Placanek Odesláno 28. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2007 Nemáte někdo schéma,nákres jak je udělanej posilovač u P 309?Chtěl bych ho dodělat..Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 No, pokud si chceš rozbít hubu a nejen sobě, klidně si ho tam dej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Původně zaslal: kobr No, pokud si chceš rozbít hubu a nejen sobě, klidně si ho tam dej Jako nevim proč by jsi mel rozbijet obličej!!!:xvulNeni to zase tak špatný nápad vzhledem k tomu,že to ma 1,9D kde volantem pujde na miste otačet velmi těžko! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 No potřeba jistě bude jina převodka řízení s orbitolem(a to si kup rovnou i nový axiální táhla,ba i kul.čepy--pač na vrakáči je to většinou pěkně vysr),dále pak vysokotlaké a nízko tlake trubice a hadice,vyrovnávací nádržku na servo-olej,držák čerpadla,čerpadlo a jiný plochý drážkový řemen... Bohužel nakres nemam,ale dodelaval jsem to do 405 a uplně v poho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. leden 2008 Sdílet Odesláno 1. leden 2008 Původně zaslal: Pája Rybišár No potřeba jistě bude jina převodka řízení s orbitolem(a to si kup rovnou i nový axiální táhla,ba i kul.čepy--pač na vrakáči je to většinou pěkně vysr),dále pak vysokotlaké a nízko tlake trubice a hadice,vyrovnávací nádržku na servo-olej,držák čerpadla,čerpadlo a jiný plochý drážkový řemen... Bohužel nakres nemam,ale dodelaval jsem to do 405 a uplně v poho... To jsi trochu vedle, do 309D se to dodělává poněkud hůř než do 405, resp. je toho potřeba vyměnit o dost víc. 309D nemá dost prostoru mezi motorem a chladičkovou stěnou, takže nemá smysl snažit se narvat servopumpu pod altík, kde ji má nový model 405, a i kdyby se to povedlo, musí se vyměnit ještě samotný alternátor a řemenice na klice. Jinak orig. u 309D/TD patří servopumpa nahoru na držák na převodovce a poháněna je klínovým řemenem od vačky. Tzn pokud máme brzdovou vývěvu řemenovou, stačí vyměnit řemenici za dvojitou, držák servopumpy a servopumpu, a je to, pokud má ale dotyčné auto vývevu přímo na vačce, je smůla, a buď se musí vyměnit vačka a dát řemenová vývěva, a nebo dát servopumpa elektrická např. ze 106. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 1. leden 2008 Sdílet Odesláno 1. leden 2008 OT: Já bych se na to vykašlal. Měli jsme Escort 1.9D, taktéž bez posilovače řízení. Pravda, točit koly na místě šlo ztuha, ale ono se to stejně nemá, neb se drbou pneumatiky. Lepší alespoň trošku při točení jet dopředu či vzad. Prostě ta dodělávka je málo muziky za moc námahy. Sorry za offtopic, je to jen názor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.