lordlacik Odesláno 17. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2007 Zdravím všetkých, neviete mi poradiť, prečo mi niekedy začne preblikovať kontrolka teploty? Išiel som teraz po dialnici a chcel som ho tročku vytočiť a okolo 140km/h mi začala preblikovať teplota. Robí to každému, alebo mám niečo blbé? Myslím že športová verzia by mohla dať viac než len 140 a zadrieť sa? Teraz mi menili celý predok + chladič, ventilátor a nová kvapalina. Ale robilo mi to aj predtým. Mám najazdených 145000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazy Odesláno 18. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2007 hmm divné.. vypadá to že voda nestíhá cyrkulovat v oběhu nebo nemáš dolitou kapalinu v chladiči-pokud to máš měněné tak je dobré kouknout a dolívat průběžně. možná by to mohlo být tím...nestíhá chladit.., nebo kdyz se ti to moc přehřívá, pusť topení = ochlazuje se voda v chl., .. ale delat to i přes léto..hehe.. :-)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordlacik Odesláno 20. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 Musím pozrieť, ale kvapaliny je určite dosť, doliali ju pri výmene, je tam nejaké čerpadlo, čo cirkuluje tú vodu? Nemôže byť upchaté alebo niečo podobné? Teraz v zime mám kúrenei pustené stále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 a co takhle zavzdušnění okruhu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 a co tak čerpadlo chladící kapaliny má to lopatky ,což třeba nejsou v takové podobě jako nové že jsou poškozené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 20. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2007 anebo to dostalo ránu, a sahary nespínaj na druhej kvalt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohlla Odesláno 21. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2007 Co takhle termostat. Nemusí se úplně otvírat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivankaad Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Ahoj, ja som mala tiez meneny cely predok - chladic, termostat, nova kvapalina cista bez destilovanej vody, kontrolku na vodu mam vypalenu, tu neviem overit, ale chladenie sa mi zapina kazdu chvilu aj teraz v zime... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pysta1 Odesláno 31. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2007 Ivankaad- asi to bude v čidle v chladiči. Možno Ti tam dali inú teplotnú hodnotu, než aká by tam povodne mala byť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivankaad Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 pysta1 - vies ako sa dane cidlo nastavuje? lebo vraj sa cidlo nastavit neda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pysta1 Odesláno 2. leden 2008 Sdílet Odesláno 2. leden 2008 Ivankaad- nie, nie to sa nenastavuje. je to pevne dane. mal by tam byt napísaný rozsah teplot kedy ma ventilátor vypnút a kedy zapnút. Napr. 92-97. A možno tam máš inú hodnotu. napr. 88-92... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordlacik Odesláno 3. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2008 V čidle to asi nebudem mať, lebo ventilátor sa mi napr. v lete sám zapol aj po vypnutí motora. Takže asi niečo iné, musím to dať preveriť u kámoša v serivse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pysta1 Odesláno 3. leden 2008 Sdílet Odesláno 3. leden 2008 lordlacik- to je normálna vec, že Ti to zapne aj po vypnutí motora. To sa može stávať. Ale asi bude fakt lepšie keď to dáš všetko preverit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivankaad Odesláno 14. leden 2008 Sdílet Odesláno 14. leden 2008 Dozvedela som sa, že čidlo chladiča sa dá vymeniť. Neviem aké tam mám teraz, ale vraj originál tam má byť na teplotu okolo 120°C. Dám si to teda vymeniť a uvidím Tiež s tým vraj môže súvisieť aj tá kontrolka vody, ktorá mi nesvieti, ale žiarovka je ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 14. leden 2008 Sdílet Odesláno 14. leden 2008 co takhle dodržovat předpisy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordlacik Odesláno 14. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2008 Ivanka pri 120? Nie je to trošku veľa, veď Ti zovrie voda v chladiči a potom to už nebude to pravé orechové pre chladiacu kvapalinu a celkovo pre chladiaci systém. Podľa mňa najlepšie je pri tých 90-100. Dovtedy chladí normálne ak stúpne na tú hodnotu je zle a nech chladí ventilátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pysta1 Odesláno 14. leden 2008 Sdílet Odesláno 14. leden 2008 Ivankaad- to neeee, to hadam nemyslíš vážne??? Veď ak máš v chladiči 120 stupňov, tak v motory je už strašne moc! To by sa uvaril motor! Daj to radšej preveriť v peugeote v NR.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivankaad Odesláno 15. leden 2008 Sdílet Odesláno 15. leden 2008 Je cidlo pre Peugeot na teplotu 120 stupnov, pozrite... http://www.facet.it/db_comp/catalogo/opencatalogue.asp, kod vyrobku 7.4131. Ale asi si tam dam to ine, tusim do teploty 97, este to overim podla vyrobneho cisla v Peugeote Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.