Placanek Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 Čau.Myslíte,že ceny 309tek půjdou v budoucnu nahoru?Myslim jako historickou cenu,jednou to přeci bude veterán ne??? ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 to bude eště za dýl tak těch 10let aspoň... ? bych řek... páč to neni auticko ktery by bylo něčim zvláštní od dobových aut, to samý jako 205 zatim to na veterána taky moc nevypadá..., třeba nějaký kabrio nebo tak tam bych to chápal nebo limitovaná série třeba se mýlim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 nejsem si tak jistý spíše dolů jako veterán by se mohli použít i Škodovky a vidíš kde jsou.Musel by to býti unikát:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 Původně zaslal: sarkomi nejsem si tak jistý spíše dolů jako veterán by se mohli použít i Škodovky a vidíš kde jsou.Musel by to býti unikát:myslim třeba tvoje děti jednou budou mít z toho velký dědictví ale fakt asi za dlouho až nebudou normálně jezdit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 aaischa vyvedu Tě z omylu kluka mám na onem světě tak ten těžko a dceři je 19 a má jiné zájmy ,a 406 jako veterán to se nedožiju:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 Původně zaslal: sarkomi aaischa vyvedu Tě z omylu kluka mám na onem světě tak ten těžko a dceři je 19 a má jiné zájmy ,a 406 jako veterán to se nedožiju:) tak to sem se moc netrefil jinak sem to mířil na ty 309ky.. páč 406ka by tou dobou byla něco jako 205 teď.. [upravil dne 14.12.2007 aaischa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 No 309 jako veterán moc ceněná nebude, možná tak nějaký GTI tak za 30 let, ale jinak si myslím, že nemají moc šanci. Je to auto, kterýho se vyrobila hromada a není ničím vyjímečný. Asi jako kdyby jsi si chtěl schovat Favorita a doufat že to taky jednou bude ceněný veterán. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 Původně zaslal: Driver No 309 jako veterán moc ceněná nebude, možná tak nějaký GTI tak za 30 let, ale jinak si myslím, že nemají moc šanci. Je to auto, kterýho se vyrobila hromada a není ničím vyjímečný. Asi jako kdyby jsi si chtěl schovat Favorita a doufat že to taky jednou bude ceněný veterán. favorita jako veterána :D asi tak jak říkáš no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 Jediný, co by mohlo mít "zajímavou" hodnotu, by byla nějaká 30ti letá "uloženka" ve stavu "právě sjela z pásu". Pánové, nedělám si srandu, ale v roce 2001 kamarádka sháněla nějaké přibližovadlo do 30 000 Kč. Její manžel si v bazaru vyhlídl UNO v naftě za 18 000, když jsem to viděl, tak jsem ho od koupě odradil s tím, že nejlepší bude koupit nějakýho Favorita nebo Formana, v té ceně by mohl být i slušnej kus a servis bude mít a pár kaček. I vyrazili jsme do Škoda bazaru na ohradě A TAM STÁLA NÁDHERNÁ 105KA (UŽOVKA), ROK 1983 S NAJETÝMA 12 000 KM!!!!!!!!!!!!!! VE STAVU "PRÁVĚ JSEM OPUSTILA FABRIKU". V techničáku byl jediný majitel, podle bazaristy vetchý stařík, který s autem minimálně 10 let nikam nejezdil. Auto jsem při zkušební jízdě (bazarák souhlasil) zavezl ke známým do servisu, Ti nejprve spráskli ruce (na čelním skle byla ohromná cenovka 35 000 Kč) a pak, když auto zvedli na hever, tak chodili kolem s vyvalenýma očima a slovy: "Ty vole, to kup, to je fakt funglovka". Jediný zásah do auta bylo navrtání prahů a vylití nějakým sajrajtem (snad vyjetým olejem) aby to náhodou v tý garáži nezrezlo. Cenu jsem nakonec na těch 30 000 srazil (prachy na stole jsou vážnej argument) a kámoška se škůdkou jezdí dodnes. Teď má najeto cca 50 000 km a co já vím, tak chvíli po koupi se měnily brzdové válečky a brzdové hadice a někdy v průběhu provozu baterka - jinak se na auto nešáhlo. Kdyby se podařilo narazit na 309ku v podobném 1A savu, pak by se jí asi vyplatilo zakonzervovat a vytáhnout za 20 let, jinak ale velkosériová auta od roku 70 nemají téměř žádnou sbratelskou cenu, viď Marceli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 Původně zaslal: Medvěd Jediný, co by mohlo mít "zajímavou" hodnotu, by byla nějaká 30ti letá "uloženka" ve stavu "právě sjela z pásu". Pánové, nedělám si srandu, ale v roce 2001 kamarádka sháněla nějaké přibližovadlo do 30 000 Kč. Její manžel si v bazaru vyhlídl UNO v naftě za 18 000, když jsem to viděl, tak jsem ho od koupě odradil s tím, že nejlepší bude koupit nějakýho Favorita nebo Formana, v té ceně by mohl být i slušnej kus a servis bude mít a pár kaček. I vyrazili jsme do Škoda bazaru na ohradě A TAM STÁLA NÁDHERNÁ 105KA (UŽOVKA), ROK 1983 S NAJETÝMA 12 000 KM!!!!!!!!!!!!!! VE STAVU "PRÁVĚ JSEM OPUSTILA FABRIKU". V techničáku byl jediný majitel, podle bazaristy vetchý stařík, který s autem minimálně 10 let nikam nejezdil. Auto jsem při zkušební jízdě (bazarák souhlasil) zavezl ke známým do servisu, Ti nejprve spráskli ruce (na čelním skle byla ohromná cenovka 35 000 Kč) a pak, když auto zvedli na hever, tak chodili kolem s vyvalenýma očima a slovy: "Ty vole, to kup, to je fakt funglovka". Jediný zásah do auta bylo navrtání prahů a vylití nějakým sajrajtem (snad vyjetým olejem) aby to náhodou v tý garáži nezrezlo. Cenu jsem nakonec na těch 30 000 srazil (prachy na stole jsou vážnej argument) a kámoška se škůdkou jezdí dodnes. Teď má najeto cca 50 000 km a co já vím, tak chvíli po koupi se měnily brzdové válečky a brzdové hadice a někdy v průběhu provozu baterka - jinak se na auto nešáhlo. Kdyby se podařilo narazit na 309ku v podobném 1A savu, pak by se jí asi vyplatilo zakonzervovat a vytáhnout za 20 let, jinak ale velkosériová auta od roku 70 nemají téměř žádnou sbratelskou cenu, viď Marceli. tak to gratuluju občas taky vidim nekde jet něco postaršího v luxusnim stavu, sou to pěkný kousky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Placanek Odesláno 15. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. prosinec 2007 Tak to se toho asi nedožiju,ale prodat je mi jí líto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 15. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2007 Původně zaslal: Placanek Tak to se toho asi nedožiju,ale prodat je mi jí líto... Jo, jo - taky mi bylo opravdu, ale opravdu líto, když jsem před dvěma roky prodával mou 309ku. Líto mi jí bylo zejména kvůli rozdílu mezi výší investic (PC 88 000 Kč, servis dalších cca 50 000 + 2 sady gum za cca 16 000 Kč) a konečnou prodejní cenou 30 000 Kč (auto jsme měli cca 3 roky a najeli jsme cca 90 000 km). Pravdou ale zústává, že kupec našeho turbodiesela (Zobyho bratránek) si auto nemohl vynachválit a jezdil s ním (aspoň podle mých info) další cca rok a půl absolutně bez investic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 15. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2007 309ky nevidím pozitivně, stejně jako 305ky, ani s 304kou berline to není po veteránsku extra slavný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 Původně zaslal: Ota 309ky nevidím pozitivně, stejně jako 305ky, ani s 304kou berline to není po veteránsku extra slavný... Jak tu již bylo psáno - jedině nějaká speciální verze v původním stavu, ale i tak... A co vidím na 305, že je každá s jinou výbavou, a co rok to jiný tvar třeba blikače, takže ta rozmanitost dílů na těchto nízkých třídách je pěkně nechutná. No nedávno jsem viděl inzerát na 305 break, snad rok 83, pěkná, málo najeto, ale cena něco přes 200 tisíc... A ještě to byl monoblok benzín. A i ty sedany třeba z roku 79 jsou furt za pár korun, a to mají třeba najeto 50 tisíc... Čím nižší třída, tím horší. Placanek: Kam bys to schoval aby to tam vydrželo 20 let? Medvěd: od roku 70 - jak píšu, jen ty speciální série jsou ceněné, jako třeba 305 S5, GTX, ale ne moc. [upravil dne 16/12/2007 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Placanek Odesláno 16. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 To bych ji musel šoupnout pěkně nakonzervovanou do stodoly,ale rači s ní budu jezdit,dokut bude živa.Vzhledově nevypadá špatně,jen mě zlobí její spotřeba,ta mi nějak stoupla.Mám dojem že je to čerpadlem.Kdyby se mi podařilo sehnat slušnej motor TD,tak bych ho tam šoupnul... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 16. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2007 309tka a 205tka je pro me "porevolucni" klasika, neco jako BMW E30 nebo MB E190, proste srdcovky, ktere uz malokdo dnes chape. Mit na to, tak si neco koupim a ulozim, nejlepe Gticko nebo treba E30 325 atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 17. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2007 Jo, ale najít ten IA stav ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.