Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nečekaně škubne a ztratí výkon


Kamart

Recommended Posts

Tak tě zdravím mám taky winnera 1.4,taky se mi stavalo při lehkém plynu že mi to škubalo prostě kolem 2000 otáček,když jsem na to šláp víc tak to jelo v pohodě,měl jsem vydřený potenciometr škrtící klapky(tak nák ze začátku,těch drah).Po víměně za jiný z vrakáče vše v pořádku.Pak se mi čoveče jednou stalo,když jsem se rozjížděl do hlavní silnice že mi to vubec na plyn nereagovalo plazil jsem se jako šnek,až asi po 20 metrech se to chytlo,to bylo po víměně,ale to stím nemuselo souviset protože od té doby nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kamart

Hm tak na foru toho o MAP senzoru moc není, Neví někdo aspoň kde se to nachází?nebo jak to vypada?

[upravil dne 24.12.2007 Kamart]

Taková černá placatá krabička do které vede slabší gumová hadička a kabel s konektorem se třemi piny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kamart

né nerozsvítí..ale diagnostika mí hází chybu poměr paliva a vzduchu mimo toleranci tak si myslím že to má na svědomí právě ten senzor...v Jak na to jsem o něm ale nic nenašel:(

Jaký číslo chyby to přesně hlásí? Tam je víc možností!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

tak jsem chtěl dnes udělat opět diagnostiku ale nějak se to nepovedlo. Naopak když jsem jel autem tak se to zas dostavilo, a tentokrat tak silně ža auto v půlce cesty uplně přestalo táhnout až zastavilo. Dokonce když nastartuju tak nějakou dobu poté ještě svítí kontrolka diagnostiky. Známy má 106 a říkal že to je modul zapalování, ale chci mít jistotu že to je on, proto uvažuju že zajedu k Peugeotu na diagnostiku. Kolik se tak zhruba pohybuji ceny ví někdo? Má někdo zkušenost se servisem v Lion cars v Kunovicích?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám sice taky Bosch, ale jak to tady tak sleduju, tak bych to taky viděl na ten modul zapalování.

Jo a hele, když nastartuješ kdykoliv tak svídí dlouho kontrolka diagnostiky. Nebo svítila dlouho jenom po nastartování, když Ti to přestalo táhnout a zastavilo se.

Protože pokud svítila dlouho jenom po tom co přestalo táhnout a zastavilo, tak by to byla známka toho, že tam šlo palivo, ale ne jiskra. A když jsi zase nastartoval, tak tam šla už jiskra i palivo a proto hodila diag. tu chybu 31., protože motor byl "nalitej" palivem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...