Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 405 trhanie motora, palivovy filter?


skyso

Recommended Posts

Zdravim. Mam peugeot 405 1,9 sri automat a mam problem.

V poslednom case mi dost casto nechce nastartovat, proste toci toci, no nenaskoci.

Ak nakoniec naskoci, tak mi na volnobehu dost casto zhasne, ak ho vyturujem a nasledne uvolnim pedal, tak otacky klesnu tak nizko, ze zhasne motor.

Taktiez pri jazde pri automatickom preradeni z vysieho na nizsi motor trha a zasvieti mi kontrolka (K-so sipkou), co si myslim, ze je riadiaca jednotka. Mam tusak, ze problem bude v palivovom filtry (vyzera dost hrdzavo:)), ktory neviem ci bol niekedy meneny, kedze vlastnikom som od maja 2007, a r.v je 1990. Neviete kde moze byt problem?

Moze byt aj problem v lambda sonde, ktora ak je spatna, tak zapricinuje az 15% navysenie spotreby paliva, co sa mne v poslednom case stava.

dik..

[upravil dne 14.12.2007 skyso]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sana

asi ano mam tak isto sri takze viem co ma a nema ma dokonca aj vahu vzduchu a ten potecimeter nexcem sa robit mudry ale takmer kazdy ickovy motor ho ma

Taky záleží jaký máš systém. Ale pokud máš váhu vzduchu a černou krabičku na škrtící klapce, tak ta krabička není s největší pravděpodobností potenciometr škrtící klapky, který mění odpor v celém rozsahu pohybu klapky, ale spínač škrtící klapky, který dává počítači najevo pouze kdy je plný plyn, nebo kdy je volnoběh.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam 2.0 SRI z roku '95 - vykazuje nasl. vlastnost : drzi volnobeh - v pohode, pridam trosku malo plyn, otacky pak klesnou v pohode na volnobeh ... pokud ale pridam plyn trochu vic, trochu vic to proslapnu, tak otacky nikdy neklesaji k volnobehu "zhora", ale spadnou nekam hodne dolu (na cca 500 ot.), motor skoro chcipne a teprve az potom se s namahou vysplhaj na nvolnobeh normalni volnobeh (tj cca 800) ... je to vlastnost dost na hovno, ponevadz se to samozrejme projevuje i prijizde, kdyz hodne pridam a pustim nohu z pedalu tak to jako cunke, stejne tak je to spatny pri parkovani .. atd.

meril sem potenciometr - ten je v pohode, palivovej filtr ani cerpadlo ani nic, co ma co spolecnyho s privodem paliva to urcite neni, pac mam v aute LPG - a na ten je to uplne stejny ...

problem bude nekde jinde, uz sem toho ale zkousel hodne a pomalu zacinam doachazet k zaveru, ze je snad uplne na hovno samotnej algoritmus v ridici jednotce ...

hribe ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz to neustoji a chcipne, tak samozrejme sviti i kontrolka "K", ale svitej vicemen vsechny, takze tomu bych neprikladal zadnej vyznam .... vlastne vubec nechapu, k cemu tahle kontrolka je - asi signalizu je nakou chybu a ze je nutny provyst diagnostiku - na ty sem s tim byl a na nic neprisli ...

ale nedavno mi tady nekdo odepsal, ze mel stejnej problem (pokles otacek pod volnovezne otacky) u motoru 1.6i a ze to bylo tim, ze mel ucpanou hadicku snimace podtlaku v sani ...

ja nevim presne, jak je to u 2.0SRI, budu se na to muset podivat, urcite tam je snimac podtlaku tzv. MAP (Manifold Air Pressure sensor), ale vo zadny hadicce nic nevim, myslel sem si, ze snimac je primo u skrtici klapky a ze zadnou hadnicku nema, ale jak rikam dopodrobna sem to zatim nezkoumal, nerozebiral a ani to ted neudelam, pac je na to zima ...

hribe ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mrkni sem měla by to být poslední fotka, ten MAP senzor

napadá mě jestli to u mě neni taky přicpanou hadičkou, mrknu na to ale nechápu kde by se tam vzal nějakej bordel. Jinak asi po 300 km po výměně potenciometru ŠK se cukání zase vrátilo (už sem si říkal že to bylo tim:myslim)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mrkni se na MAP senzor, teda doufám, že se to tak jmenuje, každopádně u mé 106 je to snad toto (foto). Taky mám problémy s občasným cukáním motoru a zhasnutím na volnoběh. V jiné diskuzi tu někdo v souvislosti s MAP senzorem radil profouknout jeho hadičku, říkám mrknu na to, stáhnu ji z senzoru a hle, byla na konci prasklá, tzn. že to tahalo/odfukovalo falešnej vzduch. Po nastartování bez zapojený hadičky šíleně lítal volnoběh, celý auto skákalo jak koza. Konec jsem uříz, napojil a je to hned jiný kafe, sice se to ukáže jestli to bylo tim až po pár desítkách km ale každopádně zkontroluj celou dýlku hadičky + na ně napojený jestli někde nefoukaj

post-0-14109597400696_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: skyso

skusim sa na to pozriet..ale zatial nemam sajnu kde to mam hladat:)

u tebe těžko říct, u 106 je to u nádobky brzdovky...

ale ta hadička pak vede kolem vzd. filtru kolem sviček nalevo někam jakoby za první svíčku dozadu (ta nejvíc vlevo), tam je T-čko a z něj další tenký hadičky. Tak když v těch místech někde najdeš nějakou hadičku a pojedeš po ní, tak bys ten MAP mohl najít. Nejspíš to bude podobný jako na fotce, vede do toho i elektrická zásuvka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...