Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zadna naprava mi16


maNkovic

Recommended Posts

jo tak to budes muset povolit šroub co stahuje oko stabilizátrou a to same udelat na druhe strane a pak ten stabilizátor proste vytlouct(já osobne jsem si udelal takyvý přípravek-vyražeč co nandáš(našroubuješ) do toho otvoru a pak pořádný kladivo a mlátit a mlátit.No a pak jdou na řadu torzky-musiš vyšroubovat ten zajištovací šroub(torx),vyndat takovou excentrovou podložku(je vložena do drážky v rameni)-to samé musíš udělat na druhé straně.Pak jsi označ polohu torzní tyčě vůči ramenu(třeba dulčíkem),,,,když to máš takhle připraveny,tak opět si vem nějakou větší tyčku a pořádný kladivo...Všechny torzní tyče jsou v rameni uchyceny pomocí jeného drážkování-tisicihranu....

No a pak jenom demontova spodní uchycení tlumiče a brzdové potrubí,brzd.lanko, a máš vyhráno!

Mě se to lépe dělalo když byla náprava dole,pač jsem si ji pořádně zapřel a mlátil jsem rovnou do celého ramene a bylo to venku jedna-dvě..;)

Podle mě je to lepší dělat nápravu mimo vozidlo,protože ji můžeš pěkně obrousit,natřít(a to samé karoserii),udělat v pohodě maznice,atd

Každopádně hodně štěstí pač je to docela fuška to dělat doma na koleni...:papa

[upravil dne 29/12/2007 Pája Rybišár]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pája Rybišár

jo tak to budes muset povolit šroub co stahuje oko stabilizátrou a to same udelat na druhe strane a pak ten stabilizátor proste vytlouct(já osobne jsem si udelal takyvý přípravek-vyražeč co nandáš(našroubuješ) do toho otvoru a pak pořádný kladivo a mlátit a mlátit.No a pak jdou na řadu torzky-musiš vyšroubovat ten zajištovací šroub(torx),vyndat takovou excentrovou podložku(je vložena do drážky v rameni)-to samé musíš udělat na druhé straně.Pak jsi označ polohu torzní tyčě vůči ramenu(třeba dulčíkem),,,,když to máš takhle připraveny,tak opět si vem nějakou větší tyčku a pořádný kladivo...Všechny torzní tyče jsou v rameni uchyceny pomocí jeného drážkování-tisicihranu....

No a pak jenom demontova spodní uchycení tlumiče a brzdové potrubí,brzd.lanko, a máš vyhráno!

Mě se to lépe dělalo když byla náprava dole,pač jsem si ji pořádně zapřel a mlátil jsem rovnou do celého ramene a bylo to venku jedna-dvě..;)

Podle mě je to lepší dělat nápravu mimo vozidlo,protože ji můžeš pěkně obrousit,natřít(a to samé karoserii),udělat v pohodě maznice,atd

Každopádně hodně štěstí pač je to docela fuška to dělat doma na koleni...:papa

[upravil dne 29/12/2007 Pája Rybišár]

Krasny navod ako od servisu!:myslim Dakujem velmi pekne rano sa do toho hned pustim:roker:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...