Fakir Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Manuál ke 206ce, který mají pežoťáci na webu, říká, že se má měřit při studeném motoru. Knížka 206: Jak na to zase tvrdí, že se to má měřit při motoru zahřátém na provozní teplotu, který se nechá chvíli stát, aby olej stekl z mazacích kanálů do vany. Kdo má teda pravdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 teplotu motoru bych asi neresil, ale resil bych jestli ten motor je nakou dobu vypnutej, aby stacil olej stect do vany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309Tom Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Já slyšel, že se má měřit minimálně 2 hodiny po jízdě aby se stačil vrátit z kanálků do vany. Osobně ho prostě kontroluju, až před jízdou, ne po ní. Kdyžtak dejte vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 Původně zaslal: Fakir ... Knížka 206: Jak na to zase tvrdí, že se to má měřit při motoru zahřátém na provozní teplotu, který se nechá chvíli stát, aby olej stekl z mazacích kanálů do vany. Kdo má teda pravdu? Tak defakto ta hladina by tam měla být dostatečná po dobu, kdy ten motor běží. A vůbec - on ten olej stéká třeba i dva dny! Jednou se to na mě vylilo, když jsem si myslel, že jsem ho den předtím všechen vypustil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 30s po vypnutí motoru je většina oleje ve vaně.pak klidně měř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Když stojí autí celkem vodorovně,tak ten volej ráno změřím (VYCHYTAVKA-nečekám až steče,je mi fuk,zda je teplý or studený) Potom zdrhám na tramwway---mám prázdnou nádrž. :super:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Původně zaslal: Fakir Manuál ke 206ce, který mají pežoťáci na webu, říká, že se má měřit při studeném motoru. Knížka 206: Jak na to zase tvrdí, že se to má měřit při motoru zahřátém na provozní teplotu, který se nechá chvíli stát, aby olej stekl z mazacích kanálů do vany. Kdo má teda pravdu? Hladinu oleja by som meral pred jazdou,na teplote nezáleží ak zistíš po jazde že tam nebol olej tak je to pruser:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamen22 Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 V podstate na tom nezalezi, bezpecnejsie je merat hladinu u studeneho motoru prave koli tomu aby sa ti nestalo ze ti pri teplom menej a je to len tim ze cast oleja este nestiekla spat do pol. vane Původně zaslal: Fakir Manuál ke 206ce, který mají pežoťáci na webu, říká, že se má měřit při studeném motoru. Knížka 206: Jak na to zase tvrdí, že se to má měřit při motoru zahřátém na provozní teplotu, který se nechá chvíli stát, aby olej stekl z mazacích kanálů do vany. Kdo má teda pravdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 19. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 za svých x let co jezdím tak olej jsem měřil vždy před jízdou tedy pokud byl motor studený,auto na rovině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 19. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. prosinec 2007 Ok, to mi stačí. Já jen pro jistotu. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.