pavel104 Odesláno 30. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 Zdravím všechny. Chtěl jsem se zeptat jak dlouho má asi svítit kontrolka žhavení u 2.0 HDI když je -5° ? :rollMě se rožne tak na sekundu a zhasne. A když začnu startovat tak špatně chytá. Svíčky jsou OK. Jedna byla špatná ale tu už jsem vyměnil. Myslím si že kdyby bylo -20° tak nemám šanci auto nastartovat. [upravil dne 30.12.2007 pavel104] [upravil dne 30.12.2007 pavel104] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gapino Odesláno 30. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 Při -5 mi to taky žhaví dle kontrolky maximalně 1sec. Ale chytne na škrt. Nejméně u nás letos bylo -15 a to to žhavilo tak 3 sec. a opět to chytlo na škrt. Studené mi to chytá podstatně lépe než teplé.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 30. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 Tak to mě přesně naopak. teplé to chytá výborně Ale studené velmi špatně. kdoví v čem může být zrada:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gen.Migen Odesláno 30. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 Jak chytá něco hůř teplé, tak příčina může být v čerpadle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igor.sk Odesláno 30. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 Čo je to "na škrt" Mne to chytí na 4-5 kompresiu a žhavenie som ešte nevidel. Mám to necelý mesiac. Pri -4 až 5 po 8 hodinách mi chytí na 4-tú kompresiu a ráno cca po 12-stich hodinách niekedy aj na 6. A to mám v garáži 10 stupňov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daemon Odesláno 30. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 No ono u přímýho vstřiku se moc nežhaví.Myslim že do +5 to nežhaví snad vůbec.Pokud vim tak ty motory dožhavujou až po startu,ale před startem to neni zas tolika nutný jako u nepřímýho vstřiku. Jinak s tim horšim startovánim bych to asi nechal píchnout na diagnostiku,třeba tam něco bude.A nebo co sem pochytil tak musí bejt AKU pořádně nabitá,hlavně v zimě.Diesel motory potřebujou na startování pořádnou sílu toho převalení,né jako benzín...Mě taky 1.9D 205 blbě startovala a nabil sem aku a točí jak blázen a jen cvrnknu a je to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel104 Odesláno 31. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Je pravda že baterku jsem ještě nedobíjel. Auto mám teprve 3 týdny a zdá se mě že točí dobře. Ale je možné že má točit ještě víc. A ještě dotaz: když budu dobíjet baterku, můžu ji odpojit????? Někde jsem slyšel že se to nesmí. Že se s tím pak nedomluvím. Máte to někdo vyzkoušené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keeper Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Ty sa bojis odpojit baterku ?? A ako ju potom xces nabit ?? To je jasne, ze ju musis odpojit, potom je len nutne nahodit spravny cas a datum , ale to trva par sekund. To , ze ti toci trocha viac, to je individialne, mne pri -9 toci 6-6-7 krat a naskoci, je to uplne notmalne, mam vyse 150 tis km a je to v poho. Pri - 15 som to tocil troxa dlhsie, no nakoplo. Este sdoteraz som nic nemenil ( zhavice a pod.) Kamosovi to startovalo tiez tak ako mne a ked vymenil zhavice tak mu to ide na prvy sup. No mne sa nexce zbytocne investovat a ked to startuje tak nacoi vyhadzovat praxy ??Mozno tu baterku by som menil, no ja som ju menil pred dvoma rokmi ked mi odisla uplne . Je to na tebe ci ides do auta investovat ako blazon , ved nove uz nikdy nebude aj ked vsetko na nom vymenis ja absolvujem raz do roka prehliadku , pri ktorej menim olej a vsetky filtre a veci , ktore mi odporuci odbornik, no on ma na vec ten isty nazor ako ja. keeper:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.