mares Odesláno 23. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2007 DV2 TED = 1.2 HDi 37 KW soit selon (1ch = 0.7355KW) = 50,3ch Horizon 2007 ? DV4 TD = 1.4 HDI 54ch Alu turbo géométrie fixe DV4 TD = 1.4 HDI 70ch Alu turbo géométrie fixe DV4 TED4 = 1.4 HDI 92ch 16V Alu échangeur Air + turbo géométrie variable DV6 ATED4 = 1.6 HDI 75ch 16V Alu Echangeur Air + turbo géométrie fixe DV6 ATED4 = 1.6 HDI 92ch 16V Alu Echangeur Air + turbo géométrie fixe DV6 TED4 = 1.6 HDI 110ch 16V Alu Echangeur air + turbo géométrie variable avec une variante FAPisée DV6 BTED4FAP = 1.6 HDI puissance? 16V Alu DW10 TD = 2.0 HDI 90ch ? DW10 ATED = 2.0 HDI 110ch 8V DW10 ATED4 = 2.0 HDI 110ch 16V avec variante FAPisée DW10 BTED4 = 2.0 HDI 136ch 16V avec variante FAPisée :love: DW10 CTED4 ? = 2.0 HDI 150ch 16V.... avec double suralimentation en étage? ==> ce sera le prochain :mouai: DW12 TED4? = 2.2 HDI 136ch 16V avec variante FAPisée DW12 BTED4 = 2.2 HDI 16V 156 à 170ch avec double suralimentation en étage DW12 CTED4 = 2.2 HDI 16V puissance ? DT17 TED4 = 2.7 HDI V6 à 60° 24V 200 à 207ch bi-turbo à géométrie variable + variante avec 1 seul turbo (mais empièterait sur le DW12CTED4 ? ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 23. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2007 Zdroj ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeník Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Motory HDI jsou velice kultivované.Koukám, že bude i s obsahem 1,2 litru.Nebude to žádný sprinter, ale v takové 207 bude stačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Původně zaslal: jeník Motory HDI jsou velice kultivované.Koukám, že bude i s obsahem 1,2 litru.Nebude to žádný sprinter, ale v takové 207 bude stačit. hlavně ta spotřeba by mohla bejt lákavá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeník Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 No právě na tu spotřebu jsem zvědavej.U té jednadvojky by mohla být velice zajímavá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Tak 1,2ku HDI bych určitě nechtěl, jel jsem ve 207ě s 1,4 HDI a i tenhle motor je na to auto slabej, natož pak 1,2ka. Co se týče spotřeby, podle mě lze jezdit mnohem úsporněji se silnějším motorem (třeba 2,0 HDI), který se nemusí tolik točit, než s motorkem, který když chci jet tak, abych nebyl brzdou pro ostatní účastníky, musím točit až do červených. Viz. Fóbie 1,2 HTP, která si na dálnici není líná říct i o 10 l/100 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Původně zaslal: Medvěd Tak 1,2ku HDI bych určitě nechtěl, jel jsem ve 207ě s 1,4 HDI a i tenhle motor je na to auto slabej, natož pak 1,2ka. Co se týče spotřeby, podle mě lze jezdit mnohem úsporněji se silnějším motorem (třeba 2,0 HDI), který se nemusí tolik točit, než s motorkem, který když chci jet tak, abych nebyl brzdou pro ostatní účastníky, musím točit až do červených. Viz. Fóbie 1,2 HTP, která si na dálnici není líná říct i o 10 l/100 km. tak to je až nehezký asi pravda taky, když vidim jak se 406kama maj někteří kolem 5.5L zas by s tou 1.2 bylo nizky povinný, a na nějaký nakupování, jezdení kolem a tak pro manželku by to mohlo bejt optimální těžko říct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Původně zaslal: aaischa Původně zaslal: Medvěd Tak 1,2ku HDI bych určitě nechtěl, jel jsem ve 207ě s 1,4 HDI a i tenhle motor je na to auto slabej, natož pak 1,2ka. Co se týče spotřeby, podle mě lze jezdit mnohem úsporněji se silnějším motorem (třeba 2,0 HDI), který se nemusí tolik točit, než s motorkem, který když chci jet tak, abych nebyl brzdou pro ostatní účastníky, musím točit až do červených. Viz. Fóbie 1,2 HTP, která si na dálnici není líná říct i o 10 l/100 km. tak to je až nehezký asi pravda taky, když vidim jak se 406kama maj někteří kolem 5.5L zas by s tou 1.2 bylo nizky povinný, a na nějaký nakupování, jezdení kolem a tak pro manželku by to mohlo bejt optimální těžko říct Měl jsem půjčenou 207 SW 1.6 HDI 81 kW (stejný výkon mám ve 406ce, ale 2,0 HDI) a z jízdy s tou 207ou jsem byl docela otrávenej (potřeba řadit mnohem častěji než se 406kou, spotřeba cca na stejné úrovni jako 406, nicméně váha auta podstatně nižší, že - ale je fakt, že auto nebylo zaběhnuté, tacho = cca 5000 km). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Pozerám, že to nemáš kompletné, len tak som narýchlo som pozrel a chýba tu zopár motorov. DW10UTD - Boxer 2.0 HDi 62kW DW10UTED4 - 807, Expert 2.0 HDi 88kW DW12MTED4 - 4007 2.2 HDi 115 kW DW12UTED - Boxer 2.2 HDi 74kW DV6UTED4 - Expert 1.6 HDi 66kW SOFIM - Boxer 2.8 HDi 94 resp 107 kW :papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Měl jsem půjčenou 207 SW 1.6 HDI 81 kW (stejný výkon mám ve 406ce, ale 2,0 HDI) a z jízdy s tou 207ou jsem byl docela otrávenej (potřeba řadit mnohem častěji než se 406kou, spotřeba cca na stejné úrovni jako 406, nicméně váha auta podstatně nižší, že - ale je fakt, že auto nebylo zaběhnuté, tacho = cca 5000 km). nemyslím, že zabehnutie až tak tomu pomôže. ale ako to robia, že tie objemy valcov idú dole a kw ostávajú? to akože čipujú od výroby? alebo dávajú intercoolery? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeník Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 je nevídané jaké výkony se dají vyždímat z malých obsahů motorů.To by mne před časem vůbec nenapadlo:myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Ty výkony se opravdu z malých obsahů už ždímou, což bude podle mě znát v kilometrovém nájezdu - u klasických dieselů nebyl problém natočit 500 000 km s minimálními servisními nároky pokud se řidič k autu normálně choval (v podstatě jen výměna oleje), zatímco dnešní motory jsou na chování řidiče podstatně náchylnější a proto, aby vydržely ohromné tlaky, s kterými motor pracuje, vyžadují maximální přesnost opracování veškerých součástek. Podle mě bude životnost dnešních motorů někde na úrovni 50% životnosti starých dieselů a pokud se na nich projeví jakákoli větší závada, pak se oprava odehrává v pěticiferných částkách. Sám mám HDI a zatím jsem spokojenej, ale je fakt, že s narozením syna je můj roční nájezd rapidně snížil a tak věřím tomu, že mi ještě několik let 406ka vydrží bez větších oprav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeník Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 musím souhlasit, že zvýšení výkonů u maloobjemových motorů bude na úkor životnosti a nebudeme již říkat závratné sumy počtu najetých kilometrů.Kde jsou ty časy, když se s dieslem dalo jezdit za málo peněz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Původně zaslal: jeník musím souhlasit, že zvýšení výkonů u maloobjemových motorů bude na úkor životnosti a nebudeme již říkat závratné sumy počtu najetých kilometrů.Kde jsou ty časy, když se s dieslem dalo jezdit za málo peněz. Jenže já měl běžný nájezd cca 80 000 km/ročně, což bych s tou 1,2ou viděl tak do konce záruky a pak nazdárek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jeník Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 podle slov kamarádů jsou již problémy s motory 1,2 HTP okolo 100 000 km.To je velice brzo a nechce se mi to ani věřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Šmákote 1,2 HTP je BENZIN a ještě k tomu 3válec, o tom bych vůbec nepsal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Já jsem zmiňoval 1,2 HDI, o které se psalo o něco výš (že se 1,2 HTP se*e je známá věc) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Původně zaslal: Medvěd Podle mě bude životnost dnešních motorů někde na úrovni 50% životnosti starých dieselů a pokud se na nich projeví jakákoli větší závada, pak se oprava odehrává v pěticiferných částkách. JJ, trend dnešní doby, vše vydrží jen po dobu záruky... ... ono od výrobce není víc ani žádoucí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 ty 1,2HDI motory jsou určene pro XA modely , tedy třidveřove užitkače na litani po měste . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 26. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2007 Původně zaslal: Medvěd že se 1,2 HTP se*e je známá věc Nejen tyto, ale také 1.4TDi;) Proto je Škodivka přestala vyrábět:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.