Mugatu Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Včera jsem přijel domů, postavil auto do garaži. A jestly neumřelo tak tam stojí do dnes!! Nemužu ho natočit ani neškytne. Prosim poraďte. Pal. filtr není ucpanej, Voda tam není! Co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 tak to jste už dva s HDI sice 406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mugatu Odesláno 16. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 No jo ale to mi moc nepomuže. Věřím že je nás víc než dva:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Se startováním je tu spousta debat... Točí motor s tendencí chytnout? - přívod paliva Pouze točí? - imobilizér Netočí vůbec? - baterie Možných příčin je spousta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 přesně jen to že nejde nastartovat mi nic neříká,pokud se rozepíše je pak nějaké řešení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 ... určitě najdeš i další podobné debaty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mugatu Odesláno 16. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Motor točí jako strhanej, ale nejde palivo z čerpadla když povolim vstřikovací trubku jde jen vzduch. Palivové čerpadlo jde. nevim jestly je tam nějakej ventyl co mi otvírá nebo zavírá přivod??? Fakt netuším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 ventil by tam měl býti blokuje imobilizer většinou tak jsem to měl já sice u Laguny pokud jsem neodemkl centrálem tak byl zavřený nepustil palivo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mugatu Odesláno 16. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 centralem? To jsem zkoušel a tim to nebude. je možné že je to imobilizer ,ale ten nějak nevyzkousím spiš si myslím že je to někde nějakej p... snímač nebo neco s přívodem paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 a co zkusit druhý klíček??v něm máš taky čip na ovládání imobilizeru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mugatu Odesláno 16. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 jsem zkoušel a nic. zajimavý bylo, že když jsem přišel ráno tak to mělo snahu tak na 1 vteřinku tam byl nějakej naznak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Původně zaslal: sarkomi tak to jste už dva s HDI sice 406 je to sice pěkné, ale ptám se na to v souvislosti s tím, že mi cvaká něco v přístrojové desce zároveň s hupy pístů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 spíše to cvaká pod palubkou tam jsou relátka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mugatu Odesláno 16. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Ted jsem se dival na palivové čerpadlo v nadrži když ho zapn u na zdroj mim o vozidlo tak jede. ale v aute ho po zapnuti klicku vubec neslysim. kdyz odpojim hadici od filtru tak nic neteče ani když točím startérem. napjeti na svorkách je tam nejakych 5V. Mohl by to delat ten imobilizer? nebo odpojovač přivodu paliva při nehodě? když jsem ho totiž rozdělal tak byla střížka na hoře po zmačknuti zajela dloju nevim ale jak to má být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Původně zaslal: sarkomi spíše to cvaká pod palubkou tam jsou relátka Jo, cvaká, ale proč cvaká? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Tak to zkus natočit se zdrojem mimo,aspoň zůžíš okruh závad 12v tomu neublíží,při chodu motoru ti čerpadlo jede furt na max napětí [upravil dne 16.12.2007 subin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mugatu Odesláno 16. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 ok zkusim jen nevim kolik tam dat stávi aby se to nezozkocilo ale 12 v tomu snad ktatkodobe neublizi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mugatu Odesláno 16. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 No tak jsem to zkusil a hle jede. napichl jsem to na zdroj 12 V a jede. do svorkovnive mi nejde nic jde to přes pojistku nebo přes nějake rele? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
subin Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Jde to přes relé,kontroloval jsi pojistky?Mám za to,že jsem u ňákýho auta vyděl pojistku imobilizéru:myslimJinak by tu mělo někde bejt el.schéma,akorát nevím kde:nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mugatu Odesláno 16. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Pojistky jsem ontroloval jak v kabine tak u motoru a tam jsem nic nezjistil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.