Přejít na obsah
NBT

dverni spinac

Recommended Posts

Potrebuji pomoci rychlospojky napojit kabel na kabel dverniho spinace vnitrniho osvetleni. nevite, kde? ke spinaci se sice dostanu, ale drat uz je uvnitr karoserie a zevnitr auta se k nemu nedostanu...

diky

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To jako že ti vypadnul kabel od spínače a potřebuješ ho znova zapojit nebo že chceš na spínač napojit něco úplně jiného, např. alarm? Pokud chceš napojovat něco úplně jiného tak je asi nejlepší napojit se na osvětlení - sundáš plast na levém sloupku předního okna a si u svazku. Sundáš si ve stropě světýlko amrkněš, který kabel do něj vede (barva a číslo - sou tam 4, najdeš jen spínání při otevřených dveřích). No a na tom sloupku ten kabel oholíš a napájíš na něj co je třeba - kabely se tam lehce vyvedou např. od pojistkovky pod volantem. No a pokud trváš na rychlospojce tak to ohol hned za pojiskovkou a ne na tom sloupku - je tam místo jen na další dráty, ne na spojku.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Na napojení čehokoliv na dveřní spínač je zbytečné sundavat plast sloupku okna. Drát od toho spínače sice vede do kastle, ale cca po 20cm z té kastle zase vyleze - první dírou, co tam je. Takže stačí se připojit tam... a to na obou stranách, takže když mám alarm apod. namontovaný uprostřed palubky, je lepčí se připojit doprava, páč je tam míň drátů, a víc místa...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

oddie: já nemyslel kabel přímo od spínače ale kabelový svazek co leze do toho světla nahoře. Vede od světla za pojistkovku a tam do něho teprv lezou dráty z dveřních spínačů. Sundání toho plastu je otázkou minuty a přístup je tam přímo královský. Každopádně napojení vpravo je taky dobré řešení.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
:(:( Hmmm. Souhlas. S těma (v mém případě 8 let) starýma čudlíkama je to obecně nahov.. a to tak že všude. A za ten náhradní kousek plastu s výrobní cenou nulanulanulaprd chtějí šílené peníze (a na vraku jich je pomálu). :(:(

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jo, tak až ty čudlíky olámete, tak se ozvěte, mám do 306ky komplet šedé plasty do interiéru, je to třídvéř, ale to na předních a snad i středních sloupcích je stejné. A nechám je po pár stovkách :-)))

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No tak na 306 taky není skoro co zdrbat. Ale tady nejde jen o plasty sloupků oken. Je to všeobecné. Čudlíků je moc a pukaj a pukaj. Např. podběhy už mám pochytané jen šroubkama kde to šlo a zbytek jen tak volně visí. No děs. Pokud by někdo měl hrst čudlíků na podběhy, tak by se mi jich taková napěchovaná obálka šikla.

robert: interiér mám bohužel černý. Jinak taky sháním co se dá z vyšších výbav (např velký středový panel)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak. Drat, co vede do dverniho spinace se spoji s kostrou, kdyz otevres dvere, Kdyz je zavres, tak se rozpoji. Napojoval jsem na to u 205 pipadlo na upozornovani na rozsvicena svetla...

U 605 je to stejne a u Skody 120 je to nemlich to samy...

[Editován dne 27/11/03 Petr605]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

drat jsem premeroval. je tam +12V. kdyz odsroubujes ten sroub co tam ten spinac drzi, tak to nefunguje, kdyz ho das zpet tak jo, takze si opravdu myslim, ze ten sroub je kostra.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest Venca

No netvrdím, že je to tak u všech aut, ale ty do kterejch jsem se kdy hrabal to měly. Je to celkem logickýa ušetří kilometry drátů. Samozřejmě, že jsou auta, kde na dveřní spínač je např. napojené benzinové čerpadlo, nebo předžhavení, ale to se nás netýká.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

teorie: +12V jde od baterky k zarovce a pak dolu do spinace. Ten, kdyz jsou zavreny dvere, je nesepnuty a tudiz tam +12v konci :) chudacek :)

No a kdyz ty dvere otevrete, spinac se spoji a +12v si vesele leti do kostricky :)

Z toho plyne ze ten spinac sam o sobe je ukostrenej - v podstate ten sroub je jakoze ten zprostredkovatel kostry, a jak psal Petr 605, tak stejne je to skoro u vsech aut.. vyjimky neznam, ale rad poznam.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Myslim, ze voštík zvlada teorii na jednicku. Akorat u aut se zpozdovacem vnitrniho osvetleni to nespina primo zarovku, ale slouzi to jako signal pro elektroniku toho zpozdovace.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To jo :) na to jsem nejak zapomnel :) No, nikdo neni dokonalej.

Tam se to zapojuje tak, ze se to hodi jakoby misto zarovky a ta zarovka je zapojena do toho zpozdovace???? To je OTAZKA, ne odpoved :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×