juraj Odesláno 11. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 Zdravím, chtěl bych se zeptat jaká je provozní teplota u 406 2,0hdi 80kw? Mě se ohřeje až po cca 20-30min. jízdy a to ještě jen mezi70-75st. (alespoň podle ukazatele na přístrojovce)na kratší vdálenost(třeba do práce7km se sotva hne ručička. Brácha ma 1,9td a tomu ukazuje okolo 85-90st.což si myslím,že je ideál. termostat jsem vyměnil a pořád stejné! díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macik.83 Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Ja to mam stejne na 406ce 2,0L 16V, teplota je mezi 70-80, ale hreje hezky a hlavne rychle, myslim si ze je to normalni, krasne se chladi a kdyz to nechas nekde klapat na neutral, tak na tu 90ku to vyleze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Ahoj. Taky mě to překvapilo, ale je to podle mě v normálu. Na 90 jsem se snad nedostal ani v létě a to to mám do práce 25km. Ale čoveče jezdit s tímhle autem do práce 7km. . . . . . To musíš mít docela velkou spotřebu a navíc motoru to taky moc neprospívá. Osobně bych doporučil po nastartování chvilku počkat, než se rozjedeš. Myslím, že pak i ta teplota půjde nahoru víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 20-30min. je strašně moc.vyměň termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 i nový může být vadný.a nepadlo mně ještě-zkontroluj zapojení hadic,jestli ty okruhy nějaký chytrák nepomíchal.... a zkoušel jsi,jesli máš teplý chladič,když má motor jenom 60°C??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Nevim teda jak u hdi ale u td co mam ja se mi motor ohreje priblizne pri jizde do mensiho kopecka do 3 minut a po rovine to trva dyl, tak kolem 7 minut.....No a po meste to samo sebou trva dyl...Kazdopadne 20-30 minut je nehorazne moc, rekl bych ze do maximalne 15 minut by to melo bejt......Zkus vymenit termostat nebo dat jinej druh, zkontrolovat hladinu chladici smesi a odvzdusneni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Placanek Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Mám P 206 1.4 HDi.Po cirka 10-15 min.jízdy jsem na provozní teplotě 80 stupňů a pak se to ani nehne.Pouze v zácpách v letních měsících se dostanu na nějakejch 90. Jinak je potřeba najet alespoň 10 km aby motor netrpěl,zvláště v zimních měsících.Jak tady někdo uvedl,po nastartování čekat než se rozjedeš,je taky špatně.Je třeba motor zahřát klidnou jízdou v nižších otáčkách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Nenechaj sa odradiť. HDI-čka sú známe tým, že majú vysokú účinnosť, teda každopádne vyššiu ako konvenčný diesel a nehovoriac o benzínoch, takže Ti to funguje úplne normálne. Podstatné je, že Ti funguje kúrenie (mne napr. ide vlažný vzduch už krátko po naštartovaní), ale motor sa mi tiež zohreje až po 10-15min. jazdy a tiež len na nejakých 70-80st. Takže hlavne už do toho nerýp, dovolím si trvdiť, že aj ten prvý termostat si menil zbytočne... [upravil dne 12.12.2007 Tomášik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Opl405 Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Po 10 minutach mame u 406 2.0 Hdi 80 kW cca 90°C a drzi se to porad na 90, at je leto nebo zima. V zime kdyz je -10 tak se to ohřívá déle, ale jakmile to dosahne 90, tak se to tak dzri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alhanak Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 a co ti ukázala diagnostika? já mám 206ku a taky sem čučel, že se mě teplota dostane jen tak na 80 stupňů. Na diagnostice bylo zjištěný, že ukazatel ukazuje o 10 stupňů míň. Na funkci to ale nemá vliv, protože v případě přehřívání se větrák pouští normálně. de jen o toho ukazatele...... měnit celou přístrojovku mě přišlo zbytečný. holt si přičtu 10 stupňů a hned vím..... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
invalida Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Mám HDI 66 kw a ten motor se ohřeje až tak po 10 km jízdy a taky ani ne na 80.Měnil jsem termostat a změna žádná.Auto topí a tak jsem si pomalu zvykl i když se mi to moc nelíbí.Nechce se mi věřit že by nový termostat byl hned špatný tak věřím tomu že je to normální.Obzvlášt když asi po 5 km vylezu otevřu kapotu a chladič je ůplně studený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj Odesláno 12. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 to je sice pěkné,že se to ohřívá dýl nebo,že 70-80 je normal teplota,ale když už to teda doleze natěch 70 tak by se to tam mělo držet né? a ne když jedu lážo plážo tak je tam 70-75 a když mu trochu šlapu,nebo jedu delší kopec tak to vyleze i k těm 90st. A pak to zas pomalu leze dolu! a to že jezdim do práce jen 7km si myslim,že není pro to auto zas až takovej problém. Vím není to ideál,ale na druhou stranu zase jezdit dvakrát v měsíci do Prešova s mou bývalou 309 by bylo hrozný zase pro mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 Původně zaslal: juraj to je sice pěkné,že se to ohřívá dýl nebo,že 70-80 je normal teplota,ale když už to teda doleze natěch 70 tak by se to tam mělo držet né? a ne když jedu lážo plážo tak je tam 70-75 a když mu trochu šlapu,nebo jedu delší kopec tak to vyleze i k těm 90st. A pak to zas pomalu leze dolu! a to že jezdim do práce jen 7km si myslim,že není pro to auto zas až takovej problém. Vím není to ideál,ale na druhou stranu zase jezdit dvakrát v měsíci do Prešova s mou bývalou 309 by bylo hrozný zase pro mě Ako som Ti písal, tieto HDI-čka sú týmto charakteristické a potvrdí Ti to väčšina ich užívateľov. A v niekoľkých príspevkoch sa to tu už preberalo... Keď máš ľahkú nohu a netočíš ho, tak sa proste ohrieva pomaly a keď je vonku kosa, tak zostane na tých cca. 80st. Podstatné je, že kúri. Ja keď ho povedzme trochu ponaháňam, tak sa v pohode dostane aj na 90st. a už neklesne, len mu to dlho trvá. Každopádne nehľadaj chyby tam, kde žiadne nie sú. [upravil dne 13.12.2007 Tomášik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marisw Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 ja v tychto chladnych dnoch mam teplotu furt na 80°C, a to je jedno ci idem 15 km alebo 150 km....furt drzi tu istu...v lete okolo 90°C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
býv.hokejista Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 Původně zaslal: Opl405 Po 10 minutach mame u 406 2.0 Hdi 80 kW cca 90°C a drzi se to porad na 90, at je leto nebo zima. V zime kdyz je -10 tak se to ohřívá déle, ale jakmile to dosahne 90, tak se to tak dzri. Já mám 66 kw ale plný souhlas s Tebou a žádné kolísání teploty jsem nezaznamenal. Ručička vyleze a drží se stále na 90. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.