tomike Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Nazdar. Pri mojom dnesnom navrate domov som si vsimol ze ak akcelerujem z nizsich otacok, hlavne na 5 prevodovom stupni tak rucicka otackomeru po dosiahnuti 2400ot. pozvolna klesne na 2100ot. pri zoslapnutom plyne a nasledne akceleracia pokracuje bez problemov. Ten pokles otacok je samozrejme sprevadzany ubytkom vykonu. Je to vsak len sekundova zalezitost.Ako keby to turbo chytalo druhy dych. Co to moze byt? 2.0 Hdi 80 kW, r.v 2003,115 000 km. Dakujem za nazory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KUBBACHER Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Není to nouzový režim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomike Odesláno 16. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 urcite nie. auto sa sprava uplne normalne, avsak chvilku pred tym som tankoval Shell V Power diesel a dal som tam trochu viacej Vifu ako som mal. Tankol som 30 l a vif som dal na 45 l , nejako som to zle odhadol. Ale to by nemal byt problem nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 U toho VIFu problem nehledej - predavkovani neni na zavadau a urcite ne v tomhle mnozstvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.