automacher Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 MAM TAKYTO PROBLEM. Auto neštartuje pri pri akceleracii asi 4000 otačok z motorom cuklo a odvtedy neide naštartovať. Predpokladal som že je to čerpadlo. Ale čerpadlo tlakuje. Skušal som povoliť jednu trubku z comonrailu a tam už tlak neide. Neviem ale čo sa vlastne nachadza v tej trubke comonrail či je tam iba snimač tlaku paliva alebo ventil regulacie tlaku paliva.mislim že mi odtial uchodi tlak. Poradil by mi niekto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 no teda nevim, preco diesel honis v 4000 otackach. To sa ti asi odplatil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 22. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2007 Původně zaslal: automacher MAM TAKYTO PROBLEM. Auto neštartuje pri pri akceleracii asi 4000 otačok z motorom cuklo a odvtedy neide naštartovať. Predpokladal som že je to čerpadlo. Ale čerpadlo tlakuje. Skušal som povoliť jednu trubku z comonrailu a tam už tlak neide. Neviem ale čo sa vlastne nachadza v tej trubke comonrail či je tam iba snimač tlaku paliva alebo ventil regulacie tlaku paliva.mislim že mi odtial uchodi tlak. Poradil by mi niekto? Poradím ti,ale potřebuju vědět jaký tam je čerpadlo !!! Koukni se na pumpu a opiš a pošly mi číslo z čerpadla,bude vypadat nějak takto : 0445 010 075 nebo podobně,jiné budou jen ty poslední 3 číslice ! Jinak té pumpě nemusí nic být,ale může,a trubku kterou jsi povolil ale nevím kde,tak tam to jde z čerpadla trubka do reilu ( zásobník nafty ) a ten to rozděluje pak do vstřikovačů a nenapsal jsi odkud jsi tu trubku odpojil,jestli od čerpadla nebo od reilu ! napiš mi a pokud možno to i vyfoť kde jsi to odpojoval a nějak se dohodnem,dá se to opravit,neboj ! Kdyžtak mi to pošli na meil,tady je to omezené kb pro fotky,tak ať s tím nejsou problémy ! Zdar a hezké svátky Buri [upravil dne 22/12/07 Burisek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
automacher Odesláno 22. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. prosinec 2007 No mislim si že to nebolo tym že sa motor vytočil na 4000 otačok . Bola tam vyšuchana palivova hadica čo vedie z nadrže do palivoveho filtra.Nachadza sa pod kritom vzduch.filtra.Praskla a čerpadlo sa zavzdušnovalo.Neviem ako dlho ale mislim si že to bol ten hlavny problem prečo niečo odišlo v tom palivovom systeme. Inak z črpadla tlak ide ale ked som povolil jednu zo štiroch trubiek na rampe ktore vedu do trisiek tak tam už tlak nebol. Mislim si že palivo prepušta naspeť do prepadu,takže by to mohol robyť ventil regulacie tlaku paliva na čerpadle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Placanek Odesláno 22. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2007 Jo vzduch u dieslu to je docela problém.Ale stejně nechápu,proč točíš auto na 4000 otáček?To mu taky moc neprospěje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
automacher Odesláno 22. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. prosinec 2007 Preboha živeho chlapi.Ja netočim motor na 4000 otačok. Auto bolo nedavno kupene z autobazaru a skušalo sa. To neznamena to že sa stale vytača na 4000 otačok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Burisek Odesláno 22. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2007 Původně zaslal: automacher No mislim si že to nebolo tym že sa motor vytočil na 4000 otačok . Bola tam vyšuchana palivova hadica čo vedie z nadrže do palivoveho filtra.Nachadza sa pod kritom vzduch.filtra.Praskla a čerpadlo sa zavzdušnovalo.Neviem ako dlho ale mislim si že to bol ten hlavny problem prečo niečo odišlo v tom palivovom systeme. Inak z črpadla tlak ide ale ked som povolil jednu zo štiroch trubiek na rampe ktore vedu do trisiek tak tam už tlak nebol. Mislim si že palivo prepušta naspeť do prepadu,takže by to mohol robyť ventil regulacie tlaku paliva na čerpadle. No,logicky pokud byla poškozená hadička k naftovýmu filtru,tak tím by se ti čerpadlo nemělo zanést a ani nijak poškodit !! Jde o to že ten regulační ventil by to mohl být,ale to by auto jelo alespoň v nouzovým režimu,ten ventil pouze reguluje to aby v reilu byl dostatek nafty a aby ten reil přes vstřikovače vstříknul potřebné množství nafty do válců,ale neříkám že to tím nemůže být !! A za další,pokud se ti zavzdušní naftová soustava,tak doby kdy se to odvzdušňovalo jako u trambusu jsou už dávno pryč ! Dneska se to už samo odvzdušňí takže to by taky tak velký problém bejt neměl !! Co říká na toto diagnostika ?? Byl jsi naní ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
automacher Odesláno 22. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. prosinec 2007 Diagnostiku mam doma,Samozrejme nie origo.A ta vipisuje ventil regulacie tlaku paliva a snimač tlaku paliva na rampe, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
automacher Odesláno 22. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. prosinec 2007 Původně zaslal: Burisek Původně zaslal: automacher No mislim si že to nebolo tym že sa motor vytočil na 4000 otačok . Bola tam vyšuchana palivova hadica čo vedie z nadrže do palivoveho filtra.Nachadza sa pod kritom vzduch.filtra.Praskla a čerpadlo sa zavzdušnovalo.Neviem ako dlho ale mislim si že to bol ten hlavny problem prečo niečo odišlo v tom palivovom systeme. Inak z črpadla tlak ide ale ked som povolil jednu zo štiroch trubiek na rampe ktore vedu do trisiek tak tam už tlak nebol. Mislim si že palivo prepušta naspeť do prepadu,takže by to mohol robyť ventil regulacie tlaku paliva na čerpadle. No,logicky pokud byla poškozená hadička k naftovýmu filtru,tak tím by se ti čerpadlo nemělo zanést a ani nijak poškodit !! Jde o to že ten regulační ventil by to mohl být,ale to by auto jelo alespoň v nouzovým režimu,ten ventil pouze reguluje to aby v reilu byl dostatek nafty a aby ten reil přes vstřikovače vstříknul potřebné množství nafty do válců,ale neříkám že to tím nemůže být !! A za další,pokud se ti zavzdušní naftová soustava,tak doby kdy se to odvzdušňovalo jako u trambusu jsou už dávno pryč ! Dneska se to už samo odvzdušňí takže to by taky tak velký problém bejt neměl !! Co říká na toto diagnostika ?? Byl jsi naní ?? Inak moc sa miliš v tom že tieto systemy sa odvzdušnia sami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: foxo no teda nevim, preco diesel honis v 4000 otackach. To sa ti asi odplatil.. pokud je to HDI, tak ten točí max něco přes 5000 ot/min. Pak je tam omezovač . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 je to mozne, ale tych 5000ot/min skusat nebudem. Ja mam svoje auti rad. Pre mna je krajsi videt rucictku medzi 2000-3000ot/min. Rad to vidi hlavne motor a penazenka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 27. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2007 Původně zaslal: foxo je to mozne, ale tych 5000ot/min skusat nebudem. Ja mam svoje auti rad. Pre mna je krajsi videt rucictku medzi 2000-3000ot/min. Rad to vidi hlavne motor a penazenka.. Já točím motor normálně kolem 4000 ot,samozřejmě po zahřátí a nevidím v tom vůbec žádný problém.....mě auto plynule zrychluje i při 4000 tak proč by se nemohl tolik točit????? a spotřeba ted v zimě podle PP 6,6 l tak jaká peněženka? [upravil dne 27-12-07 Přema] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.