Bulva001 Odesláno 22. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2007 Mám 306td 97 cca 3/4roku a za tu dobu se mi 5x stalo že jsem nenastartoval. Motor se normálně točí, ale nechytne. Mám takový pocit jestli není chyba v imobilizéru. Poprvé jsem vyšťavil baterku a po výměně to hned chytlo. 2. - ráno jsem dojel do práce a cca po hodině jsem chtěl nastartovat, ale už nechytlo. Vrtal jsem do kontaktu u čepadla, dokonce jsem do něj i praštil. Pak to chytlo, ale nevím proč. 3. - na STK jsem nenastartoval. Po cca 20min jsem nastartoval. Od té doby jezdím s oddělaným krytem od spínačky. 4. - žena dolela do obchodu a už neodjela. Já jsem s druhým klíčem zkoušel nastartovat po cca 3hodinách. Nakonec jsem nastartoval tak že jsem to roztahl. To by asi znamenalo že není problém v imobilizéru. 5. - dnes jsem jel cca 20km pak přestávka cca 20min a pak jsem to na poprvé nenastartoval. Pohýbal jsem z celým imobilizérem kolem spínačky a také s konektorem. Po tomto mi to hned chytlo. Vypl jsem motor, rozpojil konektor a zastartoval - teď nechytl. Zapojil jsem konektor a zas nechtěl chytnout. Po cca 30min různého zkoušení jsem auto roztlačil, hodil 4ku a zastartoval - teď chytlo. Zajel jsem domů cca 20km, vypl motor, rozpojil konektor a při startování to chytlo(konektor nebyl zapojen). Nevíte někdo kde je chyba a jak přesně funguje imobilizér??? Vstřikovací čerpadlo mám ovládané mechanicky. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 23. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2007 Někde tu byl návod, jak odpojit imobilizér na furt. Bylo to ale na benzíny. Použij hledání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.