Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nabíjení baterie mimo vůz


vlacir1

Recommended Posts

Jako správnej panelákovej obyvatel bez garáže bych rád dobil baterii, ale musím to udělat mimo vůz. Nedělal jste to někdo??? Jde mi o to, že musím po vyjmutí baterie auto nějak zamknout a následně zase odemknout. V manuálu ani v chytré knize "P307 - Jak na to" jsem se o tom nic nedočetl. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odemčení/ zamčení dveří by mělo fungovat i mechanicky klíčkem, musíš jen zamknou všechny zvlášt.

případně bych otevřel haupnu, zamkl dálkou a poté odpojil baterku, pak si odemkneš u řidiče a vrátíš baterku.

předpokládám že by to mělo jít i u 307

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro vyjmutí AKU stačí jednoduše povolit svorné kontakty +, - a povolit jediný šroub M8, kterým je upevněna baterie k držáku. Pochopitelně ale nejdříve musíš "vypáčit" plastový kryt AKU, který je po obvodu jazýčkama zasunut do držáku.

V knížce opravdu je to tak psáno, ale platí to pro demontáž DRŽÁKU AKU. Z vlastní zkušenosti vím, že pokud tento držák chceš demontovat, tak musíš také sundat LPřed. kolo a také výplň podběhu, abys povolil šroub, který je tak nešťasně přístupný. Držák byl zkorodován od kyseliny a tak jsem ho dal znovu nalakovat. Při zpětné montáži jsme ten problematický, jediný šroubek dali obráceně a teď je povolování držáku už jenom z motoru. Např. jednodušší přistup pro - údržbu lanek řazení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem baterku dle výše uvedeného postupu vyndal, nabil a dal nazpět. Z pohledu nějakých elektro komplikací to bylo v poho. Jenom jsem potom musel nastavit datum a čas na PP a předvolby na rádiu. Pouze ty plasty byly v tom mrazu dost ztuhlý a blbě se s nimi manipulovalo, ale dopadlo to gud. :papa:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prozatím si nemysím, že by bylo něco s dobíjením, ale v mém případě se v posledních dvou měsících jednalo spíše o popojíždění ve městě. Brzo ráno studený start pod bodem mrazu, popojetí cca 5 km, stop, odpoledne to samé a tak pořád dokola. Pro jistotu ale dobíjení prověřím. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Cat

Nedávno se tu někde psalo že se někomu vybila baterka a musel s tím do servisu na počítač. Prý se snad něco vymaže z nějaké paměti jak je auto bez proudu určitou dobu, tak nevím.

to jsem psal já, stalo se to strejcovi, jde o to že když ti dochází pomalu baterie a furt jí cucáš až do konce začnou se ti zablokovávat nějaké okruhy či co (nebyl jsem u toho, ale něco v tom smyslu tvrdili peugeotáci HB strejcovi) a pak to musí na PC, pokud se baterka normálně odpojí ničemu to nevadí;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro: p607 OLDA, mk 405 - v žádném případě nestačí alternátor v dnešním období, kdy se svítí, topí a poslouchá rádio...dobít dostatečně AKU. On ti to pouze oživí, ale nedobije! Ideální stav je, pokud elektrika je O.K. dobíjet baterku 1x do roku a přitom také zkontrolovat, popř. vypáčit lištu se špunty a dolít elektrolit. Také tolik chválené wartungfrei akumulátory jsou často bez vody! Přesný název je - "...s menší údržbou"!

No a jak vznikají fámy, tak to nám napsal mk 405!?!

...začnou se ti zablokovávat nějaké okruhy či co (nebyl jsem u toho, ale něco v tom smyslu tvrdili peugeotáci HB strejcovi).

JEDINÝ PROBLÉM můžeš mít s nastavením rádia. Po nastartování běží chvilku motor na provizorním - neekonomickém režimu, který se dá ovlivnit, když nebudeš hned akcelerovat a chvilku počkáš na volnoběhu. Vše má nějaké vysvětlení, nehledejte problémy tak, kde žádné nejsou! Akorát nevím, jak mohla manželka otěhotnět, když jsem s ní tři měsíce nic neměl!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K hedání problémů, tam kde žádné nejsou, od toho jsou informatici. :mrk:mrk:mrk:D:D:D

4 pilot : Možná, že používáte společnou osušku. :super:super:super:D:D:D:D:D:D

Občas nabít a dolejt akumulátor to chce.:myslim

[upravil dne 8/1/08 Bohumil]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Z provozních důvodů a díky informaci od Vlacir1 jsem demontoval bez zábran již nestartující a polovybitou baterku z auta. Odměřením jsem zjistil 11,5V a kromě startování funguje vše.

Aku jsem ve 12/07 dobil nechal mimo auto a do auta instaloval až na začátku 5/08, napětí na baterii bylo v té době stále 12,6V. Největší porod byl s tím PVC krytem a jeho montáží přes svazky kabelů do pojistkové skříně. Příště tam ten kryt dávat již nebudu. Tak jsem připojil a trnul, jak pokmitám do servisu.Rozsvítil se display, auto šlo nastartovat, vše bylo OK, kromě resetovaného kalendáře a hodin.Mám RD3, paměti s obsahem stanic OK, žádný kod to nevyžadovalo, údaje pal. počítače zůstaly nastaveny.Před odpojením aku byla hláška Antidepolution system faulty po připojení hláška trvala.Tedy také se odpojením nevymazala. Po ujetí několika km hláška zmizela. Tolik jako info pro ostatní účastníky fóra, co je trápí stav baterie, různé resety zadávání kódů a výměna aku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si představuji smysl tohoto fóra! Pokud někdo položí otázku a je mu různě \"poraděno\", měl by také po skutečným odstranění závady napsat, co to bylo za závadu a jak byla opravena! Málo je tu vidět: - problém/- vyřešeno! Pak se předejde úvahám - ...začnou se ti zablokovávat nějaké okruhy či co (nebyl jsem u toho, ale něco v tom smyslu tvrdili peugeotáci HB strejcovi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pilot

Tak si představuji smysl tohoto fóra! Pokud někdo položí otázku a je mu různě \"poraděno\", měl by také po skutečným odstranění závady napsat, co to bylo za závadu a jak byla opravena! Málo je tu vidět: - problém/- vyřešeno! Pak se předejde úvahám - ...začnou se ti zablokovávat nějaké okruhy či co (nebyl jsem u toho, ale něco v tom smyslu tvrdili peugeotáci HB strejcovi...

...pod toto ma kľudne podpíš. :potlesk:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

406 HDi, po těžkém startu v mrazu, ujel 40 km, ale pak nešlo vypnout (tuším) podsvětlení palubní desky. Pak už nerozeznal imobilizér v klíči (transpondér), takže nenastartoval a byl nutný odtah do zastoupení Peugeot (40 km) a nahrání softwaru. Moje vlastní zkušenost.

Ještě jedna zkušenost - 406 3V6, r.v.97, jednou za jízdy pořád rozsvěcovalo a zhasínalo stropní světlo. Pomohlo zastavit a odpojit akumulátor.

Ještě k tomu, co jsem výše radil o zimním projíždění auta: opravdu si myslím, že odstavení auta v zimě na delší dobu spíše škodí, lepší je pravidelně projet, rozhýbat, zahřát.

[upravil dne 19.5.2008 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...