdnejsiu reakciu plynoveho pedala?? a dalo by sa nejak bez demontaze rozchodit? Prosim mudrcov typu "pouzi hladanie" aby sa neunuvali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado307sw Odesláno 6. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2008 Hm..., nikto nic. Tak som sa na to pozrel sam a snad moje poznatky niekomu pomozu. Vpredu na motore su styri ventily. Vytiahol som ten najpristupnejsi /z pravej strany prvy pri pohlade na motor z predu/, samozrejme po demontazi niektorych hadic, krizujucich priestor k ventilom. Pripojil som vodice k ventilu a jeden koniec k baterii 12V.Napichol som hadicku k oznaceniu VAC a prstom zapchal dierku s oznacenim OUT. Ustami som som vytvoril podtlak na hadicke a pripojil druhy koniec druheho vodica k baterii. A nic sa nestalo. Tak som ten ventil rozobral a ked som videl aky je znecisteny....., v takom stave nemohol fungovat/ Na zeleznom jadre bola asi zaschnuta vazelina a ta fungovala ako lepidlo/. Vycistil som co sa dalo, zlozil a opisanym postupom odskusal. Fungoval dokonale. To iste som zopakoval aj na zvysnych troch. Dva boli v pohode, na tom tretom el.mag. ventil pracoval ale bola uplne upchata jedna dierka. Nie zamerne ale, od necistot. Ak budem vediet hodim tu aj foto. Vysledok: Myslel som si ze bude vadny ventil ovladajuci ERG, ale ten bol v poriadku. Nefunkcne boli ine dva. Po ich sfunkcneni plyn.pedal reaguje od jemneho stlacenia. Vykon isiel hore aj ked neviem ci naplno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Výborně, jsi šikovný. Tady na tu diskusi jsi moc rychlý. V neděli odpoledne se tu moc mechaniků nevyskytuje. Tak ať Ti to jezdí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Původně zaslal: vlado307sw Hm..., nikto nic. Tak som sa na to pozrel sam a snad moje poznatky niekomu pomozu. Vpredu na motore su styri ventily. Vytiahol som ten najpristupnejsi /z pravej strany prvy pri pohlade na motor z predu/, samozrejme po demontazi niektorych hadic, krizujucich priestor k ventilom. Pripojil som vodice k ventilu a jeden koniec k baterii 12V.Napichol som hadicku k oznaceniu VAC a prstom zapchal dierku s oznacenim OUT. Ustami som som vytvoril podtlak na hadicke a pripojil druhy koniec druheho vodica k baterii. A nic sa nestalo. Tak som ten ventil rozobral a ked som videl aky je znecisteny....., v takom stave nemohol fungovat/ Na zeleznom jadre bola asi zaschnuta vazelina a ta fungovala ako lepidlo/. Vycistil som co sa dalo, zlozil a opisanym postupom odskusal. Fungoval dokonale. To iste som zopakoval aj na zvysnych troch. Dva boli v pohode, na tom tretom el.mag. ventil pracoval ale bola uplne upchata jedna dierka. Nie zamerne ale, od necistot. Ak budem vediet hodim tu aj foto. Vysledok: Myslel som si ze bude vadny ventil ovladajuci ERG, ale ten bol v poriadku. Nefunkcne boli ine dva. Po ich sfunkcneni plyn.pedal reaguje od jemneho stlacenia. Vykon isiel hore aj ked neviem ci naplno. Tak to vypadá po provedení tuningu.:super:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Původně zaslal: vlado307sw Hm..., nikto nic. Tak som sa na to pozrel sam a snad moje poznatky niekomu pomozu. Vpredu na motore su styri ventily. Vytiahol som ten najpristupnejsi /z pravej strany prvy pri pohlade na motor z predu/, samozrejme po demontazi niektorych hadic, krizujucich priestor k ventilom. Pripojil som vodice k ventilu a jeden koniec k baterii 12V.Napichol som hadicku k oznaceniu VAC a prstom zapchal dierku s oznacenim OUT. Ustami som som vytvoril podtlak na hadicke a pripojil druhy koniec druheho vodica k baterii. A nic sa nestalo. Tak som ten ventil rozobral a ked som videl aky je znecisteny....., v takom stave nemohol fungovat/ Na zeleznom jadre bola asi zaschnuta vazelina a ta fungovala ako lepidlo/. Vycistil som co sa dalo, zlozil a opisanym postupom odskusal. Fungoval dokonale. To iste som zopakoval aj na zvysnych troch. Dva boli v pohode, na tom tretom el.mag. ventil pracoval ale bola uplne upchata jedna dierka. Nie zamerne ale, od necistot. Ak budem vediet hodim tu aj foto. Vysledok: Myslel som si ze bude vadny ventil ovladajuci ERG, ale ten bol v poriadku. Nefunkcne boli ine dva. Po ich sfunkcneni plyn.pedal reaguje od jemneho stlacenia. Vykon isiel hore aj ked neviem ci naplno. Tak to vypadá po provedení tuningu.:super:D Nejdůležitější je dodat si odvahu kouknout se problému na zoubek. [upravil dne 7.1.2008 mares] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado307sw Odesláno 7. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Vkladam foto el. mag. ventilu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado307sw Odesláno 7. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2008 bez vrchneho "klobucika".... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado307sw Odesláno 7. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2008 a rozobraty.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado307sw Odesláno 7. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2008 tato dierocka bola uplne upchata... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado307sw Odesláno 7. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2008 toto nepotrebuje komentar... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado307sw Odesláno 7. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2008 a nakoniec zlozeny ventil , pouzil som len obyc. drat, nic riginalnejsie som nemal poruke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 7. leden 2008 Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Tak to si šikovný, gratulujem. Nezošmykne sa ten drôt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado307sw Odesláno 7. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2008 Dik, ani nie lebo pri pri precviknuti mi tam vznikol taky lievik, akurat pre ten drat. Na opacnej strane som kusocek tej objimky prihol aby ten drat vosiel medzi ten prihyb a teleso ventilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado307sw Odesláno 7. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2008 opravujem, nie lievik ale korytko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt_307 Odesláno 16. září 2020 Sdílet Odesláno 16. září 2020 V 7. 1. 2008 at 21:57, vlado307sw napsal: toto nepotrebuje komentar... Nazdar chcem sa spýtať či po očistený si to niečim aj premazal keďže sám chcem skúsiť vyčistiť tie ventily mám tiež problém s ťahom motora a neviem si dať rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 16. září 2020 Sdílet Odesláno 16. září 2020 Obávám se, Ti @vlado307sw neodpoví, je to příspěvek z ledna 2008. Ale třeba překvapí, nebo napíše odpověď někdo jiný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.