Ricky001 Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Zdravím všechny a zároveň se obracím s prosbou o radu. Mám Peugeota 205 r.v. 1991 1.1 44kw s cat (jednobodové vstřikování). Zlobí mě volnoběžné otáčky, prošel jsem celé fórum a snažil se podle vašich rad závadu vyřešit, ale nic Studený motor chytne napoprvé, ale musím pak mírně stát na plynu, jinak se udusí. To samé se děje i při zahřátém motoru. Byl jsem na diagnostice, ale řídící jednotka nehlásí žádnou chybu. Mám novou baterku, svíčky, kabely, filtry, teplotní čidlo. Rozdělovač ok, řídící jednotku a cívku jsem taky zkoušel vyměnit - stále to samé Dnes jsem demontoval potenciometr - je jak nový! Auto má najeto originál 80 000 Km. Předem děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Měl jsem s tím problém taky na 1.1, ale vyřešilo to teplotní čidlo a novému majiteli nedávno odešel zmiňovaný potenciometr..ale co by to mohlo být mě nenapadá.. Jinak na diagnostice jsem měl stejný problém, nic to neukazovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 zkontroloval bych podtlakový hadičky. jednou mi to bralo falešnej vzduch a taky to studený chcípalo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Já bych řekl, že podle toho, co se tady před měsícem probíralo, by to mohla být podtlaková komora. Pročti si tohle:http://www.peugeot-club.com/topic/25284-problem-s-tu3m/ Je tam postup na správný zapojení podtlaku a zkoušku funkčnosti podtlakový komory. Pro představu tahle podtlaková komora je na Favorita, ale je hodně podobná té na 205ce. Jinak nová stojí v Peugeotu asi kolem 700Kč, celkem pálka za takový hejblátko. [upravil dne 20/12/07 Vopičí] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 No určitě to půjde nabastlit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricky001 Odesláno 20. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Dík za rady, pustím se do toho hned jak budu mít volnou chvilku. Pak dám vědět co bylo zdrojem problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Původně zaslal: Hafity No určitě to půjde nabastlit.... O něco podobnýho se už pokouším. Z toho mýho špatnýho z P205 jsem "sundal" držák a dal jsem ho na ten z fáčka. Zatím to rozměrově odpovídá, jenom to musím ješte nechat přivařit k sobě. Pak sem hodím kdyžtak foto. A pokud se to nepodaří, tak vemu kačky a půjdu do Peugeotu:nevim:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarajarda Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Původně zaslal: Vopičí Původně zaslal: Hafity No určitě to půjde nabastlit.... O něco podobnýho se už pokouším. Z toho mýho špatnýho z P205 jsem "sundal" držák a dal jsem ho na ten z fáčka. Zatím to rozměrově odpovídá, jenom to musím ješte nechat přivařit k sobě. Pak sem hodím kdyžtak foto. A pokud se to nepodaří, tak vemu kačky a půjdu do Peugeotu:nevim:D:D Předpokládám že ta na Fávo stojí tak dvacku né? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricky001 Odesláno 21. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 komora podtlaková Favorit na: http://www.evv.cz/zbozi.php?co=detail&kod=0234560 Popis: komora podtlaková Favorit Mkód: 115-911100 JKPOV: 443930234560 Komodita: ROZDELOVAC - Rozdělovače M.j.: ks Cena bez DPH: 160,16 Kč DPH (19%): 30,43 Kč Cena vč. DPH: 191,00 Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 Původně zaslal: jarajarda Původně zaslal: Vopičí Původně zaslal: Hafity No určitě to půjde nabastlit.... O něco podobnýho se už pokouším. Z toho mýho špatnýho z P205 jsem "sundal" držák a dal jsem ho na ten z fáčka. Zatím to rozměrově odpovídá, jenom to musím ješte nechat přivařit k sobě. Pak sem hodím kdyžtak foto. A pokud se to nepodaří, tak vemu kačky a půjdu do Peugeotu:nevim:D:D Předpokládám že ta na Fávo stojí tak dvacku né? Já za ní dal 160Kč i s DPH, za svaření to nude 20Kč, takže za 180 budu mít novou podtlakovou komoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricky001 Odesláno 21. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 Tak jsem vyměnil ty podlakové hadičky. Vyzkoušel podtlakový ventil - spíná Dále jsem provedl ´dechovou´zkoušku podtlakového ventilu i podtlakové membrány - oboje je v pořádku Ale stále to nevyřešilo problém volnoběhu! Zkusil jsem membránu vyřadit z provozu - odpojený kontakt a hadice z membrány napojená na horní (nezapojený) vývod podtl. ventilu. Bylo to lepší, ale auto stejně po cca 2 min. chcíplo Dál zkusím vyblikat závady ř.j. a pak už mě napadá jedině vadná lambda sonda.... Co vlastě určuje volnoběžné otáčky, ř. jednotka? Když jsem byl na diagnostice, nic to nehlásilo, chlapík odpojil konektor od krokového motorku a tvrdil, že z ř.j. do něj nejde žádný něpětí (na volnoběh). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 22. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2007 Volnoběžné otáčky určuje ŘJ na základě údajů různých čidel a snímačů. Krokáč je akční člen. Až odněkud přijedeš, nech motor dostatečně vychladnout, vezmi pomocníka, který ti zapne zapalování a sleduj krokáč. Musí v něm zavrčet a vysunout se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 28. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2007 Tak mám podtlakovku hotovou a jak jsem slíbil, dávám sem fotku. Na otáčkách to až tak znát není, je to nepatrný. Tím že to změní předstih, tak motor půjde lépe do otáček. Celkový náklady co jsem za to dal jsou 200Kč. Pokud to někdo budete taky dělat, tak mrkněte, jakej máte typ té membrány. Pokud máte rozdělovač Bosch, tak by to mělo jít, ale pokud máte ten druhej, tak ten tu membránu má o dost jinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricky001 Odesláno 29. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2007 Tak mám podtlakovku hotovou a jak jsem slíbil, dávám sem fotku. Na otáčkách to až tak znát není, je to nepatrný. Tím že to změní předstih, tak motor půjde lépe do otáček. Celkový náklady co jsem za to dal jsou 200Kč. Pokud to někdo budete taky dělat, tak mrkněte, jakej máte typ té membrány. Pokud máte rozdělovač Bosch, tak by to mělo jít, ale pokud máte ten druhej, tak ten tu membránu má o dost jinou. Oprava za pár korun, tak to má být Já mám ale podtlakovku ok. Přišel jsem ale na to, že mi brzdový válec přisává vzuch (proto asi ten nepravidelný volnoběh) a hlavně krokový motorek nereaguje, takže studený motor bez plynu chcípne. Dá se ten krokáč rozebrat a nějak vyčistit popř. odzkoušet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricky001 Odesláno 30. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2007 Krokový motorek jsem rozdělal a vyčistil. Po připojení napětí funguje. Problém je, že při studeném motoru se vůbec nevysune. Zřejmě nedostane žádný impulz, odkud z řídící jednotky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Původně zaslal: Ricky001 Krokový motorek jsem rozdělal a vyčistil. Po připojení napětí funguje. Problém je, že při studeném motoru se vůbec nevysune. Zřejmě nedostane žádný impulz, odkud z řídící jednotky??? Problém může být i v konektoru, nebo v kabeláži. Musel bys odpojit konektor z krokáče a žehličku z ŘJ a prozvonit jednotlivé kabely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricky001 Odesláno 31. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Kabely od konektoru až do ř.j. jsou ok. Z ř.j. nic nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Původně zaslal: Ricky001 Kabely od konektoru až do ř.j. jsou ok. Z ř.j. nic nejde Krokáč funguje POUZE na volnoběh. Má v sobě spínač, kterým dá jednotce najevo, že pedál plynu je uvolněn a tudíž jednotka může začít s regulací. Pokud ten signál nedostane, tak do krokáče nepříjde z ŘJ ovládací napětí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricky001 Odesláno 31. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Volnoběžné otáčky určuje ŘJ na základě údajů různých čidel a snímačů. Krokáč je akční člen. Až odněkud přijedeš, nech motor dostatečně vychladnout, vezmi pomocníka, který ti zapne zapalování a sleduj krokáč. Musí v něm zavrčet a vysunout se. Krokáč funguje POUZE na volnoběh. Má v sobě spínač, kterým dá jednotce najevo, že pedál plynu je uvolněn a tudíž jednotka může začít s regulací. Pokud ten signál nedostane, tak do krokáče nepříjde z ŘJ ovládací napětí. Mám v tom trošku zmatek. Při studeném motoru a zapnutém klíčku v poloze 2 se nic nevysune. Ani na volnoběh to nijak nereaguje, kabely jsou v pořádku, motorek po připojení napětí chodí => nefunguje ten spínač v krokáči ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Přesně k tomu jsem tě chtěl dokopat. Ale zase může být chyba nejen v tom spínači, ale i v kabeláži. Proto je nutno prozvonit VŠECHNY kabely a zároveň oba stavy spínače v krokáči.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.