Rodaxx Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Zdravím lidičky prosím o pomoc netopí mi pažoutek ...co s tím...může někdo poradit...předem díky...mám 309 Diesel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Původně zaslal: Rodaxx Zdravím lidičky prosím o pomoc netopí mi pažoutek ...co s tím...může někdo poradit...předem díky...mám 309 Diesel. jako první bych zkusil odvzdušnit okruh vody, popř. pročistit trubky kde vede voda... u forda mondea jsme to měli ucpané a taky to netopilo... po "profouknutí" vodou, auto začalo topit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodaxx Odesláno 20. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 jj díky moc to byla rychlost...to znamená vše vypustit a propláchnout pouze vodou a poté napustit ...jaký fridex tam mám nalít ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309Tom Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Zdravím, no nalít bys tam měl fridex na hliníkové motory, ne nějakej agresívní, pokud zajdeš do normálního motoshopu, tak ti poradí, nevěděl jsem nic a tam mi řekli, že když se to auto vyrábělo, tak se do toho nedával červenej a dali mi pro mýho miláčka to co má rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodaxx Odesláno 20. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 díkes za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 pak písni jestli to pomohlo páč mam podobnej problém, ale spíš nevim jestli to neni tim že se to prostě nevyhřeje, na mý 205ce i po hodinový jízdě de vzduch teplej ale auto udrží nějak tak spíš vlažný, přetopení nehrozí v žádnym případě a začne topit ceklem až po nějaký chvíli, ale zas jezdim s lehkou nohou..motor teplotu má v poho.. tak pak písni at mam inspiraci co s tim nebo jestli to je normoš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Původně zaslal: aaischa pak písni jestli to pomohlo páč mam podobnej problém, ale spíš nevim jestli to neni tim že se to prostě nevyhřeje, na mý 205ce i po hodinový jízdě de vzduch teplej ale auto udrží nějak tak spíš vlažný, přetopení nehrozí v žádnym případě a začne topit ceklem až po nějaký chvíli, ale zas jezdim s lehkou nohou..motor teplotu má v poho.. tak pak písni at mam inspiraci co s tim nebo jestli to je normoš... U tebe by to mohl být stále pootevřený termostat. Měl jsem podobno zkušenost a po výměně termostatu v pohodě (bylo trochu přiskříplý těsnění do otevírací cesty) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309Tom Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Moje 309ka topí nádherně, po chvíli jako v sauně, přiklonil bych se k Dundeemu, že je to vadný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 počítám že vadnej termostat člověk nepozná a je to zralý na výměnu ? motor má cca 80 nejspíš juknout jestli je teplejch chladič.. ? ikdyž při 80ti by to už mělo chladit velkym okruhem ne? nebo to je este brzo.. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Původně zaslal: aaischa počítám že vadnej termostat člověk nepozná a je to zralý na výměnu ? motor má cca 80 nejspíš juknout jestli je teplejch chladič.. ? ikdyž při 80ti by to už mělo chladit velkym okruhem ne? nebo to je este brzo.. ? Záleží na termostatu. Jsou ty, kteý otevíraj při 83°C (což je pro diesel, ale mě se tam nevejde) nebo při 89°C (což mám nyní já)... Měl jsem tam kdysi temostat na 83 a s teplotou motoru jsem se přes 80 dostal po dlouhym stání v koloně, jinak se ručka teploměru skoro nehla a auto ne a ne topit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eljan Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 Je potřeba si ujasnit jednu věc: Zahřeje se ten motor na provozní teplotu? Co říká teploměr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309Tom Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 Tak to já mám nějak jiný, teplota motoru mi vyleze na 80 a výš už nejde, topí mi to už od 70, ale je to takový vlažný, před 80-ti z toho jde už horkej vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodaxx Odesláno 21. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 No mám na motoru kolem 80 stupnu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 ja mam na motoru taky 80°C dle teploměru ale topí to nějak tak vlažně... zezačátku prakticky vůbec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodaxx Odesláno 21. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 a netopí a netopí...je to vlažný ale jak pustím ventilátor tak jde skoro studenej vzduch ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 Původně zaslal: Rodaxx a netopí a netopí...je to vlažný ale jak pustím ventilátor tak jde skoro studenej vzduch ... přesně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.