Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Tvrdý chod 1.9td


daemon

Recommended Posts

Mam docela problém. Motor má hrozně tvdej chod.Když si zvednu haubnu tak bych ohluchnul.Nemáte s tim někdo zkušenosti??Jina sem to měl než to začalo dělat ve škole na diagnostice a v paměti závad bylo:

1 snímač otáček (nevěrohodný signál)

14 snímač pohybu jehly (navěrohodný signál)

37 relé kompresoru klimy (přerušení,zkrat na +)pozn. klima funguje bez problémů

36 magnetický ventil zvýšení volnoběžných otáček (přerušení,zkrat na kostru)

144 regulace počátku dodávky (nevěrohodný signál)

Občas mi za jízdy blikne MIL,ale jede to pořád stejně.Teď mam i problém se startovánim,nějak nechce chytnout a to i 2x žhavim a i napumpuju naftu tak to prostě ne a ne chytnout a všude smrdí nespálená nafta jak když se startuje Avie...

Nevíte někdo co by s tim mohlo bejt??Já se jen chci poradit než to dam do servisu jestli by to nebyla jen nějaká prkotina...

Předem díky moc za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: daemon

Teď mam i problém se startovánim,nějak nechce chytnout a to i 2x žhavim a i napumpuju naftu tak to prostě ne a ne chytnout a všude smrdí nespálená nafta jak když se startuje Avie...

To vypadá na vadné "žhaviče".

Měl jsem se startováním podobný problém - 2 ks žhavičů byly v pr**** /vadný/.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm,zítra mi má přijít známej se na to mrknout.Táta si myslí že přeskočil rozvoďák.

Ono to neblbne jenom při startování ale tak nějak furt...Jinak to žere tak do 7L což mi přijde v pohodě.Takže vstřiky bych asi zatim nechal,no uvidim no.Když na mojí 205 byly v háji vstřiky tak to jelo jak lemra a bralo si to tak 7,ale teď už mi to jede celkem normálně a spotřeba krásných 5l...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už sem to vyřešil.Na vstřiku 1. válce je snímač pohybu jehly,kterej snímá předvstřik a ten byl odpojenej.Tak sem to připojil a starty bez problémů,tvdrej chod zmizel,teď jde krásně.A vůbec si nezakouří a to mam radost,protože sem měl věčně špinavej zadek...

Takže kdyby se někomu stalo něco podobnýho tak je to takovej dvoupinovej štekr u vstřiku 1.válce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jelikož sem tam přišel na to že byla na tom konektoru rozlomená pojistka tak se to vyklepalo,tak sem tam dal jako pojstku drátek a drží to zatim dobře.No ale pozlobilo to teda pěkně.Když sem pořádně přidal třeba ve městě tak za mnou bylo černo a výkon nic moc.Teď najednou 140 ani nevim jak,takže radost maximální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...