Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

309 Motor a problémy


Dakaros

Recommended Posts

Ahoj, měl bych opět dotaz týkajcí se motoru 1.4 a konkrétně mam dotaz na chladící kapalinu, protože se mi nepodařilo sehnat přesně tu, co jsem tam lil minulý rok, tak jsem ji opět kompletně vyměnil a nalil jsem tam červenej fridex s destilkou v poměru 2:3. No a bylo mi řečeno, že to je sakra velká blbost. Co vy na to?

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dakaros

Přitom jsem to řešil se známíma a s maníkem, kterej mi to prodal a jak známí, tak i on tvrdili, že je to jedno, že to tomu autu nic neudělá.

A ve specifikacích toho fridexu je psáno, že to na peugeoty je.

[upravil dne 18/12/07 Dakaros]

Neudělá - no co, vyplaví to usazený bordel a někudy to začne téct.

Nesmíš moc koukat na ty jejich obaly ("vhodné pro všechny vozy"), hlavní jsou pro tebe specifikace, který tam musejí být uvedené správně (třeba "BS..." apod.).

Spíš zjistit, co doporučuje pro tvůj motor výrobce.

Pokud bys tam chtěl dát něco lepšího, tak Castrol, ten je prý bez problémů.

Nebo GlycoShell, ale ten je poměrně agresivní.

[upravil dne 19/12/2007 Marcel505]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: klumir

to jsou kecy!!!

na barvě nezáleží.hlavní je,aby byl do hliníkových hlav . jestli máš ten origo do škodovek,tak věř,že je kvalitní a šetrný k motoru(narozdíl od těch polských straček za 70kč/l) a rozhodně ti nic nevyžral......

presne tak na na farbe nezaleží len nesmieš miešať modrú(zelenu) s červenou atď...,na kvalite áno, bud 5 ročný alebo 3 ročný výmenny interval zas podla ceny výrobku, tesnenie pod hlavou ma svoju životnosť a ked raz prasklo tak ho treba vymeniť a bude minimalne 5 rokov pokoj

Ak si použil Fridex G+, tak maš 5 rokov z výmenou pokoj:super

[upravil dne 20/12/07 MrVain]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hafity

Jak to tak čtu.... a cedník z auta ti teda udělalo CO? Klumir s MrVainem červený Fridex vyloučili....

co ti udělá cedník??

tak jsou to dvě věci:

v prvé řadě materiál hlavy-pokud je udělaná z trochu méně kvalitního(odolného) kompozitu,tak je k oxidaci náchylnější (třeba první favority-tam byly i vyžrané i 3mm díry....

no a druhá věc je používání špatných chladících směsí-buď do litinových motorů,nebo levných a nekvalitních a v neposlení řadě dlouhá léta neměněná chladící kapalina.....(pokud nevyteče,tak na to každý se*re)

každopádně je to dlouhodobý proces,který trvá roky,takže to,že si tam nalil červený "fridex" a za měsíc to začalo téct je opravdu nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: klumir

Původně zaslal: Hafity

Jak to tak čtu.... a cedník z auta ti teda udělalo CO? Klumir s MrVainem červený Fridex vyloučili....

co ti udělá cedník??

tak jsou to dvě věci:

v prvé řadě materiál hlavy-pokud je udělaná z trochu méně kvalitního(odolného) kompozitu,tak je k oxidaci náchylnější (třeba první favority-tam byly i vyžrané i 3mm díry....

no a druhá věc je používání špatných chladících směsí-buď do litinových motorů,nebo levných a nekvalitních a v neposlení řadě dlouhá léta neměněná chladící kapalina.....(pokud nevyteče,tak na to každý se*re)

každopádně je to dlouhodobý proces,který trvá roky,takže to,že si tam nalil červený "fridex" a za měsíc to začalo téct je opravdu nesmysl.

No jo, ale tohle není odpověď na otázku....

[upravil dne 20/12/2007 Hafity]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hafity

Původně zaslal: klumir

Původně zaslal: Hafity

Jak to tak čtu.... a cedník z auta ti teda udělalo CO? Klumir s MrVainem červený Fridex vyloučili....

co ti udělá cedník??

tak jsou to dvě věci:

v prvé řadě materiál hlavy-pokud je udělaná z trochu méně kvalitního(odolného) kompozitu,tak je k oxidaci náchylnější (třeba první favority-tam byly i vyžrané i 3mm díry....

no a druhá věc je používání špatných chladících směsí-buď do litinových motorů,nebo levných a nekvalitních a v neposlení řadě dlouhá léta neměněná chladící kapalina.....(pokud nevyteče,tak na to každý se*re)

každopádně je to dlouhodobý proces,který trvá roky,takže to,že si tam nalil červený "fridex" a za měsíc to začalo téct je opravdu nesmysl.

No jo, ale tohle není odpověď na otázku....

[upravil dne 20/12/2007 Hafity]

jak to,že to není odpověď??

prostě se to vyžralo a začalo to téct.zrovna teď.vždycky je to dobré,než se to zkazí.

a často se to projeví,když se s tím něco dělá-vyměnil si vodu,trošku se to probublalo a začalo to téct.kdyby jsi tam dal zelený fridex,udělá to stejně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že je to trochu věcí náhody. Kolikrát se stalo, že po výměně chladící náplně začala týct vodní pumpa.... Na druhou stranu, proč by mi ten mechanik ze Škodovky říkal, ať to nedávám do starších aut? Předpokládám, že s tím má určité zkušenosti....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hafity

Je fakt, že je to trochu věcí náhody. Kolikrát se stalo, že po výměně chladící náplně začala týct vodní pumpa.... Na druhou stranu, proč by mi ten mechanik ze Škodovky říkal, ať to nedávám do starších aut? Předpokládám, že s tím má určité zkušenosti....

skusenosti ma isto, veď za kým prídeš ked ti praskne tesnenie pod hlavou, nevieš čo doporučoval? Moji kolegovia davaju do starých škodoviek Fridex EKO

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...