Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

provozní teplota!!!


juraj

Recommended Posts

Zdravím,

chtěl bych se zeptat jaká je provozní teplota u 406 2,0hdi 80kw? Mě se ohřeje až po cca 20-30min. jízdy a to ještě jen mezi70-75st. (alespoň podle ukazatele na přístrojovce)na kratší vdálenost(třeba do práce7km se sotva hne ručička. Brácha ma 1,9td a tomu ukazuje okolo 85-90st.což si myslím,že je ideál. termostat jsem vyměnil a pořád stejné!

díky za odpověď:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Taky mě to překvapilo, ale je to podle mě v normálu. Na 90 jsem se snad nedostal ani v létě a to to mám do práce 25km. Ale čoveče jezdit s tímhle autem do práce 7km. . . . . . To musíš mít docela velkou spotřebu a navíc motoru to taky moc neprospívá. Osobně bych doporučil po nastartování chvilku počkat, než se rozjedeš. Myslím, že pak i ta teplota půjde nahoru víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim teda jak u hdi ale u td co mam ja se mi motor ohreje priblizne pri jizde do mensiho kopecka do 3 minut a po rovine to trva dyl, tak kolem 7 minut.....No a po meste to samo sebou trva dyl...Kazdopadne 20-30 minut je nehorazne moc, rekl bych ze do maximalne 15 minut by to melo bejt......Zkus vymenit termostat nebo dat jinej druh, zkontrolovat hladinu chladici smesi a odvzdusneni....:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám P 206 1.4 HDi.Po cirka 10-15 min.jízdy jsem na provozní teplotě 80 stupňů a pak se to ani nehne.Pouze v zácpách v letních měsících se dostanu na nějakejch 90. Jinak je potřeba najet alespoň 10 km aby motor netrpěl,zvláště v zimních měsících.Jak tady někdo uvedl,po nastartování čekat než se rozjedeš,je taky špatně.Je třeba motor zahřát klidnou jízdou v nižších otáčkách...:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nenechaj sa odradiť. HDI-čka sú známe tým, že majú vysokú účinnosť, teda každopádne vyššiu ako konvenčný diesel a nehovoriac o benzínoch, takže Ti to funguje úplne normálne.

Podstatné je, že Ti funguje kúrenie (mne napr. ide vlažný vzduch už krátko po naštartovaní), ale motor sa mi tiež zohreje až po 10-15min. jazdy a tiež len na nejakých 70-80st.

Takže hlavne už do toho nerýp, dovolím si trvdiť, že aj ten prvý termostat si menil zbytočne... :roker

[upravil dne 12.12.2007 Tomášik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co ti ukázala diagnostika? já mám 206ku a taky sem čučel, že se mě teplota dostane jen tak na 80 stupňů. Na diagnostice bylo zjištěný, že ukazatel ukazuje o 10 stupňů míň. Na funkci to ale nemá vliv, protože v případě přehřívání se větrák pouští normálně. de jen o toho ukazatele...... měnit celou přístrojovku mě přišlo zbytečný. holt si přičtu 10 stupňů a hned vím..... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám HDI 66 kw a ten motor se ohřeje až tak po 10 km jízdy a taky ani ne na 80.Měnil jsem termostat a změna žádná.Auto topí a tak jsem si pomalu zvykl i když se mi to moc nelíbí.Nechce se mi věřit že by nový termostat byl hned špatný tak věřím tomu že je to normální.Obzvlášt když asi po 5 km vylezu otevřu kapotu a chladič je ůplně studený

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je sice pěkné,že se to ohřívá dýl nebo,že 70-80 je normal teplota,ale když už to teda doleze natěch 70 tak by se to tam mělo držet né? a ne když jedu lážo plážo tak je tam 70-75 a když mu trochu šlapu,nebo jedu delší kopec tak to vyleze i k těm 90st. A pak to zas pomalu leze dolu!:nevim

a to že jezdim do práce jen 7km si myslim,že není pro to auto zas až takovej problém. Vím není to ideál,ale na druhou stranu zase jezdit dvakrát v měsíci do Prešova s mou bývalou 309 by bylo hrozný zase pro mě:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: juraj

to je sice pěkné,že se to ohřívá dýl nebo,že 70-80 je normal teplota,ale když už to teda doleze natěch 70 tak by se to tam mělo držet né? a ne když jedu lážo plážo tak je tam 70-75 a když mu trochu šlapu,nebo jedu delší kopec tak to vyleze i k těm 90st. A pak to zas pomalu leze dolu!:nevim

a to že jezdim do práce jen 7km si myslim,že není pro to auto zas až takovej problém. Vím není to ideál,ale na druhou stranu zase jezdit dvakrát v měsíci do Prešova s mou bývalou 309 by bylo hrozný zase pro mě:)

Ako som Ti písal, tieto HDI-čka sú týmto charakteristické a potvrdí Ti to väčšina ich užívateľov. A v niekoľkých príspevkoch sa to tu už preberalo... Keď máš ľahkú nohu a netočíš ho, tak sa proste ohrieva pomaly a keď je vonku kosa, tak zostane na tých cca. 80st. Podstatné je, že kúri. Ja keď ho povedzme trochu ponaháňam, tak sa v pohode dostane aj na 90st. a už neklesne, len mu to dlho trvá.

Každopádne nehľadaj chyby tam, kde žiadne nie sú. :papa

[upravil dne 13.12.2007 Tomášik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Opl405

Po 10 minutach mame u 406 2.0 Hdi 80 kW cca 90°C a drzi se to porad na 90, at je leto nebo zima. V zime kdyz je -10 tak se to ohřívá déle, ale jakmile to dosahne 90, tak se to tak dzri.

Já mám 66 kw ale plný souhlas s Tebou a žádné kolísání teploty jsem nezaznamenal. Ručička vyleze a drží se stále na 90.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...