Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

řez zadní nápravou P 205,309,405


klumir

Recommended Posts

Čaute!Čeká mě rozebírání zadní nápravy na P 309.Strašně to auto leží,potřebuju trošku posunout torzky-o zub,o dva.

Ještě jsem to nikdy nedělal a i když to vždycky nějak dopadne a nakonec se to udělá,byl bych rád,kdyby tady někdo hodil řez tou nápravou,nebo katolgový list dílů,kde je to rozebrané,nebo nějaký postup,jak nato.Když budu vědět kde a za co zatáhnout,bude se to dělat určitě líp.Předem díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návod ti klidně nadiktuju a řez nakreslím na papír, ale do počítače se mi to klepat nechce a fotit to nemám kdy, kde a čím :)

P.S. už tu byl v diskuzi odkaz na návod na nějakých anglických stránkých, docela detailní (samozřejmě v angličtině).

[upravil dne 12/12/07 oddie]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a je má teorie správná,že na torzkách je tisícihran??mělo by to jít o pár zubů posunout???

nechci s toho dělat ollroada-jen se dostast na původní světlost.Dále mám strach,jestli ty torzky nebudou příliš namáhané a neprasknou :bojim

je tady ještě možnost,že je to jen špatně poskládané-náprava je už po repasi,ale kdo ji dělal,kde a kdy ví bůh....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo,předpětí ne,ale teď mi auto jede často po dorazech-stačí 1 pořádný chlap v zadu a uz to jde na zhupech na dorazy.když ty torzky pootočím,a do zadu mi sednou 2 chlapi,tak to na ty dorazy půjde zase,ale torzky budou ještě více zkroucené.....tak mám strach,aby nepraskly.staré renaulty 19 praskaly běžně....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dopadl jak hubkař :( na autě to nejde.Hned popíšu proč.

Na pravé straně,je všechno v pohodě.Povolil jsem matky na torzkách a vylisoval stabilizačku a celé rameno bezproblémů vyklelp ven,posunul o dvy zuby,zasunul zpět a radoval se z úspěchu.Jenže na druhé(levé) straně je ta torzní tyč provlečená takovým okem,které je asi 10cm dlouhé(kvůli zdvihu pérování)-nevím,jak to lépe popsat-ta náprava z 205 na www.205Drivers.com to oko nemá.Prostě takové oválné oko v té litině ve které jsou uloženy loziska.No o právě kvůli tomu oku to nejde.Když zvednu auto a sundám tlumič-tak ta torzní tyč je už na konci dráhy kterou ji to oko dovoluje,takže už nezbývá prostor na to,abych i jako na té druhé straně spuštěním pootočil o ty dva zuby a zpět zasunul.Takže jsem tu pravou stranu vrátil o zub zpátky a o jeden zub jsem předpružil stabilizačku tak,aby měla snahu levou stranu přizvedávat.Takže ve finále je zadek možná o dva centimetry vyšší,což je slabota...

Jediná možnost,jak více předpružit tu levou stranu je tak-že se náprava sundá a stáhne se nejen rameno,ale i celý ten litinový konec a i sním se tak otočí,aby se ta torzka dala více předpružit.Jenže nevím,jestli to bude technicky možné-nevím,jestli po demontáži nápravy lze s tim litinovým koncem-na té trubce co tvoří středovou část nápravy pootáčet....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady přikládám zajímavé video ze serveru youtube.com

Fani 4 kółek - Peugeot 205GTI 3/5,ke konci řeší právě přestavení torzních tyčí,tak snad ti to nák pomuže,na jejich demotáž má,docela šikovný vyrážeč.

Těch videjí je celkem pět jak jste asi pochopily z názvu,je to docela zajímávé koupily ojeté gti a podstupně odstranily jeho neduhy,které na něm zanechal zub času.

Původně ty to bylo v angličtině ted je to v polštině takže je tomu i celkem rozumět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...