Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zátěžový regulátor zad.brzd


ozzy56

Recommended Posts

Už 205ky mají v zad.válečku(prasátku) integrován ''zátěžový regulátor-omezovač'' tlaku brzd.kapaliny.,samozřejmě v závislosti na zatížení vozu.Prosím Vás,na jakém principu ten bazmek funguje??? Nepište o typu,který je montován mezi kasli a zad.nápravu.Dík:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží na naklonění ramene zadní nápravy.Když se zadek naloží rameno změní úhel a tím pádem i prasátko . V něm když ho rozebereš je mimo dvou krajních pístků, ještě jeden který funguje jako přepouštěcí ventil a ten by měl podle zatížení (naklonění)regulovat tlak do zadních brzd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: mio

Záleží na naklonění ramene zadní nápravy.Když se zadek naloží rameno změní úhel a tím pádem i prasátko . V něm když ho rozebereš je mimo dvou krajních pístků, ještě jeden který funguje jako přepouštěcí ventil a ten by měl podle zatížení (naklonění)regulovat tlak do zadních brzd.

Není k dispozici nějaký nákres? Pro lepší pochopení....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hafity

Původně zaslal: mio

Záleží na naklonění ramene zadní nápravy.Když se zadek naloží rameno změní úhel a tím pádem i prasátko . V něm když ho rozebereš je mimo dvou krajních pístků, ještě jeden který funguje jako přepouštěcí ventil a ten by měl podle zatížení (naklonění)regulovat tlak do zadních brzd.

Není k dispozici nějaký nákres? Pro lepší pochopení....

Bohužel žádný obrázek jsem nikdy neviděl.Jak jsem nakoupil tak prodávam!:)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě,že záleží na naklonění ramene nápravy,já si myslím,že ten střední pístek ''plave'' v tom válečku a záleží snad na vodorovnosti brzd.kapaliny a podle toho ten střední pístek propustí kapalinu ke krajním válečkům. Jak jinak by to ti klucíííí francouzký mohli vymyslet???? Ale to jen fantazíruju---snad to někdo potvrdí na foru.:myslim:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ozzy1956

Už 205ky mají v zad.válečku(prasátku) integrován ''zátěžový regulátor-omezovač'' tlaku brzd.kapaliny.,samozřejmě v závislosti na zatížení vozu.Prosím Vás,na jakém principu ten bazmek funguje??? Nepište o typu,který je montován mezi kasli a zad.nápravu.Dík:roker

Ten regulátor integrovaný v prasátku samozřejmě NENÍ zátěžový, zátěžové jsou na jiných autech a fungují na jiném principu - a poznají se podle převodní páky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten záťežák v tom prasátku je!!! Upozorňují na to různé knihy,ptal jsem se mechanika Pežotu--potvrdil mi,že to tak je, mám vyzkoušeno při odvzdušňování,že se nejlíp odvzdušňuje při zatížené zad.nápravě. Bohužel,ani školený mechanik mi neuměl (nechtěl) ???vysvětlit princip toho zátěžáku.:myslim:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ozzy1956

Samozřejmě,že záleží na naklonění ramene nápravy,já si myslím,že ten střední pístek ''plave'' v tom válečku a záleží snad na vodorovnosti brzd.kapaliny a podle toho ten střední pístek propustí kapalinu ke krajním válečkům. Jak jinak by to ti klucíííí francouzký mohli vymyslet???? Ale to jen fantazíruju---snad to někdo potvrdí na foru.:myslim:roker

Pokud ten pístek plave, jak je potom eliminováno zpomalení při brzdění? To ten pístek poplave dopředu? Jak píše oddie, tohle nebude regulátor zátěžový....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ozzy1956

Ten záťežák v tom prasátku je!!! Upozorňují na to různé knihy,ptal jsem se mechanika Pežotu--potvrdil mi,že to tak je, mám vyzkoušeno při odvzdušňování,že se nejlíp odvzdušňuje při zatížené zad.nápravě. Bohužel,ani školený mechanik mi neuměl (nechtěl) ???vysvětlit princip toho zátěžáku.:myslim:roker

Je to regulátor, ale NENÍ zátěžový, a školený mechanik neumí princip vysvětlit celkem pochopitelně, toho bych se na to ani neptal. Na takovéhle věci se ptej konstruktérů, a ne mechaniků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já v něm kdysi dávno měnil gumičky - jsou tam normální ATE manžety 19mm - ale blíž jsem to nezkoumal. Těch provedení integrovaného omezovače je víc, a existuje víc principů, nevím jaký je zrovna použit tady, ale mám dojem, že tady to je jen přepouštěcí ventil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doufám, že teď neplácnu nějakou kravinu, ale jeden z principů je ten, že při stlačování pedálu se kapalina tlačí do zadních brzd, ale zároveň s sebou unáší pístek, nebo kuličku, která po určité dráze uzavře otvor a při dalším stlačování pedálu již stoupá tlak pouze v okruhu předních brzd. Taky tam bude někde pružinka, která to bude vracet do výchozí polohy.... Ale takhle to funguje zrovna myslím u těch Fáček, u Peugeotů nevím.

[upravil dne 31/12/2007 Hafity]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...