Petris Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Prosím o radu , kde mám všude odvzdušnit chladící systém.Našel jsem celkem 3 ventily. A to na chladiči , na hadici topení a na motoru.Ale stále mám spodní hadici od chladiče studenou a chladič ve spodní části vlažný.Teplota vody ukazuje 90C. 406 new model , r.v.99 , 2.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 A co termostat? Já to odvzdušňoval u topení a není problém,topí jak divej:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petris Odesláno 26. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 auto topí v pohodě.termostat myslím , že je ok , protože nejdřív topí motor a topení a až potom sepne termostat a začne proudit teplá voda do chladiče.Aspoň tak by to mělo podle mne fungovat.Auto jede normálně teplota nikäm neleze stabilních 90 , jen mne zarazila ta studená hadice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Takže chladící okruh zřejmě funguje, jak má... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojo0608 Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Kým to nerobý problémy tak to nerieš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Ze začátku ohřátí motoru je vždy ta odvodní hadice o něco chladnější...(jasně, že po najetých 100km se teploty o moc neliší) Já odvzdušnuju pouze na chladiči a na termostatu a nikdy nebyl problém... (vícekrát, klidně i 10 - 15x) Jediná zrada je....pokud jste červstvě po výměně chladící kapaliny....a ta spodní velká hadice od chladiče vám vyletí - v pár vteřinách vám všechna voda vyletí (pokud za tmy, ani se nevšimnete na silnici za autem ve zpětnym zrcátku) - kontrolka svítí na palubce pro nedostatek vody - ukazatel teploty se po celou dobu ani nehne z 90C, protože tam už žádnou vodu nemá - pouze vám lehounce stoupne teplota oleje - sahary popleteně sem tam zapínají a vypínají Ale pokud si myslíte, že jde pouze o dolití, co ještě vybublala nová kapalina....budete překvapeni až budete chtít dolít, že snad chladící systém nemá dno:mrk Pro méně citlivé řidiče na kontorlky, by měla být kontrolka na vodu ve dvojím provedení: 1. potřeba dolít chlad. kapalinu 2. pozor, v chlad. systému není žádná kapalina!!! Nastěstí jsem bez vody jel "pouze" cca 750m, ale hlava byla rozpálená moc pěkně (jinak spodní část agregátu nevykazoval velké ohřátí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.