Přejít na obsah
jbily

Ventilátor - sahara P306

Recommended Posts

Čau, mám problém s ventilátory. Mám P306, r.v.1999, 1,8i, s klimou. Oba ventilátory mi začali \"házet\" mimo osu a škrtat o plast, po vytažení sahary jsem zjistil (mimochodem - je to pěkná prácička...:mad:), že na obou mám vyběhané ty samomazné ložiska.

Během léta jsem sháněl nové ventilátory, oblítal jsem tak cca 15 vrakoviš? (nové stojíprý 8000,-/ks), stejný jsem nesehnal (když už jsem měl stejnou velikost, tak nesedí hloubka - hned za saharou je klima..., z 1,6 tam nepasuje, starší pažouti mají jiné rozměry...). Jsem už z toho dost zoufalý, dotaz zní takto - je možné motorky - resp. ložiska - vyměnit, repasovat? Máte s tím zkušenost (příp. kdo to dělá)?

Příp. neví někdo o těchto ventilátorech? Musí to být ale asi jenom z motoru 1,8 s klimou.

Teď jezdím bez ventilátorů, ale do jara je tam musím mít, jinak to uvařím na prvních semaforech...:(

Díky za reakce, J.B.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nezalezi na motoru ani na klime. Zalezi na tom jestli je to ECIA nebo GATE. Je to napsane na te vrtuli. Nejake motory tu mam, jenom potrebuju vedet jake chces.

Ale rovnou rikam, ticku za kazdy, at se zbytecne navzajem nezdrzujem.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

kdyby nahodou nevyšly přímo ty motorky, tak by možná šlo sehnat jen ložiska. Jsou firmy, co seženou jakékoliv ložisko. Jinak taky bacha na to, vrtule by měly být dokonale vyváženy pomocí vyvažovátek, tak může při dalším sesazení nastat opět problém

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×